Kyll maar Saksa jo niin kusessa on

Anonyymi-ap

Ajatella, tämä vapaan liikkuvuuden mannekiini, Saksa, aloittaa jo sisärajatarkastuksetkin. Sen haittamaahanmuutto on jo riistäytynyt käsistä. No, sen se on tehnyt Ruotsissakin, kun luvataan maksaa jokaiselle poislähtevälle mamulle 30 000 €. Se kertoo, kuinka kusessa Ruotsikin jo on.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/54199135-5628-42a4-bbfe-311c36cac737

18

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saksan talouden tapahtumat eivät ole maahanmuuton syytä. Saksa teki itse virheitä mm autojen päästöhuiputuksissa ja energiataloudessa Venäjän kanssa.

      Sekä Ruotsia, että Saksaa on maahanmuutto rikastuttanut.

      Suomi kyntää syvällä siksi, että sen demokrafia on väärä. Meillä on liikaa vanhoja ihmisiä, joiden terveyskulut ovat liian suuret työväestön kokoon!

      Suomi on tehnyt lapsia liian vähän. Talous ei tule selviämään. Puuttuu tekeviä käsiä joka paikasta.

      Tämä on matemaattinen fakta.

      • Anonyymi

        Tanskassa on tutkittu maahanmuuton kustannuksia. Tutkimusta ja seurantaa on tehty jo parikymmentä vuotta. Saman kaltaista tutkimusta on tehty myös muissa pohjoismaissa. Suomi ei ole kyennyt tekemään tutkimusta maahanmuuton kustannuksista, koska poliittisesti on tutkimustyö estetty. Samoin oli käydä Tanskassa, koska saadut tutkimustulokset pelottivat, ja tutkijat pyrittiin erottamaan, mutta erottaminen peruttiin.

        Suuri havainto oli, että hyvinvointiyhteiskunnan ylläpito ja rakenteet eivät kestä maahanmuuttoa. Olkoon kyse työperäisestä tai mistä tahansa muusta maahanmuutosta, niin maahanmuutto on aina taloudellisesti ja yhteiskunnallisesti negatiivista vähintään kolmanteen sukupolveen asti.


      • Anonyymi

        Minä en tiedä Saksan taloudesta mutta meillä haitallinen maahanmuutto maksaa viitisen miljardia vuodessa. Holannissa sen hinta on ollut muutamassa kymmenessä vuodessa 400 miljardia.


    • Anonyymi

      Maahanmuutolla ratsastaneet tyhmät ovat nyt vallassa Suomessa. Kaikki on menossa perseelleen.

      Nämä eivät osaa kansantalouden perusteitakaan!

      Suomi menee nyt väärän suuntaan. Yksin korkeakoulutettujen työttömyys kasvoi 15% vuodessa kun nämä tunarit tulivat valtaan!

    • Anonyymi

      Uudessa Lääkärilehdessä uutinen, että Suomessa työterveyshuoltoon tulee nyt 84% asiakkaita, joiden tulosyy on mielenterveys.

      Ruotsissa on asiat hyvin. Sen tiedän koska sukulaisia asuu siellä paljon.

      Suomi on ahdas inhokki maa, jossa viha ulkomaalaisia kohtaan on suuri. Tämä vaikka tulisit mistä maasta!

      • Anonyymi

        Ruotsin valtion velka on peräti TUHAT miljardia euroina. Kyllä, rahalla saa ja hevosella pääsee. Mutta joskus ne lainat on maksettava takaisinkin ja tollaisesta summasta jo pelkkä korko on huima. Vai maksattaako Ruotsi laskunsa työtä tekemättömillä haittamaahanmuuttajilla, joita koko ajan elätetään edelleenkin veronmaksajien rahoilla.
        Ruotsissa on eletty velalla ja silloin on helppo pitää ikuista karkkipäivää. Kivakiva-päivää.
        Omia sukulaisia on lähtenyt jo Ruotsista tulemaan Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsin valtion velka on peräti TUHAT miljardia euroina. Kyllä, rahalla saa ja hevosella pääsee. Mutta joskus ne lainat on maksettava takaisinkin ja tollaisesta summasta jo pelkkä korko on huima. Vai maksattaako Ruotsi laskunsa työtä tekemättömillä haittamaahanmuuttajilla, joita koko ajan elätetään edelleenkin veronmaksajien rahoilla.
        Ruotsissa on eletty velalla ja silloin on helppo pitää ikuista karkkipäivää. Kivakiva-päivää.
        Omia sukulaisia on lähtenyt jo Ruotsista tulemaan Suomeen.

        Älä viitsi höpöttää, etkö erota euroja kruunusta?

        Tuhat miljardia kruunua on alle 100 miljardia euroa. Kun väkiluku lasketaan se on alle puolet Suomen velasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi höpöttää, etkö erota euroja kruunusta?

        Tuhat miljardia kruunua on alle 100 miljardia euroa. Kun väkiluku lasketaan se on alle puolet Suomen velasta.

        Ihanaa, nythän Ruotsi voi ottaa osaa Natokuluihimme, kun se tulee tänne kerran natojoukkojen johtajaksikin.


    • Anonyymi

      Minulla paljon sukulaisia Ruotsissa ja heidän mielestään asiat ovat siellä hyvin!

    • Anonyymi

      Ruotsin korkea hyvinvointi perustuu maahanmuuttoon!

      • Anonyymi

        Väärin, se perustuu työhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, se perustuu työhön.

        Nimenomaan työhön.


    • Anonyymi

      Maa täynnä paska Sakkia jotka eivät halua sopeutua millään tavalla Saksaan

    • Anonyymi

      Huumeiden kauppa lisääntyy yms rikollisuus ketään ei saa karkottaa maasta

      • Anonyymi

        Tanska saa. Hm.


    • Anonyymi

      Kiitti vitusti vihervassut. Te sen teitte. Tuhositte länsimaisen kulttuurin länsimaissa.

      Kuka hullu äänestää vihervassuja enää?

      • Anonyymi

        Ja jollei vihreät ratsasta ainoalla valttikortillaan eli ilmastomuutoksella, raakuilla jne jne, niin ihan kuin vassarit, vihreätkin joutuu etsimään itselleen poliittisen suojatyöpaikan , "menee opiskelemaan" tms kuten annakontula ja loput kukkahatut ehtikin jo paeta Brysseliin. Pelkurit, luuserit.


    • Anonyymi

      Volsu laittaaa tehtaita kiinni ,autot ei käy kaupaksi, liian kalliita. Bemari kutsuu jarruhuoltoon 1,5 miljoonaa autoo, miljarditappiot ja tulosvarotus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe