Rintasyöpän liitännäishoitona olen aloittamassa Verzenios lääkityksen.
Haluaisin kuulla teillä tulleista sivuvaikutuksista. Niitä tuntuisi olevan paljon..
Erityisesti kiinnostaisi hiusten lähtö; missä vaiheessa ja millä tavalla. Lähtikö kaikki hiukset vai oheniko hiukset?
Verzenios lääke
5
2092
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole hiukset lähteneet, eikä tullut isompia sivuvaikutuksia. Vatsa on kuralla kyllä, mutta yleensä ripulilääke helpottaa
- Anonyymi
Itselläni kasvu hieman hidastui ja sytostaattien jälkeiset kaljut kohdat, joihin ei vielä ollut hoitojen loppumisen jälkeen ehtinyt kasvaa tukka, täyttyivät tämän lääkkeen aloituksen jälkeen huonosti. Kulmakarvoista lähti lääkkeen aloituksen jälkeen puolet. Silmät vuotavat paljon ja iho kuivuu. Anemiaa on ja siihen liittyviä oireita on paljon. Vatsan toimintaa pitää lääkitä. Kyllä nämä ovat pieniä oireita, jos syöpä pysyy poissa.
- Anonyymi
Verzenius lääkkeen ei pitäisi vaikuttaa hiusten lähtöön. Itselläni ei ainakaan oo lähteny. Muuten ok paitsi närästystä ilmenee. Lääketta käytetään 2 vuotta leikkauksen jälkeen. Sitten sen käyttö lopetetaan.
- Anonyymi00004
Minulla alkoi hiukset tai oikeastaan päälaki kaljuuntumaan noin vuoden kuluttua aloittamisesta. Hyvin jo tuuheaksi kasvanut ja pituuttakin mukavasti tullut kunnes huomasin, että hiuksia lähti päivittäin koko pituudeltaan. Se kieltämättä harmittaa. Kahden vuoden kuurista on jäljellä enää 4 viikkoa. Toivon todella, että hiukset alkaisivat tuuhenemaan ja kaljuina paistavat kohdat peittyisivät kokonaan.
- Anonyymi00006
Minulla Verzenios on aiheuttanut voimakasta uupumusta, yöllistä hikoilua ja nuo alkoivat melko pian lääkkeen aloituksen jälkeen. Muutaman kuukauden käytön jälkeen alkoi silmien vetisyys, jatkuva vuotaminen. Kynnet alkoivat haurastua puolen vuoden käytön jälkeen ja hiukset lähtemään tukkoina samoihin aikoihin. Nyt olen käyttänyt lääkitystä 9 kuukautta ja jouduin jättämään sen tauolle hengenahdistuksen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881644082Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1133551Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2472986Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä71729Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1641365- 761245
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.311141Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.63951- 88820
- 64798