Lisää harjoittelupaikkoja

Anonyymi-ap

Sais yhteiskunta lisätä harjoittelupaikkojen määrää kun työttömät tylsistyy kotona.Koko yhteiskunnalle olisi hyötyä että kaikki olisivat toiminnoissa mukana. Joutilaisuus on pahasta ja jotkut alkavat tekemään rikoksia ja muutenkin epäsosiaalista elämää viettävät.Monia työttömiä ujostuttaa työ ja mahtipontisesti inttävät jotain palkkaa huh kun mitään eivät pysty tekeen.Työttömyysrahat vastikkeelliseksi.

17

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta puhut. Ay vaatimuksineen tulee heittää roskikseen ja tervettä elämää tilalle. Nythän ay llä ja eri tahoilla on kaikenlaisia vaatimuksia sille että nuorille annettaisiin mahdollisuus. Se suoraan estetään. Siellä istuu eläkeyhtiöissä sosiaalitoimistossa vakuutusyhtiöissä verottajalla ym ym tahoja jotka odottaa rahaa niiltä jotka haluaisivat liikuttaa käsiä ja jalkoja ja tehdä töitä. Sairasta punakonetta. Asioihin pitää saada muutos. PS on ainoa ja ehkä kristilliset jotka voisivat ymmärtää vääryyden. Muut puolueet ovat luoneet tämän vääryyden.

    • Anonyymi

      Nythän jo käytetään ulkomaalaisia harjoittelutöissä niin miksei kotimainen kelpaa vaikka nuori joka saisi kokemusta. Pitkäaikaistyötön raivona ettei hän mitään harjoittelua vaan palkkatyötä ja kuitenkin notkunu 12vuotta.

    • Anonyymi

      Raha se on mikä motivoi. Vaikka minulla on kuljettajan ammattipätevyys saa minut pajalle notkumaan jos tarpeeksi rahaa laitetaan sopimukseen korvaukseksi menetetystä ajasta. 9€ ei IHAN riitä tylsistyn mieluummin kodissani.

    • Anonyymi

      Epäilen meilenterveyttäsi näyttää että et ymmärrä omia ajauuksiasi. Onko viinakin mukana. Kato ulos siellä on kaunista jos menisit ulkoiluttamaan aivojasi.

    • Anonyymi

      Savon nasulammelle harjoittelemaan vaatimattoman vieheen laittamista penan kalastajanlaukkuun..

      t naapurin masa, savo.

    • Anonyymi

      JOO ILMAN MUUTA, JOS PALKKA ON SELLAINEN ETTÄ SILLÄ ELÄTTÄÄ PERHEENSÄ.

      Muutenhan ne luokitellaan hyväntekevsyys järjestöiksi.

      Alappas kuule järkkään niitä työpaikkoja, tai muuen turhaan täällä huutelet.
      Ei pidä huudella sellasta mihin ei itse kykene.

      • Anonyymi

        Palkka on ihan satavarmasti sellainen jolla eltätät perheesi!
        Vaatimuksen on tietysti sellainen koulutus ja osaaminen jota 2020-luvun töissä tarvitaan.


    • Anonyymi

      Kyllä kunhan esteenä ei olisi vasemmisto komppania.

    • Anonyymi

      "Sais yhteiskunta lisätä harjoittelupaikkojen määrää kun työttömät tylsistyy kotona."
      Pitäisikö siis yhteiskunnan hakea nämä kotisohviltaan ja viedä marjaan tai sienestämään keräämään jopa tuhansien eurojen tulot?
      Tuo olisi työttömille hyvää karjoitusta ja terveytensä hoitoa.

    • Anonyymi

      Tavallaan kyllä hakea marjametsään että jotain sentään tekis.Prkl möllötetään kotona ja jotain pitäs tehdä....mulla on päihdeongelma.Kuinkas sitten jotkut ihmiset jotka työelämässä niin osallistuvat vapaaehtoistyöhön.Työtön ei tee mitään muuta kun helvetti kädet ristissä koska kelasossuraha tulee.

      • Anonyymi

        Eilen, kiitos kysymästä.


      • Anonyymi

        No sehän on parasta möllöttää sohvalla. Siksihän sohvia on että niissä voi möllötää. Se on parasta, siihen vaan pitkälleen, elkku auki ja iltalehti käteen. Se on parasta.

        Kädet ristissä ei voi lukea iltalehteä, joten emme siis rukoile emme ole uskossa, vaan tässä päivässä lukein sohvalla mällöttäen iltalehtä. Se on parata ihanaa! Joka ilta möllötetään ja ja ollaan.


    • Anonyymi

      Monen ogelma on se että ujostuttaa tehdä töitä.

      • Anonyymi

        Ei ujostuta mutta ei ole aikaa. Paljon muutakin tekemistä.


    • Anonyymi

      Mene heti töihin.

      • Anonyymi

        Ei jaksa. Mie meen nukkumaan. Nukunkin pitkää huomenna. Muistakaa duunarit hiippailla töihin, ei saa herätäätt nukkuvia.

        öitäääää


    • Anonyymi

      Pikkukaupungissamme on useampiakin harjoittelupaikkoja.
      Käyttämälläni salilla näkyy muiden ryhmien edustajia mutta ei työttömiä!?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe