😳🛒⛑ ei vielä romutettavaksi haluava täällä! Vaikka tuo popup mainos väittää ostavansa kaiken romun romutettavaksi kierrätykseen.
Tilanne on vielä hyvä, kun yksi panadol riittää koko päiväksi.💊
Kierrätyskelpoinen yksilö
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
Elämän kiertokulku. Uusi elämä rakentuu aiemman tilalle. Alkuaineiden virtausta. Olemme ylijäämäainesta, "jätettä". Tähdistä olemme lähtöisin. Jätettä, mutta silti staroja. Olen epäillyt että se ihmisjätenikki joka katosi olisi sama muumi kuin varjoperuna.
Minä en seuraile palstaa niin tarkkaan, että pystyisin nikeistä sanomaan sitä tai tätä. Mun ajatukset on enemmän ruudun tällä puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000