Itä-Ukrainan sodan alkuvaihe

Anonyymi-ap

24

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sota ei koskaan ole hyvä asia. Aloittipa sen kuka tahansa. Sota on ihmisten typeryyden seuraus.

      • Anonyymi

        Siis USAn ihmisten typeryyden seuraus.


    • Anonyymi

      Miksi Tiltu kitisee Usa,Usa,Usa?
      Ilman Yhdysvaltain apua WW2:ssa Neuvostoliitto olisi jäänyt Saksan valloittamaksi.
      Häpeällistä itkemistä.

      • Anonyymi

        Ja ilman Neuvostoliiton panosta taisteluun Eurooppa olisi jäänyt saksalaisten haltuun. Mikään maihinnousu ei olisi onnistunut, jossa Saksa olisi voinut heittää kaiken voimansa länsivaltoja vastaan.


      • Anonyymi

        Se oli eri USA. Viimeiset 30 vuotta tehnyt sotia, jotta saa myytyä aseita. Kuten Ukrainankin sota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ilman Neuvostoliiton panosta taisteluun Eurooppa olisi jäänyt saksalaisten haltuun. Mikään maihinnousu ei olisi onnistunut, jossa Saksa olisi voinut heittää kaiken voimansa länsivaltoja vastaan.

        Eurooppa jäi lännen sotaväsymyksen takia puoliksi Neuvostoliiton vallan Berliinin muurin murtumiseen saakka.
        Tämä oli valtava virhe.
        Nyt ryssän harhainen johtaja haluaa alistaa valtansa alle maita uudestaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ilman Neuvostoliiton panosta taisteluun Eurooppa olisi jäänyt saksalaisten haltuun. Mikään maihinnousu ei olisi onnistunut, jossa Saksa olisi voinut heittää kaiken voimansa länsivaltoja vastaan.

        Mitäs vikaa saksalaisissa on?


    • Anonyymi

      USAN TOIMESTA SOTA... NATO NASSET EI SITÄ VAAN MYÖNN..

      • Kun Venäjä hyökkää naapurimaahansa valtaamaan sen, niin tiltun mielestä sota on USA:n syy ja Venäjä onkin vain viaton uhri, jonka oli pakko mennä tappamaan naapurimaansa ihmisiä.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Kun Venäjä hyökkää naapurimaahansa valtaamaan sen, niin tiltun mielestä sota on USA:n syy ja Venäjä onkin vain viaton uhri, jonka oli pakko mennä tappamaan naapurimaansa ihmisiä.

        Lue nyt sitä historiaa ensin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue nyt sitä historiaa ensin.

        Et sinä voi muuttaa historiaa. Ukraina oli neutraali ja sotilasliittoihin kuulumaton maa eikä ollut hakeutumassa NATO:on silloin, kun Venäjä sinne rikollisesti valheillaan perustellen hyökkäsi.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Et sinä voi muuttaa historiaa. Ukraina oli neutraali ja sotilasliittoihin kuulumaton maa eikä ollut hakeutumassa NATO:on silloin, kun Venäjä sinne rikollisesti valheillaan perustellen hyökkäsi.

        Lue nyt sitä historiaa. Sinun mielipiteesi on omasi. Mutta asiat meni eri tavalla kuin sössötät.

        Vaikka kuinka laittaa linkkiä vaikka Wikipediasta, niin idiootti Molo ei vain tajua.
        Onko kuu juustoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue nyt sitä historiaa. Sinun mielipiteesi on omasi. Mutta asiat meni eri tavalla kuin sössötät.

        Vaikka kuinka laittaa linkkiä vaikka Wikipediasta, niin idiootti Molo ei vain tajua.
        Onko kuu juustoa?

        Sinä itse et tajua edes, mitä tuossa erittäin puutteellisessa Wikipedian artikkelissa kerrotaan. Se ei kerro edes sitä, että Venäjä aloitti sodan itä-Ukrainassa 12.4.2014 hyökkäämällä joukko-osastollaan Ukrainaan, kuten sitä johtanut Igor Girkin tunnusti.


    • Anonyymi

      Poroshenko julisti 2014 "terrorismin vastaisen ○
      SODAN" Itä-Ukrainassa.
      Joku on wikipediassa katsonut asiakseen "korjata" sodan operaatioksi.

      • Siinä vaiheessa, kun Poroshenko noin presidenttinä julisti, Venäjä oli sotinut Ukrainassa jo noin 2 kuukautta.


    • Anonyymi

      Miksei Nato tiltut lue historiaa?

      Se, että olet vihaanvenäjää henkilö ei tarkoita, etteikö historiaa kannattaisi lukea. Jos Nato tiltut lukisi historiaa, kuten tämä wikipedian tieto, niin sotia ei varmaan edes syntyisi.

      Mutta lun pitää vihata, kun joskus oli Neuvostoliitto. Mitään ei tiedetä kapitalisesta Venäjästä eikä haluta tietää. Pysyy dorkana ja sotia syttyy. Haluavat varmaan Suomenkin sotaan. Tosin Venäjälle se ei olisi sota, vaan pikku operaatio. Tätä ei tajuta.

      Edes Talvisota ja Jatkosota ei ollut Neuvostoliitolle sota, vaan pikku kahakka. Merkityksetön pikku vääntö, että raja siirtyi pois Pietarin läheltä. Sen jälkeen 80 vuotta ollut rauhallista, kuten nytkin on.

      Mutta Nato tiltut ei vain tajua. Menkää Ukrainaan katsomaan sitä menoa.

      • Anonyymi

        VMP.


      • Anonyymi

        Ei venäjällä tieto ole koskaan mitään ratkaissut. Mongoolien siittämä sekajäte sotii niin kauan kuin sen vain annetaan.


      • Anonyymi

        Pikku operatio Ukrainassa on kestänyt kymmenen vuotta ja vienyt venäläisiltä kunnian, maineen ja tulevaisuuden. Tai no, ei jai noita koskaan ollutkaan kuin putinatsin toiveunissa.


    • Anonyymi

      No niin, Venäjä oli tuossakin kaiken alkuun paneva voima.
      Kukapa olisi arvannut.

    • Anonyymi

      Tarkoitit varmaam USA, kuten tieto osoitti?

      • Et ymmärtänyt edes itse linkkaamaasi Wikipedian artikkelia?


    • Anonyymi

      Nii

    • Anonyymi

      Ukrainan 'arkkitehdit' tunnetaan varsin hyvin.
      On suoranaista mielenvikaisuutta yrittää muuttaa tapahtuneita ja tunnettuja tosiasioita.

      Nuland itse tunnusti osuutensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe