Helluntailaisuus ei kestä päivänvaloa (totuutta)

Anonyymi-ap

Helluntailaiset (myös jhw:t) eivät halua edes keskustella helluntailaisuudesta (jehovalaisuudesta).
Mitä tälläinenkin kertoo ?

23

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin toimii eksytykset.

    • Anonyymi

      Jos odotat näkeväsi ihmeitä ja merkkejä, hengellistä sirkusesitystä, spektaakkeleita, viihdettä niin mene innosta posket hehkuen huutaen "tule henki tule henki" helluntaikokoukseen.
      Helluntailaiset itse tykkäävät tälläisestä "tunneuskonnollisuudesta" että laittavat vähintäin 50 € rahankeräykseen mieluummin paljon enemmän jos kysyy pastorilta.

      • Anonyymi

        "Helluntailaiset (myös jhw:t) eivät halua edes keskustella helluntailaisuudesta (jehovalaisuudesta).
        Mitä tälläinenkin kertoo ?"

        Sehän kertoo siitä, että sinä et osaa lukea!


    • Anonyymi

      Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

    • Anonyymi

      Eipä kestä pakkovauvakastettujen uskonto enää päivänvaloa! Homoja vihitään! Heillä on uskonveljinä/sisarina homoja!
      Täällä nämä fariseukset antavat ohjeita!

    • Anonyymi

      Helluntailaiset eivät puhu mitään näissä keskusteluissa palstan aiheesta Helluntailaisuus.

      Se viittaa siihen, että heillä on paljon salattavaa.

      • Anonyymi

        Salaisuuksia, peittelyä, valhetta, eriseuraisuutta jne.
        Tämä on nykyhelluntailaisuutta.

        Ei edes venkula helluntaipastoritkaan kestä jutella helluntailaisuudesta.


      • Anonyymi

        Minä olen nähnyt helluntailaisuudessa olavan lähes kaikki Jeesuksen opetuslapsia.

        Aina on Jeesuksen opetuslapsia pilkattu ja vainottu.


    • Anonyymi

      Entäpä teidän

      kippokaste
      avoliitot
      ampumiset ja paljon
      murhat ja paljon
      abortit
      kirkkojen poltot
      tappelut
      pridemarssit

      Mene fariseus itseesi.

      • Anonyymi

        Siinä uudestikastajin saavutuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä uudestikastajin saavutuksia

        Kolme kertaa luterilaisen kirkon viranhaltija kastaa päätä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme kertaa luterilaisen kirkon viranhaltija kastaa päätä...

        Jos tarot-sana tuntuu pahalta, näitä voisi nimittää armon korteiksi” – pappi Henri Järvinen käyttää tarot-kortteja itsetuntemuksen lisäämiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme kertaa luterilaisen kirkon viranhaltija kastaa päätä...

        Kyllä, apostoliseen tapaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarot-sana tuntuu pahalta, näitä voisi nimittää armon korteiksi” – pappi Henri Järvinen käyttää tarot-kortteja itsetuntemuksen lisäämiseen

        Tuollainen ennustelu ja spritismi sopii helluntailaisuuteen kieltämättä hyvin.


    • Anonyymi

      Moukat eivät halua keskustella helluntailaisuudesta vaikka ovat myyneet sielunsa sille.

    • Anonyymi

      Autuaaksijulistus
      Matt. 5:
      1. Nähdessään kansanjoukot Jeesus nousi vuorelle. Hän istuutui, ja opetuslapset tulivat hänen luokseen.
      Luuk. 6:20-23
      2. Silloin hän alkoi puhua ja opetti heitä näin:
      3. "Autuaita ovat hengessään köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. Ps. 40:18; Jes. 57:15; Jes. 61:1; Jes. 66:2; Jaak. 2:5
      4. Autuaita murheelliset: he saavat lohdutuksen. Ps. 126:5; Jes. 61:2-3; Joh. 16:20; Ilm. 7:17
      5. Autuaita kärsivälliset: he perivät maan. Ps. 37:11
      6. Autuaita ne, joilla on vanhurskauden nälkä ja jano: heidät ravitaan. Jes. 55:1-2; Jes. 65:13; Joh. 6:35
      7. Autuaita ne, jotka toisia armahtavat: heidät armahdetaan. Ps. 41:2; Matt. 25:35-36; 2. Tim. 1:16; Jaak. 2:13
      8. Autuaita puhdassydämiset: he saavat nähdä Jumalan. Ps. 24:4; 1. Joh. 3:2-3; Ilm. 22:4
      9. Autuaita rauhantekijät: he saavat Jumalan lapsen nimen. Sananl. 12:20; Room. 12:18; Jaak. 3:18
      10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden vuoksi vainotaan: heidän on taivasten valtakunta.
      1. Piet. 3:14
      11. "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa. Matt. 10:22; Joh. 15:21; 1. Piet. 4:14
      12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

    • Anonyymi

      Mikä siinä helluntailaisuudessa oikein HÄVETTÄÄ ?

      • Anonyymi

        Parhamiiii oi parhamiii


    • Anonyymi

      Miksi helluntailaiset suojelevat rikollisia esim. äidin tappajaa Tampereella ?
      Pastorit vaikenevat asiasta ei saa puhua.

    • Olen muutaman kerran käynyt helluntai tilaisuudessa ja kyllä oli leppoisa tunnelma ja rauha Herrassa ja mitä näin oli elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen olevia ihmisiä.
      En siis itse kuulu helluntai seurakuntaan.
      Kuulun vain Kristukseen.

      • Anonyymi

        helluntailaisilla on tilaisuuksia paljon muuallakin kuin seurakunnassa .

        tänään Tv. 1 , ( klo. 14. 35 ) ohjelma , jota ei voinut edes kastella , sellaista huutoa , ja huutoa , "aamenia , aamenia , Jeesus , Jeesus, Jeesus , että sellaista viihde uskontoo .

        Jumalan Pyhyydestä , kunnioituksesta ei tietoakaan .
        Jumalan temppeli : > ota kengät jalastasi , sillä paikka jossa seisot on Pyhä"


    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.
      Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe