Ylihintaiset käytetyt

Anonyymi-ap

Osui etusivulla silmään ja hämmästyin kun tästä yli 10 vuotta vanhasta pienestä Kiasta pyydetään vielä yli 10 tuhatta. Olkoonkin että on ajettu vain 27 tuhatta mutta hinta on todella törkeä. Tuossa hinnassa on noin puolet liikaa.

https://www.nettiauto.com/kia/venga/14536987

15

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhoja 520 Bemareita selailin ja niissä on kyllä järjetön pyynti.
      Komea rivi 2011 vuoden malleja joilla on ajettu yli 300 tuhatta km ja pyynti on 8000 euroa. Kyllä pyytää saa. Ja saa myydä kauan. Tuossakin on noin puolet liikaa.

      • Anonyymi

        juu, paalikamaa


    • Anonyymi

      Upea Kia kaikilla herkuilla ja vauhdin hurmoo.

    • Anonyymi

      Puolella tuon hinnasta saat sitten sen 150 tkm ajetun yksilön...

      Eipä noita kukaan pakota ostamaan jos hinta kalliilta tuntuu.

      • Anonyymi

        Ei kukaan aivot omistava ostakaan.


    • Anonyymi

      Heh aikoinaan korsumäen autossa tms. oli myynnisä käytetty yaris kalliimmalla hinnalla kuin tojotalta sai uuden vastaavanlaisen.

      • Anonyymi

        vastaavanlainen sisältää tietty vastaavat varusteet ja saman määrän rengassarjoja vastaavin vantein?
        Lähes uudessa voi olla varusteiden arvo vielä tuhansia euroja. Vanhassa kotterossa niitä ei tarvitse juuri arvoon lukea, mutta lähes uudessa voi ja kannattaa.
        Toyotassa harvoin varusteiden arvo ylittää 4000€ talvirenkaat ja vanteet mukaan lukien, mutta esimerkiksi vähän käytetyissä mersuissa saattaa olla 10 000€ edestä varusteita ja on niillä pari ensimmäistä vuotta sellainen arvo, että mersukin saattaa vähän ajettuna maksaa enemmän käytettynä kuin sama vähemmillä varusteilla ja vain kesäpyörillä uutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastaavanlainen sisältää tietty vastaavat varusteet ja saman määrän rengassarjoja vastaavin vantein?
        Lähes uudessa voi olla varusteiden arvo vielä tuhansia euroja. Vanhassa kotterossa niitä ei tarvitse juuri arvoon lukea, mutta lähes uudessa voi ja kannattaa.
        Toyotassa harvoin varusteiden arvo ylittää 4000€ talvirenkaat ja vanteet mukaan lukien, mutta esimerkiksi vähän käytetyissä mersuissa saattaa olla 10 000€ edestä varusteita ja on niillä pari ensimmäistä vuotta sellainen arvo, että mersukin saattaa vähän ajettuna maksaa enemmän käytettynä kuin sama vähemmillä varusteilla ja vain kesäpyörillä uutena.

        Hankala sanoa todenperäisyyttä juttu kun oli suomi24 autot palstalla.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/1100792/kokemuksia-korsumaen-autosta

        Auto olikin aygo. Muisti pätkii. 2006-07-06 11:03:51


    • Anonyymi

      Ostaja päättää millä hinnalla autonsa ostaa. Ylihintainen jää kauppaan.
      Pyynti ja toteutunut hinta voi olla merkittävästi erilaisia.

    • Anonyymi

      Itse ostin kerran tuollaisen todella vähän ajetun Clion, mutta se osoittautui pommiksi.
      Ajettu pari vuotta 10 000 km/vuosi, sitten puhdasta nollaa 8 vuotta.
      Aika moni asia oli jumissa tai hapertunut. Katsastuskuntoon saattaminen maksoi 2500€. No onneksi en maksanut niistä ajamattomista kilometreistä, muuten auto olisi tullut kalliiksi.

    • Anonyymi

      10v vanhalla polttomoottoriautollahan on vielä yli puolet käyttöaikaa jäljellä, mutta sähköautojen arvo alkaa olla nollassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itsellä tuossa ylhäällä Rintajouppi mainostaa
      Volvo 760 vm. 1982
      2,8 GLE V6 B28E - Todella hyvällä historialla oleva Suomi-auto, Seuraava katsastus 12/2025, Siistikuntoinen ikäisekseen! - Ilmainen kotiintoimitus!

      Käytetty 7 300 €

      Kohta oma tonnin pommi yhtä arvokas jos saan pidettyä ruosteet kasassa.

      • Anonyymi

        tuolla krematoiriolla ei paljoa ajella...syö bensaa todella paljon...enempikin harraste kesäauto...


    • Anonyymi

      hulluhan se on joka ei puolta tarjoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe