Persujen sisarpuolue AFD

Anonyymi-ap

Joko Hallapurrat on kommentoineet raivokkaasti Saksan aikeita rajoittaa äärioikeistopuolueen toimintaa?

20

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eu tietää mutta komisaaret ei tee mitään, pelkää sirkusta.
        https://yle.fi/a/3-12090234

        Montako tuhatta lehtijuttua ajattelit tänään arkistoistasi massapostata s24 palstoille sinimustaLUOTSI?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaipa Jani Mäkelä ainakin kohta jotain sanoo? Jotain tyhmää, kun tyhmä on.

    • Anonyymi

      Natsit kuriin, se on oikein.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sinimustat ei saa edes kannattajakortteja kasaan mistä sinä ap voit kiittää Oulun puukkosankareita ja Kankaanpään kuulapäitä. Sekä tietenkin persuja joka teidän rotuopin julistajien kannatusta syö mamupolitiikan kiristyksillä hallituksesta käsin. Minkä takia sinä persuja maalitat ja vainoat somessa 24/7-365vrk vuodessa elämän ainoana sisältönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasunatsi terroristit jo 100 vuotta tappaneet omia ja naapureitaan, siperiaan tai heitetään ikkunasta kadulle.
        https://areena.yle.fi/1-64604360

        Tässä se tuleekin persun luiskaotsaisuus kirkkaasti esille.

        "vasunatsi"

        Vasemmistolainen äärioikeistolainen?

        Suositellaan vahvasti persulle paluuta takaisin peruskoulun penkille historiaa pänttäämään.


    • Anonyymi

      Milloin tämä ikävä ilmiö alkoi levitä Suomessa:
      Äärioikeistolaisuus, rasismi ja uusnatsistinen ideologia ?
      https://yle.fi/a/74-20112009

      • Anonyymi

        Voisi kuvitella että sinua sinimustien somesaastevastaavaa nettipeikkoa kiinnostaisi arkistojen tonkimisen sijaan se, miksi valtamediaa ei kiinnosta pskaakaan eiliset pidätykset isis terrorismijärjestöön liittyen?


      • Anonyymi

        Siinähän sinä saatkin tämän päivän mukavasti kulumaan sinimusta fanittava ap kun teet hiukan "sukututkimuksia" 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sinä saatkin tämän päivän mukavasti kulumaan sinimusta fanittava ap kun teet hiukan "sukututkimuksia" 😂😂

        Oletko joku persunatsien rodunjalostuksen sisäsiittoinen tulos? Vai muuten vaan hullu?


    • Anonyymi

      Uli uli

    • Anonyymi

      Moktar.Gubta:

      "Itse rinnastaisin itseni Mika Waltariin tai LeoTolstoihin; me näemme tarkkanäköisesti yhteiskunnan kipupisteet ja elämän julmuuden sekä käsittelemme niitä tuotannossamme lempein ottein. ;)"
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16251194/mg-seijaah-ja-rat#comment-101115461

    • Anonyymi

      suomi rajoitti jo , lakkauttamalla sinimustan liikkeen , äänestin sitä vaaleissa 🤔
      se siitä demokratiasta 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Voin kuvitella Halla-ahon raivon. Mutta kun aika ei ole kypsä tuoda breivikmäisiä ajatuksia esiin!

      "Kielletyt tunteet eivät näy, todeksi toiveet eivät käy".

      • Anonyymi

        TOUCHE !!!


      • Anonyymi

        Kyllä persuilta on noita breivikmäisiä ajatuksia jo tuotu esiin. Alkaa jo konkretisoitumaan tekoinakin äärioikeiston toimesta. Hyvin ikävinä tekoina. Ja ihmekö tuo, kun persujen nykyinenkin puheenjohtaja kirjoitteli mieliteoistaan ihmisten ampumisena.
        Niin kirjoitteli Halla-ahokin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe