Mauri Peltokanas on hauska mies.

Anonyymi-ap

20

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut Peltokangas on tyypillinen milloin mitäkin öyhöttävä populisti.

      • Anonyymi

        Kylmä hänet palkkaisin lammas paimeneksi ! Suretkin pelkäisi jos mauril oli vielä kaljaa päässä .


    • Anonyymi

      Demarien ja muiden höpöjen harmiksi Suomessa on sananvapaus.

      sdp- Lintman käyttäytyy kuin vanha mummo.

      • Anonyymi

        Persut haluavat rajoittaa muiden kuin persujen sananvapautta.


    • Anonyymi

      On se vaan harmi, ettei noin hauskaa miestä Purra valinnut Rantasta sijaistamaan, vaan taakoitti jo ennestään ministeripestiä pitävää Rannetta.

      Ei Purra.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään tekemistä ministeriksi.
        Nämä kulkukaupppias öyhöttäjät ovat äänien kerääjiä, eivät kelpaa Purralle oikeisiin vastuu tehtäviin
        Mitähän sanoo Peltokangas kun EU kieltää eheytyshoidot.
        Tämä uskova taisi repiä kirkon jäsen kirjan kirkon ja homojen välillä olevan sodan tiimellyksessä.
        Mistä semmosen jäsen kirjan saa, en tiedä , ei ole mulle ikinä annettu


      • Anonyymi

        Eikai se hauskuus ole syy valita sijaistamaan?


    • Anonyymi

      Noin harmittomasta huumorista menee sekaisin Lindtman, jonka mielestä siikhailin huutaminen naama irvessä käsivarsi sojossa on sitä parempaa huumoria. Kuten kissojen kiduttaminen kuoliaaksi ja juutalaisten joukkotuhonnan vaatiminen.

      • Anonyymi

        Maurin analyysia myrskystä vesilasissa.
        IL:
        """Tämä on mielenkiintoista, jos on rasismia todeta, ettei kuulu jotain murretta jossain. Esimerkiksi jos sanon, ettei täällä Alajärvellä kuulu Närpiön murretta. Jos se on rasismia, sitten se on. Jos totean, että vuohipaimenen ammatti on hyvin harvinainen, jos se on rasismia, niin täytyy sanoa, että toivottavasti hän ei nouse kunnanvaltuutetun tasolta ylemmälle tasolle politiikkaan. Hänen ajatus rasismista on mielestäni niin pielessä, kuin olla ja voi.

        – Tässähän päivitettiin tilannetta. Ne päivitykset, joita silloin tein ja joita käsiteltiin kahdessa oikeusasteessa, sisältävät eri merkityksen. Tähän nyt päivitettiin tilannetta. Tässähän kerrotaan, ettei Mogadishun murretta vieläkään juuri kuule ja vuohipaimen ammattina on harvinainen. Eikä käyntimme aikana näkynyt kamelia tai lentävää mattoa. Nämähän ovat vain faktoja.

        – Nämä käytetyt sanat on koeponnistettu oikeusasteessa, eikä niissä ole mitään väärää.

        Oikeusprosessiin vedoten Peltokangas pitää kummallisena sitä, miksi jo kertaalleen ei rasistiseksi todettuja ilmaisuja nostetaan uudelleen esille.

        – Jos joku väittää, että henkilö näitä termejä käyttäessään syyllistyisi rasismiin. Silloin täytyy miettiä, tulisiko se koeponnistaa oikeudessa, sillä rasistisyyte on aika voimakas mielestäni.

        – Jos joku minua haukkuu rasistiksi, ehkä se on yhtä vakava asia tutkittavaksi kuin mikä tahansa muukin.

        Peltokangas kertoo arvostavansa sananvapautta, eikä aio asiaa viedä eteenpäin.

        – Joku heikkohermoisempi saattaisi vaikka haastaa kunnianloukkauksesta oikeuteen ihmisen, joka syyttää syyttömästi ja aiheetta rasistiksi toista henkilöä, Peltokangas sanoo.

        Peltokankaan mukaan kamelit tai lentävät matot eivät liity mihinkään kansanryhmään.""

        Todella hyvä ulosanti Peltokankaalla.


    • Anonyymi

      Ei saa puhua kameleista eikä lentävistä matoista. Se on rasismia pahimmillaan. Onko jo kielletty lekemasta itämaisia tarinoita ja satuja? Eikö saa katsella mattokaupan ikkunoita tai matkatoimiston mainosta, jossa on kamelin kuvia?

    • Anonyymi

      Vuohipaimenista varmaan tulee liian helposti mieleen vuohia nussivat muslimit.

    • Anonyymi

      Ben Zyskowicz joutui ohjeistamaan kulkukaupppiasta kirjoittelusta.
      Kansanedustajan arvolle ei sovi mikä tahansa sepustelu

      • Anonyymi

        Syskovitsi oli kerrankin oikeassa.


    • Anonyymi

      Mauri Peltokangas on äärioikeistolainen rasisti, joka ei ole ymmärtänyt länsimaisia arvoja.

      Yhtä "hauska" kuin koiran oksennus.

      • Anonyymi

        Joo.


      • Anonyymi

        Näinpä. Kun saa silloin tällöin kirjoitettua rasistisen asian muka vitsin,, Persujen tyhmät äänestäjät ovat tyytyväisiä.
        Kohta alkaa rasismi koulu, mitenkähän käy.
        Moniko pääsee luokalta ja kuinka moni saa ehdot.
        Petteri on pulassa


      • Anonyymi

        Populistinen suunsoittaja on Peltokangas.


    • Anonyymi

      Peltokangas on ilmeisesti syy sanontaan: tyhmä kuin persu? Vai olisiko se Mäkelä? No, persuilla noita riittää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe