https://yle.fi/a/3-11167864 - joten menkää itseenne. Rakkaus on ihmeellinen asia mitä juoppohullut ja skitsot ei hallise.
Suomi on väkivaltainan maan sija 2 EUssa
3
75
Vastaukset
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Maassamme on paljon vihaajia ja kiusaajia. En ymmärrä miksi, kun sillä ei mitään saavuteta. Yle vahvistaa skitsoilua jatkuvilla gallupeillaan. Luulisi, että hajota ja hallitse ei enää olisi neroutta. Politikka ei alunperin ole ollut puoluepolitiikaa vaan asiallista ja perusteltua demokraattista keskustelua. Lienee peräisin Kreikasta.
- Anonyymi
Artikkeli on yli 4 vuotta vanha
Perheväkivalta
Suomi on Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille, mutta väkivalta kirjataan vain harvoin sairaalassa ylös
Tuore väitös tutki, miten perheväkivalta kirjataan ylös sairaalassa. Selvisi, että huonosti.
Romaanit ja maahanmuuttajat lisäävät noita tilastoja!
Maahanmuuttajien perheissä tehdyt tapahtumat Suomalaisten perheissä olisi väkivaltaa , mutta heillä normaalia perhe dynamiikkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859