Heinäkuussa olin juhlimassa ja sammuin ystävän sohvalle. Heräsin siihen, kun kaverin mies oli riisunut mekkoni ja oli työntymässä peniksen kanssa sisääni. Tunsin siis peniksen emättimen suulla ja aloin huutamaan, jolloin mies lopetti tietysti. Mies ei lauennut sisääni. Tämä oli siis keskiviikkona aamuna. En oikein tiennyt mitä tehdä ja halusin vain unohtaa koko asian.
Vakituisen miehen kanssa harrastimme seksiä torstaista eteenpäin viikon jokaisena päivänä ja mies laukesi sisääni joka kerta, kunnes tein positiivisen ovulaatiotestin ja harrastimme vielä sunnuntainakin seksiä.
En ollut aiemmin edes ajatellut, että isästä voisi olla epäilys, mutta jostain ajatus heräsi mieleeni. Kuinka todennäköistä tuo iljettävä mies keskiviikolta voisi ollakin isä? ☹️ Ymmärsin vasta jälkikäteen, että tuohan oli siis käytännössä raiskaus enkä ymmärrä miten painoin asian noin villaisella..
Epäilys isästä
Anonyymi-ap
4
282
Vastaukset
- Anonyymi
Siis oletko raskaana?
- Anonyymi
Tärkein pointti jäi siis pois, kyllä olen. Ap
- Anonyymi
Jos tuosta ensimmäisestä olet raskaaksi tullut, niin kyllä se on melkolailla ihme. Lisäksi tekisin edelleen rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Ei kannata sammua väärässä seurassa, naisille voi tulla näitä jälkikäteen morkkiksia, että eipä olisi pitänyt harrastaa, sitten selitellään olosuhteita ja vieras mies pakotti juttuja. Olen ollut baarituttavuuden sängyssä katsomassa haulikonpiippua kun niinsanottu sinkku oli avioerossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401978- 1881617
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461250Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50962- 40779
- 14770
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24725Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637