Kunta toimii pankkina.

Anonyymi-ap

Ilmajoen Musiikkijuhlat ry on toimittanut kuntaan 3.9.2024 päivätyn kirjeen, jossa se anoo kunnalta 68 000 euron toiminta-avustusta siten, että 50 000 euroa maksettaisiin syksyllä 2024 ja loput 18 000 euroa kevään 2025 aikana. Anottavan avustuksen määrä on sama kuin vuodelle 2024 myönnetty määrä.

Anomme Ilmajoen kunnalta toiminta-avustusta 68 000 euroa.

Jotta selviäisimme tämänhetkisestä kassavajeestamme, toivomme summasta ennakkoa 50 000 euroa syyskuun aikana. Avustuksen loppuosaa (18 000€) toivomme maksettavaksi vuoden 2025 keväällä.

Kaikkien muiden yhdistysten avustuksia leikattiin 10-20%
Tämä musiikkijuhla on syöpä jota on tuettu jo 4-5 miljoonalla eurolla.

16

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänne nimet jotka tuota avustusta myöntää!

    • Anonyymi

      Eikös tuon avusttusrahan lisäksi kunta osta lippuja kymmenillä tuhansilla euroilla ja anna tilat ilmaiseksi käyttöön.
      Kokonaistuki ainakin 100000 ehkä jopa 150000e/vuosi.
      Lapsilta leikataan, mutta känniörveltäjien juhlat jatkuu kuin lamaa ei olisi.

    • Anonyymi

      Ne jotka nimiä kaipaa niin nykyinen valtuusto on viimeksi tuen myöntänyt. Nimet on varmaan kunnan nettisivuilla www.ilmajoki.fi

      • Anonyymi

        Nyt pyydetään lisää tukea!


    • Anonyymi

      Taakaleen synkkä yksinpuhelu.

    • Anonyymi

      Ilmajoella on kyllä rahaa lisätukeen. Tärkeä asia!

      • Anonyymi

        Niin taatana!!


    • Anonyymi

      Kai niillä nyt talous on kunnossa kun se ARMI tuotti niin hyvin. Mahtavaa, ilmajokiset saa taas maksaa etelän rouvien kulttuuririentoja.

    • Anonyymi

      Etelän rouvathan saa kaikki ilmaisliput esityksiin ja vielä ilmaiset tarjoilut päälle.
      Pitäisikö lippuihin painaa varoitus että tämän lipun "ostamalla" kurjistat ilmajokisten ihmisten elämää ja viet ruoan pöydästä.

    • Anonyymi

      Pitäisi

    • Anonyymi

      Luulisi että persut saa tämän hulluttelun tukemisen loppumaan.

      • Anonyymi

        Kaikilta muilta yhdistyksiltä leikattiin avustusta vuodelle 2024 20-25%
        Kunnan työntekijöitä vähennetään ja kaikesta leikataan, mutta tämä OOPPERA hullutus saa jatkua kuin mitään ei olisi tapahtunut.
        Kuntaveroja ovat samat ihmiset korottamassa jotka tätä avustusta kannattavat.


    • Anonyymi

      Saako valtuutetut ilmaisliput?

    • Anonyymi

      Persut taas kannattaa. Täällä vaan muuta huutelevat

      • Anonyymi

        Niin mutta ku....


    • Anonyymi

      Hyvä että Kunta tukee kulttuuria, kyllä persuillekkin on kelvannut kaikki liput ja ruuat, mitä ilman saavat.
      Turha niiden täällä huudella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe