Stubb uhoaa Venäjälle

Anonyymi-ap

13

124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo oli aikakin! Rikollisvaltio venäjän asema on kestämätön. Kaikki vain siksi, että länsiliittoutuneet (käytännössä USA) eivät ymmärtäneet, mikä Neuvosto-venäjä on.

      Ja toki olet tietoinen, että Alessandoro Stubido tietää "vaatimuksensa" olevan lähinnä retorinen kysymys...

    • Anonyymi

      Sitten hymy hyytyy kun Venäjä kostaa ampumalla ydinohjuksen Helsinkiin.

      • Anonyymi

        Samalla lähtee moskovakin jotenka ei putin uskalla.


    • Anonyymi

      Hän uhoaa myös amerikalle ja vaati amerikan vetoikeuden poistamista yk:ssa.

    • Anonyymi

      Stubb on unohtanut, ettei Suomi oli suurvalta, vaan asukasluvultaan maailman pienimpiä.

      • Anonyymi

        Juu olemme pieni kansa silti ei pidä alistusja yk:lle eikö sinusta muka vaatimus ole ihan hyvä? siinä myös vaaditaan että kiinan ja usan vetoikeudet oteaan pois ekö se olisi hyvä asia vai kannatako näitä maiden veto oikuskia joita eli ole kuin 3 maalla yk:ssa?


    • Anonyymi

      Stybb aina pääse pois Suomesta karkuu, uimalla, hiihtämällä, hyppimällä aidan yli.
      Urheilu aina kannatta

    • Anonyymi

      Jos Kiina hyökkää Taiwaniin, niin myös se pitää silloin erittaa YK turvallisuusneuvostosta, kuten Venäjä erotettiin sieltä Ukrainan takia.

      Eihän USA + Britannia ollut YK:n antamaa mandaattia hyökätä Irakiin 2003. Nekin olisi pitänyt erottaa

      Nää on vähän tällaisia kaksipiippuisia asioita noi suurimpien valtioiden erottamiset. Tällaisella ei oikein YK:n eikä sen turvallisuusneuvoston asema maailmassa kasva, jos suurvaltio toisensa perään on järjestöstä ulkona.

      Tässä mielessä vähän ihmettelen pikkuvaltio Suomen presidentti Stubbin tarvetta alkaa noin kovaäänisesti ja kovin yksioikoisesti neuvomaan YK:ta ja sen turvallisuusneuvostoa. Saisi Stubb koettaa kehittää joitakin muita teemoja, joita koettaa ajaa virkansa ohella eteenpäin.

    • Anonyymi

      Kun YK-perustettiin UK ja Ranska olivat suuria siirtomaavaltoja, joilla oli imperiumi. Nyt ne ovat tavallisia eurooppalaisia valtioita. Miksi niillä on edelleen veto-oikeus, vaikka eivät ole mitään suurvaltoja enää.

      • Anonyymi

        Eiköhän se liity noiden maiden itsenäisesti omistamiin atomipommeihin.

        Jälkeenpäin ydinasevaltioiksi ovat nousseet Intia, Pakistan ja Pohjois-Korea. Silti nämä eivät ole saaneet paikkaa turvallisuusneuvostossa.


    • Anonyymi

      Hyvä jos sääntöjä saadaan Stubbin kaavailemaan suuntaan.
      Sotarikoksia tekevällä ei ole paikkaa turvallisuusneuvostossa.

      • Anonyymi

        Tuskin maailmassa on käyty yhtään sotaa, missä ei ole tehty sotarikoksia, mutta niistä on tuomittu vain häviäjät. Niin kävi Suomellekin, missä presidentti tuomittiin 10 vuodeksi vankeuteen. Voittajat taputtavat karvaisia käsiään, voi voitettuja.


    • Anonyymi

      Kaikki valta usalle,niin sammakko hymyilee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe