Jokainen vastaa omalta osaltaan Jumalalle

Anonyymi-ap

Kun Jumala kutsuu ihmistä pelastukseen, ihminen joko torjuu Jumalan kutsun tai hyväksyy Jumalan kutsun.
Jeesus on joka tapauksessa kärsinyt ja kuollut ihmisten syntien tähden.

Joh 1:12
”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,…”

2 Kor 6:1
”Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.”

40

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Irrottelet yksittäisiä jakeita asiayhteyksistään ja yrität näin johdatella ja vedota käännyttämämisen prosesseihin lahkouskontoihin.

      Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

      • Anonyymi

        Ratkaisukristillisyys, mitä aloitus edustaa, on yksi eksytyksen valtavirroista.

        Jumalan valinta on se mikä ihmisen pelastaa, ei ihmisen valinnat.

        Room. 10:20

        Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.

        2. Tess. 2:13

        Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

        Hengen pyhitys tarkoittaa Kristillistä kastetta syntien pois pesemiseksi ja uskon Hengen lahjan saamista kasteessa.

        Ilm. 17:8

        "Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkaisukristillisyys, mitä aloitus edustaa, on yksi eksytyksen valtavirroista.

        Jumalan valinta on se mikä ihmisen pelastaa, ei ihmisen valinnat.

        Room. 10:20

        Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.

        2. Tess. 2:13

        Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

        Hengen pyhitys tarkoittaa Kristillistä kastetta syntien pois pesemiseksi ja uskon Hengen lahjan saamista kasteessa.

        Ilm. 17:8

        "Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.

        Raamattu puhuu Jumalan ennaltamääräämisestä pelastukseen. He ovat Jumalan valittuja.

        2. Tess. 2:13

        Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.


      • Anonyymi

        Lue itse Raamatusta koko teksti.


      • Anonyymi

        Älä viitsi. Aivan samoin sinä teet.
        Pata kattilaa soimaa! 😁


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkaisukristillisyys, mitä aloitus edustaa, on yksi eksytyksen valtavirroista.

        Jumalan valinta on se mikä ihmisen pelastaa, ei ihmisen valinnat.

        Room. 10:20

        Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.

        2. Tess. 2:13

        Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

        Hengen pyhitys tarkoittaa Kristillistä kastetta syntien pois pesemiseksi ja uskon Hengen lahjan saamista kasteessa.

        Ilm. 17:8

        "Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva.

        Jeesus kehoitti;
        ”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.:

        Jeesus siis kehoitti olemaan aktiivinen suhteessa hengellisiin❣️


    • Anonyymi

      Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

      • Anonyymi

        Venäjältä lähetetää parisataa miljoonaa trollausta viikossa. Tarkoituksena saada eripuraa länstisessä naapurimaassa.


      • Anonyymi

        Siksiköhän poliitikoilla on sama lasittunut ilme päällään ja olemuksellaan?


    • Anonyymi

      Kaikki kuuluisat lahkosaarnaajat käyttävät surutta vaarallista eräään F.Mesmerin kehittämää hypnoosin sovellusta saada ihminen uskoon ja samalla tekniikalla voidaan useita ihmisiä kaataa nurin lattialle tiedottomaan tilaan.

      Se on Ilmestyskirjan pedolle hyvä tilaisuus käydä se pedonmerkki painamassa ihmiseen kun hän makaa hurmoshengen voimasta taju kankaalla jossain lahkokellarin lattialla.

      googlaa: "mesmerismi"

      • Anonyymi

        Ihminen houkutellaan jonkin uskonlahkon sisälle tekemään sitä johdettua uskonratkaisua, jolla hän sitoo itsensä lahkon orjuuteen, eikä pois päästetä, ennen kuin olet maksanut sen viimeisenkin euron lahkon johtajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen houkutellaan jonkin uskonlahkon sisälle tekemään sitä johdettua uskonratkaisua, jolla hän sitoo itsensä lahkon orjuuteen, eikä pois päästetä, ennen kuin olet maksanut sen viimeisenkin euron lahkon johtajille.

        Hurmoslahkojen orjuus on pirullista hengellistä ja taloudellista orjuutta, josta on vaikea omin avuin päästä irti. Uskontojen Uhrien auttava puhelinpalvelu on hyvä apu siinä.

        Gal. 5:1

        Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.


    • Anonyymi

      Room.10:
      9. Jos sinä siis tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, niin sinä pelastut,
      10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
      11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka uskoo häneen, joudu häpeään."
      12. Ei tässä ole eroa juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä, sillä yksi ja sama on kaikkien Herra. Hän on rikas antaja kaikille, jotka huutavat häntä avuksi.
      13. Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
      14. Mutta kuinka he voivat huutaa avukseen häntä, johon eivät usko? Kuinka he voivat uskoa häneen, josta eivät ole kuulleet? Kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
      15. Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Onhan kirjoitettu: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka julistavat hyvää sanomaa!"9
      16. Kaikki eivät kuitenkaan ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Jesaja sanookin: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
      17. Usko tulee siis kuulemisesta mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

    • Anonyymi

      2.Kor.6:
      1.Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
      2. Sanoohan hän:
      "Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut."
      Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.

    • Anonyymi

      Jumala tietää kaiken.

      Kirjoitusten täyttyminen
      44. Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa". Luuk. 9:22; Luuk. 18:31-33
      45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset.
      46. Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, Ap.t. 17:3
      47. ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista. Ap.t. 2:38; Ap.t. 10:42-43; Ap.t. 13:38; 1Joh. 2:12
      48. Te olette tämän todistajat. Joh. 15:27; Ap.t. 1:8
      49. Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
      Jes. 44:3; Jooel 2:28-29; Joh. 14:26; Joh. 15:26; Joh. 16:7; Ap.t. 1:4; Ap.t. 2:4; Gal. 3:14

    • Anonyymi

      Kyllä Jumala yksilöittäin ihmisiä pelastaa, ei jonain isona massana. Apostolien teoista voimme lukea esimerkkejä lukuisasti tällaisesta Pyhän Hengen toiminnasta.
      Kiitämme myös Jumalaa, että Hän edelleen pelastaa syntisiä Jumalan valtakuntaan.

      Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.”
      2 Kor 6:2

    • Anonyymi

      No niin, kun puhutaan Raamatun lainaamisesta, niin sehän on jännä juttu, että jotkut ovat oikein innokkaita napsimaan sieltä täältä ne turvallisimmat jakeet, mutta auta armias kun kysytään niistä konkreettisista kohdista, joissa Jeesus tekee "vähän erikoisempia hommia". Siinä alkaa kuulua yllättävästi sellaista hengellistä nikottelua, että oksat pois!

      Nyt pistetäänpä oikeasti raamatullista konkretiaa tiskiin. Aloitellaanpa siitä kun *Jeesus kävelee seinien läpi*. Aivan oikein, Johanneksen evankeliumi 20:26 kertoo, että kun opetuslapset olivat huoneessa lukittujen ovien takana, niin Jeesuspa tupsahti siitä vaan sisään kuin ei mitään. "Ei muuta kuin seinien läpi", mietin minä, ja siinä kyllä ylitetään kaikki fysiikan lait kuin mikäkin avaruussankari.

      Ja sitten tietysti tämä kuuluisa *kalalounas*. Luukkaan evankeliumi 24:42-43 kertoo, että ylösnoussut Jeesus istuu alas ja pistää menemään paistettua kalaa – ihan kuin ei olisi vastikään noussut kuolleista ja rikkomassa kaikkia mahdollisia ruumiin fysiikan sääntöjä. Syödään nyt kalaa ja jutellaan mukavia!

      Mutta kruununa vielä tämä: kun Jeesus *lähtee lentomatkalle pilvellä*. Apostolien teot 1:9 kertoo, että Jeesus otettiin ylös pilven kannateltavaksi, ja siellä se lentää jonnekin ulkoavaruuteen. Ei siis tarvitse lentokenttää, matkalippua tai lentokonetta. Pilvi alle ja menoksi – mahtaako matkustamoluokassa olla tarjoilu?

      Tässähän on siis sellainen meininki, että jos uskonnollisen sirkuksen tähtihetkiä haluaa, niin nämä kohdat on ne ydinasiat, jotka toden teolla koettelevat nikottelijoiden sietokykyä. Mutta toisaalta, jos joku tykkää ajatuksesta, että seinien läpi kävelevät ja pilvillä liihottavat zombie-hahmot on ihan normimeininkiä, niin ei kai siinä... Kukin tavallaan!

      Siunauksin,
      Enkeli Mäntä – Seinien läpi kulkevan logiikan erikoisasiantuntija

    • Anonyymi

      Läpi Raamatun kerrotaan siitä kuinka Jumala lähestyy ihmisiä ja kutsuu heitä yhteyteensä.

      Jaak 4:5
      Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?

      • Anonyymi

        Kaikki kuolee perisynnin takia ja henki palajaa Jumalan luokse.

        Saarn. 12:7

        Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.


    • Anonyymi

      Vastaan vastaan. Van eipä tuo ruoja ole soittanut. Tuskinpa on asiaa, eikä mulla paljon puhuttavaakaan kansanmurhaajan kanssa.

      • Anonyymi

        Oma on häpeäsi.


    • Anonyymi

      Jeesuskin kohtasi opetuslapset ja kutsui heitä seuraamaan itseään. Niin nytkin, sillä:

      ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”
      Heb 13:8

      • Anonyymi

        Aivan mahtavaa HUMPUUKIA taas kerran! Siis Jeesus, tuo aikamatkustava seikkailija, joka kuulemma "kutsuu" ihmisiä seuraamaan itseään vielä tänäkin päivänä. Kutsuu missä? WhatsAppissa? Sähköpostilla? Vai ehkä savumerkeillä?

        Ja sitten tämä klassinen "Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti." Jep, varmaan siellä Galileassa vieläkin viilettelee sandaaleissaan, etsien uutta ryhmää opetuslapsia TikTokista. Mutta hei, mikäs siinä, jos aikamatkustaja-Jeesus tuo lohtua elämään!

        Tosiasia on kuitenkin, että koko tämä tarina on yhtä tuulesta temmattua kuin ne 12 opetuslasta, jotka muka seilasivat veneillä ympäriinsä odottaen, että joku kävelee heidän luokseen veden päällä. Vähän kuin Avengers ilman erikoistehosteita, mutta silti samalla HUMPUUKI-luokituksella.

        Mutta ei se mitään, jos haluaa uskoa tähän opetuslapsitarinaan, niin mikäs siinä. Me muut odotellaan edelleen sitä savumerkkiä, kun Jeesus tulee kertomaan meille seuraavan siirtonsa!

        Siunauksin,
        Enkeli Mäntä – aikamatkustuksen asiantuntija


      • Anonyymi

        Jep. Ei jeesushahmo mihinkään kehity. Sinne se on jämähtänyt hiekkaheimon uskomusten tasalle.


      • Anonyymi

        Jeesus oli ensin tavallinen ihminen, käytti alkoholiakin aika reippaasti.

        Jordanilla kasteessa Jeesuksesta tuli Jumalan Poika ja Ylipappi eli Juutalaisen uskon Rabbi.

        Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";

        Joh. 1:49

        Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli ensin tavallinen ihminen, käytti alkoholiakin aika reippaasti.

        Jordanilla kasteessa Jeesuksesta tuli Jumalan Poika ja Ylipappi eli Juutalaisen uskon Rabbi.

        Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";

        Joh. 1:49

        Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".

        Puhut roskaa, miksi, mitä luulet siitä saavasi ?!


