AdBlue-ongelmat yleisiäkö?

Anonyymi-ap

Ulkolaisen kanavan uutisissa oli reportaasi otsikon aiheesta ja sen mukaan erilaiset AdBlue-virheongelmat olisivat melko yleisiä ja tämä ilman, että siihen tarvittaisiin edes pakkaskelejä.

Eräälläkin haastatellulla oli ko. säiliö juuri täytettynä uudehkossa henkilöautossaan, mutta systeemi ilmoitti virheestä väittäen nesteen olevan loppu. Seuraavana aamuna töihin lähtiessä auto ei suostunut starttaamaan ja se piti viedä korjaamolle. Kyse oli jostakin anturi- ja ohjelmointiongelmasta, josta noin tonnin lasku. Vastaavia korjauskuluja toisillakin. Uutisessa haastateltiin myös paria korjaamoa.

Kuulema myös itse säiliöissä on ollut ongelmia (pullistumia?).

Sitten eräs kuljetusfirman omistaja oli poistattanut (laittomasti ja siksi esiintyi kasvot peitettynä) systeemin toiminnasta liki kaikissa pakuissaan koska niistä aiheutui kalliita korjauskuluja ja kaluston seisottamista / tulojenmenetyksiä.

Mutta miten raskas ammattiliikenne sitten tulee toimeen tuolla tekniikalla, joka niillä on ollut jo vasin kauan ennen henkilöautoja.

Hieman huolestutti tuo infopiikki, sillä harkinnassa on ollut hommata seuraavaksi Euro-6 luokan diesel-paku privaatti- ja harrastuskäyttöön tuon nykyisen vanhan HA-dieselin korvaajaksi.

11

746

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ongelmia on.
      suomalaiseen tyyliin kaikki joko vaietaan tai selitellään niin sekavaksi, ettei kukaan enään tajua, mistä on kysymys.
      (ryssän toimintatapa)
      pelätään että oman kotteron arvo romahtaa.

• Anonyymi

Tyhmähän sinä olet.

• Anonyymi00004

suomen valtio korvaamaan kaikkien korjauskulut

KKV

• Anonyymi00005

Osta Defrostaa.
      Se on parempi litku.

• Anonyymi00006

Toivottavasti se saisi hyväksynnän. Kemiran aikoinaan kehittämä dexium litku ei saanut sitä Saksan autoteollisuuden kattojärjestön VDA takia. Kemira myi sen valmistus oikeuden Ameriikkalaisille. Siellä tuo on hyväksytty ja yleisesti arktisilla alueilla käytössä. Nimi kylläkään ei ole enää tuo.

• Anonyymi00010

Aika näyttää tuleeko tuo Defrosta koskaan markkinoille. Kemiran denoxiumin myynti kiellettiin EU:n alueella. Sitä ei tiedä käykö tuon Defrostan samoin. Toivottavasti ei,sillä Suomessa tuo olisi tarpeen.

• Anonyymi00007

kkv tutkimaan asiaa-MOT?

• Anonyymi00008

autoliitto hampaaton järjestö?

• Anonyymi00009

666

• Anonyymi00011

mersu on jo kehittänyt muunlaisen puhdistusmenetelmän-saako markkinoille?

• Anonyymi00012

Mersun järjestelmä on muuten samanlainen, mutta siinä on src-katalysaattorin lämmitys sähköllä. Tällöin se pakokaasujen puhdistus alkaa huomattavasti aiemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe