Epäilys isästä

Anonyymi-ap

Heinäkuussa olin juhlimassa ja sammuin ystävän sohvalle. Heräsin siihen, kun kaverin mies oli riisunut mekkoni ja oli työntymässä peniksen kanssa sisääni. Tunsin siis peniksen emättimen suulla ja aloin huutamaan, jolloin mies lopetti tietysti. Mies ei lauennut sisääni. Tämä oli siis keskiviikkona aamuna. En oikein tiennyt mitä tehdä ja halusin vain unohtaa koko asian.

Vakituisen miehen kanssa harrastimme seksiä torstaista eteenpäin viikon jokaisena päivänä ja mies laukesi sisääni joka kerta, kunnes tein positiivisen ovulaatiotestin ja harrastimme vielä sunnuntainakin seksiä.

En ollut aiemmin edes ajatellut, että isästä voisi olla epäilys, mutta jostain ajatus heräsi mieleeni. Kuinka todennäköistä tuo iljettävä mies keskiviikolta voisi ollakin isä? ☹️ Ymmärsin vasta jälkikäteen, että tuohan oli siis käytännössä raiskaus enkä ymmärrä miten painoin asian noin villaisella..

4

288

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis oletko raskaana?

• Anonyymi

Tärkein pointti jäi siis pois, kyllä olen. Ap

• Anonyymi

Jos tuosta ensimmäisestä olet raskaaksi tullut, niin kyllä se on melkolailla ihme. Lisäksi tekisin edelleen rikosilmoituksen.

• Anonyymi

Ei kannata sammua väärässä seurassa, naisille voi tulla näitä jälkikäteen morkkiksia, että eipä olisi pitänyt harrastaa, sitten selitellään olosuhteita ja vieras mies pakotti juttuja. Olen ollut baarituttavuuden sängyssä katsomassa haulikonpiippua kun niinsanottu sinkku oli avioerossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1286
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      310
      1104
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      929
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      300
      919
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      781
    6. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      193
      672
    7. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      107
      649
    8. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      42
      620
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      595
    10. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      536
    Aihe