Saksa tuo sisärajatarkastukset takaisin

Anonyymi-ap

9

107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo on aikakin. Tanska on vielä fiksumpi. Se on alkanut palauttaa haittamaahanmuuttoa.
      Tähänkö piti tulla ennenkuin tajuttiin , mitä Perussuomalaiset on väläytelleet jo vuosikymmeniä.

    • Anonyymi

      Ja jollei Perussuomalaiset olisi hallituksessa, bideet,tyttituppuraiset, lindtmanit, sdp yleensäkin, vassarit ja rkp olisi jo tuhonnut Suomen paperittomilla eli TYÖperäisellä maahanmuutolla, koska työtähän se on woltti-tai bolttikuskinkin homma. Se kuuluisa aivotuonti jää täysin puuttumaan ! Ratin pyörittämiseen ei paljon ole aivoja tarvinnut.

      • Anonyymi

        Ja jos pelkkää postin jakoa PKS- jakelua seuraa, monenkaan valituksen jälkeen ei edes opita , mikä on tien ja kujan ero, vaikka kuoressa olisi aivan eri saajan nimi kuin postilaatikossa !
        Ja niiden bolttikyydissä olleena liikennesääntöjä ei juurikaan noudatettu. Todellakin "työperäistä" maahanmuuttoa.
        Kun ei käydä kouluja, edes peruskoulussa opita edes lukemaan ja kirjoittamaan, saati alan ammattikouluja rakennusalalla, ei kannata noille mitään rakennuskeikkaa antaa ollenkaan, tulee ne youtuubin opit vielä kalliimmiksi kun itse suomalainen remontoija !


    • Anonyymi

      suomeen piti päästää silloin 2015 kun orpo oli sisäministeri 😠
      silloin piti rajatarkastukset ottaa käyttöön ja vasemmisto huusi vapaaliikkuvuus

    • Anonyymi

      kun puukotetaan 15 päivässä niin jotain on tehtävä ettei ihmiset ota oikeutta omiin käsiinsä !!!

    • Anonyymi

      Kyllä rajatarkastukset kaikille! Ja maasta pois jos ei sopeuduta!!

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Ja kaikki kukkahattutädit ynnä pekkahaavistot syrjään ja verovarojen käytöstä päättämään yksin valtiovarainministeri Riikka Purra ja Perussuomalaiset.


    • Anonyymi

      Ihan järkevä ja hyvä asia. Ei haittaa yhtään.

    • Anonyymi

      Jo tätä järkeistymistä on odotettukin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe