Syrjintä hoitokodissa.

Anonyymi-ap

Hoitsulla on kauna minua kohtan kun hän joka ikinen kerta hyppi minun yli eli kylmästi mene minun ohi muutama kerta sillä tavalla että on olevinan että ei kinnittä huomiotta minun kun hän kiertä pyötiä ja jaka aamu lääkkeet ja anta minulle vimeisenä ja sitten sanon hänelle että sinähän olet oikein super reilu minua kohtan mitä pitä paikkansa niin hän suttu minulle kun valittan ja sano että pitäkö meidän ruveta tekemään sillä tavalla että me annetan sinulle vasta tasa klo 8 ne aamu lääkkeet eli tosian syrjivä käytöstä kun hoitsu ajatele että hän anta muille klo 7:45 aamu lääkkeet ja minulle vasta tasan klo 8 mikä on syrjivä käytöstä.

Vårdaren har ett agg mot mig när hon hoppar över mig varje gång, det vill säga han går kallt förbi mig några gånger på ett sådant sätt att det är som om hon inte ignorerar mig när hon går runt borden och delar ut morgonmedicinen och ger åt mej sist och sedan säger jag till henne att du är rätt super hygglig mot mig, vad är korrekt och hon blir arg på mig när jag klagar och säger måste vi börja göra på detta sätt att vi ger dig morgonmedicinen exakt 8-tiden, det vill säga det är verkligen diskriminerande detta beteendet när hon ger andra medicinen 07:45 och för mig ger den exakt 8-tiden, vilket är diskriminerande beteende.

The carer has a grudge against me as she skips over me every time, meaning he coldly walks past me a few times in such a way that it's like she doesn't ignore me when she goes around the tables handing out the morning medicine and giving me last and then I tell her that you are really super nice to me, what is correct and she gets mad at me when I complain and say we have to start doing it this way that we give you the morning medicine exactly at 8 o'clock, that is it is really discriminatory this behavior when she gives others the medicine at 7:45 and for me it gives exactly 8 o'clock, which is discriminatory behavior.

2

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tuo nyt ole ihan sama antaako hän lääkkeet 15 minuuttia ennen klo: aa vai tasan kahdeksalta? Käytä nyt järkeäsi hyvä ihminen sentään. Aivan älytöntä ryhtyä puhumaan syrjinnästä tuon perusteella.

• Anonyymi

nykyisin , syrjintä alkaa jo siinä vaiheessa , kun on kirjattu ensimmäinen eläkepäivä alkavaksi .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2768
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2611
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      30
      2128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1907
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1885
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      34
      1597
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      814
    Aihe