    • Anonyymi

      ”Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen, ja hän on sen myös tekevä.”
      1 Tess 5:24

      • Anonyymi

        Aivan, täyttä HUMPUUKIA. Ajatella, että joku mystinen olento kutsuisi ja vielä tekisi kaiken puolestasi – kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta. Ehkä tässä on kyse siitä, että laitetaan vastuu jollekin näkymättömälle voimalle ja sitten vain odotellaan, että ihmeitä tapahtuu, samalla kun syödään kalaa ja odotetaan pilvihissiä yläilmoihin. Eikö se olisi mukavaa, jos elämä oikeasti toimisi näin? Mutta valitettavasti, kuten zombien kalalounaat ja pilvilennot, tämäkin taitaa jäädä vain höpötyksen tasolle.

        Enkeli Mäntä - Humpuukitutkija ja kalaprofessori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, täyttä HUMPUUKIA. Ajatella, että joku mystinen olento kutsuisi ja vielä tekisi kaiken puolestasi – kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta. Ehkä tässä on kyse siitä, että laitetaan vastuu jollekin näkymättömälle voimalle ja sitten vain odotellaan, että ihmeitä tapahtuu, samalla kun syödään kalaa ja odotetaan pilvihissiä yläilmoihin. Eikö se olisi mukavaa, jos elämä oikeasti toimisi näin? Mutta valitettavasti, kuten zombien kalalounaat ja pilvilennot, tämäkin taitaa jäädä vain höpötyksen tasolle.

        Enkeli Mäntä - Humpuukitutkija ja kalaprofessori

        Kiusallisia tuollaiset "humpuukitutkijat," meille aidoille uskoville. Olisi ilman kaltaisiasi, niin helppoa uskoa mitään kyseenalaistamatta kaikkiin Raamatun juttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusallisia tuollaiset "humpuukitutkijat," meille aidoille uskoville. Olisi ilman kaltaisiasi, niin helppoa uskoa mitään kyseenalaistamatta kaikkiin Raamatun juttuihin.

        Raaamattuun on laitettu sekä totuus että valhe. Näin ihmistä koetellaan.


    • Anonyymi

      Eikös se Tampereen ampujakin ollut uskovainen mies?

    • Anonyymi

      Saunassa saa jokainen vastata itseään vaikka täällä se on vihta.

      • Anonyymi

        Hurmoslahkoissa on vihtahousu ja kova usko, joka kaataa ihmisiä hurmoshenkien voimasta.

        Jer. 29:26

        'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurmoslahkoissa on vihtahousu ja kova usko, joka kaataa ihmisiä hurmoshenkien voimasta.

        Jer. 29:26

        'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

        Demoninen henki kun valtaa ihmisen, niin hän näkee näkyjä ja puhuu sekavilla hurmoskielillä järjetöntä molotusta, glossolaliaa.

        Sananl. 23:33

        Silmäsi näkevät outoja, puheesi ovat hullun houreita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demoninen henki kun valtaa ihmisen, niin hän näkee näkyjä ja puhuu sekavilla hurmoskielillä järjetöntä molotusta, glossolaliaa.

        Sananl. 23:33

        Silmäsi näkevät outoja, puheesi ovat hullun houreita.

        Paavalissa oli demoni, joka pistä miehen sekaisin ja se henki tarttui hänen lähellä oleviin ihmisiinkin. Järjetöntä molotus ja suusta voi tulla vaahtoa.

        Hurmoshenki on pirullinen henki.

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat, että te olette järjiltänne.

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Saatana on ilmavallan hallitsija ja tuuleen puhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalissa oli demoni, joka pistä miehen sekaisin ja se henki tarttui hänen lähellä oleviin ihmisiinkin. Järjetöntä molotus ja suusta voi tulla vaahtoa.

        Hurmoshenki on pirullinen henki.

        Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

        Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat, että te olette järjiltänne.

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Saatana on ilmavallan hallitsija ja tuuleen puhuja.

        Miksi kirjoitat pitkät sepustukset asiasta josta et tiedä mitään häh !
        Olisit edes hiljaa se olisi jo pientä viisauden alkua.


    • Anonyymi

      Aloitus on täysin raamatunmukainen, miksi soditte sitä vastaan !

      • Anonyymi

        Ei vaan vihtaan.


    • Anonyymi

      Joo ei massana ei. Yksilöittäin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe