Mitä mieltä uusnatseista?

Anonyymi-ap

Kysyisin nyt teiän mielipidettä uusnatseista. Itenni mielipide on että ihan normaaleja mukavia ihmisiä ovat muuten mut eivät vain hyväksy tummia ihmisiä. Monilla tuntemilla uusnatseilla on perheet,lapsia,käyvät töissä ja elävät ihan normaalia elämää. Heidän pointti on vaan pitää suomi valkoisena mikä ei minua haittaa.

25

166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antti?

      • Anonyymi

        Mikkel?


    • Anonyymi

      Miksi ne juo kahvin mustana?

    • Anonyymi

      Itsekeskeisiä vajaalla pytyllä käyviä moukkia.

      • Anonyymi

        Yhdelläkin moottorilla saa jumbojetin laskeutumaan turvallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdelläkin moottorilla saa jumbojetin laskeutumaan turvallisesti.

        Nuo hörhöt ovat pelkkiä jumboja.


    • Anonyymi

      En tunne mutta aikoinaan kun olin lapsi 90-luvulla ja asuin jyväskylässä sillon niitä näki joivat kiljua ja impasivat liimaa eivät olet kylän terävintä väkeä se nuoriso noh kylän ukkelit ne veteli karjalalippis vinossa ja verkkarit jalassa pirtua ja pontikkaa oi niitä aikoa vanhan ajan menoa kylän raitilla.

    • Anonyymi

      Jos nämä natsit olisivat "mukavia" ihmisiä ja huolissaan suomalaisista, heidän tulisi sitten puhua ja kertoa keinoja sille, miten me saisimme syntymään lisää suomalaisia.

      Mutta kun heidän kohteensa ovat yleensä hieman eri väriset ihmiset tai yleensä erilaiset ihmiset kuten vähemmistöt, ei ole kyse muusta kuin vihasta joka kumpuaa heistä itsestä ja heidän omista ongelmistaan.

      Natsismi on vähän koulutettujen hieman alemman älyn omaavien harrastus.

    • Anonyymi

      Kuolkoon kaikki hillujat

    • Anonyymi

      Roskaväestöä tyypillisimmillään

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onhan se melko järkyttävää kuulla, että oma nainen on ollut tumman kanssa


    • Anonyymi

      Nytkin syytteessä olevat natsit ovat kurjia pelkureita. Kielletään kaikki minkä eteen ovat niin kovasti aikaa ja työtä tehneet. Sanoisinko arkajalkoja jotka salassa puuhastelevat "vallankumousta". Heh ,heh.

    • Anonyymi

      Uusnatsit ovat tietenkin tavallisia ihmisiä. Kaikki eri ryhmittymät ovat ideologiseen tunteeseen perustuvia, kuten politiikka. Ihminen on "laumaeläin", porukoissa hyväksytään tietty ideologia ja tunnetaso. Kuitenkaan emme voi tietää kenestäkään, varsinkaan niistä, jotka eivät ole julkisesti minkään organisaation jäseniä, kuka on ns "myyrä" ja luovuttaa tietoja.

    • Anonyymi

      Kumpi on ikävämpi, haitallisempi tyyppi:

      Hakaristilipun kanssa kaljapöhnässä irvistelevä kuulapää?

      Vai bussivarikkoa polttava kymmenien miljoonien vahingot aiheuttava vasuri?

      • Anonyymi

        Sieltä tuli persu puolustelemaan uusnatseja


      • Anonyymi

        Vassarien takiako sä olet kiljunatsi? perustelet natseilus sillä et muqu ne vassiritkiion viel pahempii ni miekii sit vähän natseileen?


    • Anonyymi

      Olisiko syy syntyvyyden vähenemiseen pelko että "mustia" otetaan liikaa suomeen ja islamismi lisääntyy ,jota ei enään hallita, täällä on jo aivan liikaa levottamuutta,itse en aio tehdä lapsia kärsimään seka sortoiseen maailmaan.
      lapseni joutuisi halpatyö voimaksi "mustien" kanssa ,se on näkymä tällä hetkellä minulle.

      • Anonyymi

        Ota pois ne persulasit silmiltä niin voi tulla vähän toisenlaisia näkymiä


    • Anonyymi

      Eivät hyväksy mustia ihmisiä EUROOPASSA Afriikkaanhan nuo mustat kuuluukin. Ja lomilla kiva käydä seuraamassa niiden alkeellisia elämäntapoja.

      • Anonyymi

        Sanoo persu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo persu

        Persut ei sallisi edes turistien tuloa suomeen mikäli ne ei edes suomen kieltä ole vaivautuneet opettelemaan ennen lomamatkaansa.
        Suomi ei kaipaa kielitaidottomia idiootteja tänne tallustelemaan.


    • Anonyymi

      He ovat isänmaan asialla

      • Anonyymi

        Minkä isänmaan? Venäjän?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe