Täysin odotettu reaktio

Anonyymi-ap

Lännen valheenvoimilta:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010705044.html

Olenkin itse vauhdilla asioinut Temussa, sillä pian rikollinen Länsi laittaa Kiinan samoin kauppasaartoon kuin Venäjänkin.

Pian nuo ovat meidän, ihmisyksilöidenkin mielten "kauppasaartoon" laittajia (Raamatunkin ennustama, nk. "pedonmerkki").

Meiltä Lännen asukkailta, asiakkailta viedään vapaus ja oikeus valita mistä ja keneltä ostamme, mitä suostumme maksamaan tuotteista. Uudenlainen orjuus. Jolla tietty on tukijansa, kuten vastustajansakin. Kumpia sinä / minä olemme, kukin päättää itse.

Kaiken tämän taustalla on jo 1700-luvulta asti ollut talousrikollinen Rotschildien juutalaissuku, joka jo nk. "omistaa koko maailman". Se omistaa mm. Lontoon kaupungin, omistaa eri valtioita kuten esim. Ukrainan, ilmeisesti Suomenkin.

Sillä on lähikumppaneinaan muutamia muita maailmanomistaja-sukuja. Niitä ei ole monta: ilm. vain alle 10. Todellinen, kapitalistinen harvain- / riistovalta. Eräänlainen illuminaatti.

Niinistö, Marin, Valtonen, Häkkänen, Stubb ja monet muut allekirjoittivat kauppakirjat. Ja tietenkin saivat rahat, ellei heitä sitten kiristetty.

Venäjä ja Kiina pistävät kampoihin. Lähes ainoat, aidosti kunnioitettavat suurvallat.

Maailmamme ei ole lainkaan se, mitä valtaosa ihmisistä luulee.

"Valtaa ei oteta, se annetaan."
"Joka vahvana pysyy, loppuun asti, se pelastuu." 🕊

Vahvaksi tullaan vain itse kukin vahvistamalla itseään.

14

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansainvälinen:
      https://www.youtube.com/watch?v=xW9VBLH-0_s

      Пролетарский гимн - "Интернационал" (Русский):
      https://www.youtube.com/watch?v=VjIewby4k0Y

      Raamattu ei kyllä anna toiveita ihmisvoimaisen taistelun voittoon tätä syvää ja ikivanhaa pahuutta vastaan, tässä asiassa tuo todellisen ja lopullisen voiton ainoastaan Jeesus Kristus ja Hänen enkelijoukkonsa, Hänen puolelleen asettuminen.

      Ainahan voi ihminenkin yrittää tehdä parhaansa oikeuden puolesta, olla niinku asiassa mukana, siten kuin osaa (kunhan ei samalla enempää sotke asioita).

      "Jumala auttaa niitä, jotka auttavat itse itseään." Eli: itse on haluttava nousta, ojennettava kätensä ylöspäin. ✨

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvostomarssi "Jos huominen tuo sodan..." / "Если завтра война":
        https://www.youtube.com/watch?v=SrOd_GLuW8s
        *

        Tässä sama marssi, tietyin, ajallisin lisäyksin. Tähän voisi kolmantena ajanjaksona lisätä myös tämän päivän.

        https://www.youtube.com/watch?v=i4huSpjiKKw

        Itkettää. Mutta jokaisen meistä on tehtävä omat valintamme.

        Mistä sodasta nyt on kysymys? Suomen ja Venäjän välisestä? Valtiollisesti ja nk. (laittoman) virallisesti katsoen: kyllä.

        Mutta todellisuudessa jälleen: Ruotsin hyökkäyssodasta Venäjää vastaan, Suomea keppihevosenaan käyttäen, itse kätköissä pysyen. Sodanjohdon hoitaa jälleen nk. Kagaali: ulkomaalaistaustaiset: ruotsalaiset Suomessa. Ruotsalainen Stubb ei vähääkään välitä Suomesta ja suomalaisesta maastamme ja kansastamme.

        Päävihollisemme on jo 1100 vuotta ollut ja on edelleen Gauthiod = goottien maa, "Ruotsi". Heidän, varjaagien, vihaviikinkien hyökkäyssota itäisiä slaavinaapureitamme vastaan jatkuu.

        Onko Venäjä vihollisemme? Ei nähdäkseni ole koskaan ollut, se on käynyt ainoastaan puolustussotia Länttä = milloin mikäkin länsivalta, pääasiassa gootit, eli "Ruotsi" vastaan. Myös engelsmannit "kolmella sadalla laivalla" osallistuivat "Suomen sotaan" 1808-1809.

        Olen käynyt Bomarsundin raunioilla, jota ahvenanmaalaiset (ruotsalaiset) itse halveksivat ja "eivät ymmärrä, mikä siinä (Oolannin) sodassa oli suomalaisille niin tärkeää... Pyh."

        Kagaalin ja erkko-maanpetosmedioidensa toimesta meille valehdellaan päivittäin, meidät ja meidän isänmaamme uhrataan. Ruotsi hankkii näin Suomea takaisin miehitykseensä: tulevaksi kaatopaikakseen, joka ottaa vastaan ydinpommit, ruotsalaisten rakastamat, raiskaavat, entiset lähi-idännaapurinsa (gootit häädettiin Iranin vuorilta 70 eKr.) Tekevät Suomessa jatkuvaa, ahkeraa työtään tuhotakseen kansamme ja kulttuurimme, joka ei ole läntinen vaan pohjois-itäinen.

        Myllärit - Petroskoi:
        https://www.youtube.com/watch?v=mBkJ9sL6HYQ

        Ruotsinvallan aikana hurrit möivät suomalaislapsia lähi-idän muslimihaaremeihin orjiksi, seksiorjiksi (tästä kertoo mm. Topeliuksen, noista ajoista kertova kauniimpi versio, "Koivu ja tähti"). V. 2015 Ruotsi teki saman suomalaislapsille, mutta koska ei voinut myydä heitä Iraniin, toimittivat iranilaiset ja afgaani-kaverinsa Suomeen!

        "Jos huominen tuo sodan, taistele jo tänään!"

        Mutta: minkä puolesta? Keiden puolella?

        Ainakin itse: niiden, jotka ovat minun, oman kansani, kieleni ja kulttuurini, oman, suomalaisen isänmaani, totuuden ja oikeuden puolella.

        Itse suomalaista Suomeahan ei enää ole... On vain kaksi toisiaan maamme yli katselevaa joukkoa: historialliset, kymmentuhatvuotiset itänaapurimme, sekä yksituhatvuotiset päävihollisemme, Lännessä.

        Nää on ihan pakko...:
        https://www.youtube.com/watch?v=XB2A0jgldSM

        https://www.youtube.com/watch?v=MH8Sv9Kmj_k
        *


    • Anonyymi

      VW Passat tdi vm. 1979 -saako siitä kirjoittaa?

      Olin -80 luvulla Ruotsissa Eskilstunassa ja Västeråsissa opettajana. Täh? Ettäkö miten tuo liittyy VW Passatiin? No totta kai se liittyy. ”Kaikkihan liittyy kaikkeen” -vai miten se sanonta olikaan?

      Nyttemmin on haukuttu VW konsernin autoja siitä, että niiden kulutuslukemia on kaunisteltu mainoksissa. No minäpä kerron. Minulla oli tuolloin autona VW Passat. Sen jälkeen olen katsellut kaikkia VW konsernin autoja ja niiden omistajia kunnioittavilla ajatuksilla maustettuna. Ajoin diesel Passatilla Eskilstunasta Rovaniemelle ja takaisin Eskilstunaan. Siihen aikaan oli tapana, että kaasujalkaa oijottiin ja poljin lähestyi yleensä ääriasentoja ja lattiaa. Piti päästä nopeasti määränpäähän. Diesel Passat 1,9 tdi kulutti 3,9 litraa sataselle reippaalla ajolla, nuoruuden kaasujalalla matkaa taitettaessa. Oli sanonta: ”Anna sie poika rampan kalkattaa, äläkä turhaa jarruttele.” Minulle todettiin, että voin käyttää polttoöljyä, koska auto oli Ruotsin kilvissä. Hinta oli alle 80 penniä litra. Oliko peräti 50 penniä litra, sitä en nyt tarkemmin muista. Mutta tuota taustaa vasten olen sitä mieltä, että jos VW konserni tuon alle valehtelee kulutuksen autoissaan, minun puolesta suhtaudun siihen armollisesti. Minulle riittävät nuo kulutuslukemat. Rahaa kului siis nykyrahassa alle euron sataselle.

      Yksi ystävä omisti kaasulla ja bensiinillä toimivan Passat 1.6 l. Ukrainassa. Auto oli vuosimallia 2001. Ajovuosi, eli kun olin kyydissä, oli v. 2021. Mies ajoi 160 km tunnissa vauhtia ja 450 km. matka taittui nopeasti. 20 vuotta vanha ”mahdottoman paljon” kilometrejä jo ajettu Passat kulki moitteetta ja kyydissä oli hauska olla. Auto täynnä huumoriakin ymmärtäviä ihmisiä.

      Noiden, ja muiden vastaavien kokemusten jälkeen olen katsellut VW konsernin auton omistajia vilpittömän kunnioittavin silmin. Hattua pitää nostaa. -Ei noilla uusilla autoilla pääse yhtään vähemmällä kulutuksella, hybridi tai ei. Tänään katsoin yhdessä autoliikkeessä KIA Sorrento ja KIA EV 9 autoja, joita kehutaan niin paljon, että ne kuluttavat vähän. Kulutuslukemaksi oli ilmoitettu 7.2 litraa sataselle. …Täh? -Räkytä rauhassa!

      Mie kattelen, josko löytyisi hyväkuntoinen Passat tai Arteon. Täh? Ettäkö ostaisin sellaisen seuraavaksi autoksi? No miksi ei? Paitsi jos…jos hmm. hmm. -S-Mersedes, Hmm., tai Audi Q7, tai A8 jos käytettynä löytyisi… Odota vähän, kurkkaan lompakkoon. … … -Löytyisiköhän 1976 vuoden Mosse tai Trabant tai KuplaWolkkari tai Rättisitikka. Muistui mieleeni yksi pianisti, joka osti autokseen ikivanhan FIAT 280 1970 -luvulta. Hyvin kulki kaasu pohjassa Eskiltunan ja Rovaniemen väliä lukuisia kertoja. Yhdenkin kerran, siinä se oli pohjoiseen menomatkalla noin 200 km Gävlen jälkeen. ”Gävla finne again?!” -Ei kukaan ei kironnut Kanea, mutta huvittava tilanne tuossa kun yhdeksän poliisiauton letka ajoi pillit vinkuen vastaan noin 160 km tuntivauhtia ja Kane ajoi ilman pillejä vastakkaiseen suuntaan samaa vauhtia. Vauhdin hurma, mutta ei sillä kertaa surma meille kyydissä olijoille. Kuoppien kohdalla päät tosin saattoivat kolahtaa auton kattoon tuon tuostakin. Pituuskasvua siis kuhmun muodossa.

      Vuodelta 1976 on olemassa myös vetyauto; Moskvits Elite. Minlla on siitä dokumentti. Ainoa ongelma siinä on, että niitä ei tahdo löytyä. Suurin syy lienee siinä, että venäläinen vetyauton keksijä, heti kun vetyautonsa oli esitellyt v. 1976, tuomittiin Venäjällä 25 vuodeksi vankilaan. On tuo nero päässyt jo vankilasta. Vai onko? Tuo on ainoa auto, joka pärjäisi kulutuksessa VW konsernin autoille? Khm! -Ugh!

      Täytynee tyytyä Maybachiin, Maseratiin tai Bentleyhyn? -Miksei Ferrariin? No Ferrarihan on niiden auto, jotka puhuvat rallienglantia. Enkä mie sitä halua niin paljo kuunnella.

      Mutta ah-kuinka hyvät muistot. Kissasitikalla oli maagista ajaa. -Suosittelen sitä Putinillekin.

      • Anonyymi

        Ensimmäiset, omat autolla-ajo kokemukseni, hywin-kauwan-aicca-sitten, liittyvät VW-kuplavolkkariin.

        Oli hyvä kansan-vaunu (joskin kait alunperin nazzien luomus. Onko edelleen, en tiedä).


      • Anonyymi

        Ranskiksien citikka oli aika huvittava kärry. Suorastaan hellyttävän liikuttava.


      • Anonyymi

        Minulla on joskus aikaa sitten ollut ollut kunnia ihailla aitoa, itäsaksalaista Trabantia hotelli Ladogan edustalla, Sankt-Peterburg.


    • Anonyymi

      Jumala varoitti minua äänestämästä Stubbia.
      Haavistoa en olisi muutoinkaan voinut äänestää.

      Tällainen saatana, sosiopaatti koulukiusaaja, antisuomalainen hurri meillä nyt presidenttinä:
      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010707986.html

      https://mielenihmeet.fi/millainen-ihminen-tarkalleen-ottaen-on-sosiopaatti/ :

      ... ... >>Sosiopaatti kärsii epäsosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä.
      Tämän häiriön olennainen piirre on yleinen halveksunta ja toisten ihmisten oikeuksien loukkaaminen. Se alkaa joko lapsuudessa tai varhaisnuoruudessa ja häiriöllä on suuri todennäköisyys jatkua aina aikuisuuteen asti. Tätä mallia on kutsuttu myös psykopatiaksi, sosiopatiaksi tai dissosiaaliseksi persoonallisuushäiriöksi.

      Diagnoosin tekemiseksi henkilön on oltava vähintään 18-vuotias. Lisäksi on tärkeää, että diagnoosin kohteena olevalla henkilöllä on esiintynyt joitakin käyttäytymishäiriöön viittaavia merkkejä tai oireita ennen 15 vuoden ikää.

      Käyttäytymishäiriöön kuuluu toistuva ja jatkuva malli, joka loukkaa muiden perusoikeuksia tai tärkeimpiä sosiaalisia normeja. Käyttäytymishäiriöille tyypilliset mallit voidaan jaotella neljään eri ryhmään: väkivalta ihmisiä ja eläimiä kohtaan, omaisuuden tuhoaminen, petokset tai varkaudet sekä sääntöjen ja normien vakava rikkominen. Ja näin on siksi, että sosiopaatti ei mukaudu yleisiin sosiaalisiin normeihin, eikä monissa tapauksissa myöskään lakeja koskeviin määritelmiin.<< ... ...

    • Anonyymi

      No Kiinassahan tehdään tuotteita ympäristöystävällisesti, lapsityövoimaa ei käytetä ja kaikki tulevat tuotteet vastaavat kuvausta ja ovat kestäviä ja laadukkaita ???

      Näihän se siis sinun mielestäsi menee.

      • Anonyymi

        Mihin perustat väitteesi, että tuo, oma mielipiteesi, olisi myös minun mielipiteeni?

        Lännen joukot, jo noin vain, pistävät omat ajatuksensakin nyt myös poliittisten toisinajattelijoiden mielipiteiksi, esittävät ne silmät kirkkaina muka tosiksi!

        Vaaleja ei enää tarvita, kun Rotschildien juoksupojat, -tytöt, muunsukupuoliset, wannabe "eläimet" (loukkaavat aitojen eläinten oikeuksia) = stubbilaiset ja orpolaiset jo "tietävät" jopa ihmisten ajatuksetkin ennalta!

        Tämä herättääkin uuden, mielenkiintoisen kysymyksen.

        Lännessä kaikki perustuu valheisiin.


    • Anonyymi

      K. Kekkonen se jaksaa.
      👀🤣

      • Anonyymi

        Kuka on K.Kekkonen? UKK? En ole UKK. Tosin kunnioitan häntä suuresti, oli Minun Presidenttini. Hänen jälkeensä tulikin sitten vain pelkkiä hölmöjä ja kriminaaleja (M. Koivisto: "Kyllä se siitä...!" Voi taivas.) Osallistuin UKK:n hautajaisiinkin (katujen varsilla oli meitä, kymmeniätuhansia ihmisiä).

        En ole myöskään Putin (sanon tämän heti, varalta).

        Vain rankasti sotatraumainen suomalainen (en hirveen iäkäskään).

        Puhun / kirjoitan nyt kun tämän aika on. "Huomenna, kun sota jo on", ei monikaan uskalla puhua enää tämänkään vertaa.

        "Kaikella on määräaikansa", on rauhalla ja sodalla.
        On aika puhua ja aika olla hiljaa.
        On aika eämällä ja aika kuolemalla.

        On ajateltava ja valittava mikä on oikea ja mikä väärää.

        Se oikea, mikä pitää tehdä, pitää tehdä NYT. Huomenna se on liian myöhäistä. Huomenna on turha esittää katuvaa, se ei ENÄÄ hyödytä mitään. (Nyt ollaan NATOssa ja Rotschildit hallitsevat meitä suomalaisiakin. Vallansiirto kävi heiltä näppärästi ja Valtonen allekirjoitti. Tai, no, hallitsevat keitä ja keiden mieliä sitten halitsevatkin.)

        Jokainen meistä kuolee lopulta. Kuolemaa pitää kyllä varoa, muttei pelätä. Se on kunkin lopulta kohdattava. Viimeistään n. 2 minuuttia sitä ennen ihminen muistaa ja ymmärtää kaiken mitä teki oikein ja mitä väärin. Tätä tosiasiaa ei tuossa vaiheessa, todellisella kuoleman hetkellään, voi enää muuttaa.


    • Anonyymi

      Voi herran jestas taas.

      Jos siis täällä "lännessä" eläminen on noin vastenmielistä niin mikset muuta sinne "itään", joko Venäjälle tai Kiinaan?

      Pakkoko sitä on ainaisessa valituksessa elää?

      • Anonyymi

        Tämäkö on parempi vaihtoehto?
        Näitä videoita on vaikea katsoa. Natsivaroitus!
        https://www.youtube.com/watch?v=s1s3wqviX1E

        Tuota joukkoa ja heidän hirmutekojaan, myös NL:ssa, lähinnä Suomi yksin koko maapallolla (!) tuki viime sodassa:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Stalingradin_taistelu

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Leningradin_piiritys

        Nyt jälleen Ukrainassa.

        Stubbkin jo saapastelee selkäsuorana Rothschildien luciferistiklaanien tilaisuuksissa, jalkojen kopautus ja käden ylösheitto / oikea käsi nyrkissä rinnan yli, vain puuttuu: "Huhheijaa ja ave Zelenskyi / Rothchild!"

        Saamme kiittää Liittoutuneita, joihin myös Neuvostoliitto kuului, että tuo edellä näytetty jalkojen kopistelu saatiin päättymään. Kun neukut olivat jo Berliinissä, pari kilsaa Hitlerin bunkkerilta, äijä myrkytti syanidilla koiransa Blondin (ressukka!) ja ampui vaimonsa ja itsensä.

        Berliinissä käydessäni olen ajanut aukion ohi, jossa natsit polttivat kirjoja ja senkin, Hitlerin bunkkerin sijaintipaikan ohi, siinä on nykyään ison kerrostalon autojen parkkipaikka. Kävimme myös mm. Holokaustin muistomerkillä.

        Ivan Rebroff - Вечерний звон / Iltakellot:
        https://www.youtube.com/watch?v=sZpTWmwOHw0
        🔔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe