Angel Merkel unohti seksilelun sisäänsä...!

18

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku ilkimys käynnisti Angelan lelun kaukosäätimellä ihan kuin Israel Hizbollahin vastaavat lelut?

    • Anonyymi

      Niin tai myrkystä. Mahdollisesti rikollisjärjestöt voivat pitää tiettyjä poliitikkoja talutusnuorassaan tai muut poliitikot.

      • Anonyymi

        Joskus helvetillisen työnteon jälkeen saattaa myös paikat hieman vapista. No sellaisesta tuskin kyse näissä tapauksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus helvetillisen työnteon jälkeen saattaa myös paikat hieman vapista. No sellaisesta tuskin kyse näissä tapauksissa.

        Nälkä laittaa myös vapisemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nälkä laittaa myös vapisemaan.

        Periaatteessa nälkä teorian pystyy testaamaan kun antaa omenan ja katsoo kuinka nopeasti ahmii sen.


    • Anonyymi

      Taitaa alottajalla olla tilanne, että syksy saa, mutta sinä et. Kun on seksi lelut mielessä

      • Anonyymi

        Unohdit nyt Persekärpänen mustat makkarat ja miesten peräaukot.
        Tarkkuutta nyt pyydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit nyt Persekärpänen mustat makkarat ja miesten peräaukot.
        Tarkkuutta nyt pyydän.

        Musta tuntuu.


    • Anonyymi

      Nasu on ilmoittautunut AfD:n johtoportaan seksileluksi, mutta ei ole saanut vastausta.

    • Anonyymi

      Kristityn papin tytärtä vavisuttaa seistä juutalaisen saatananpalvojan vierellä.

      Merkelillä on jo ikää, eikä hän ehkä arvannut joutuvansa kättelemään Saatanaa. Yllätys taisi olla melkoinen. Itse näin Zelenskyinkin läpi jo ensivilkaisulla.

      Mutta Marinia, Niinistöä, Haavistoa, Valtosta, Stubbia ei Perkeleen kaveruus pelota! Jo Hitler opetti!

    • Anonyymi

      Mitä tulee Putinin toiseen käteen, uskon että selitys on juuri tuo kuin videolla sanotaan.

      Myös presidentit siellä ovat sotilaita (eivät pellejä ja pelkureita kuten Suomessa) ja voivat attentaatin sattuessa puolustaa myös itse itseään.

      Eli: liikkumaton käsi on aseellisessa valmiusasennossa.

      • Anonyymi

        Siviilien pommittaminen toisen miehen käskystä onkin tosi rohkeaa ja miehekästä kautta aikojen.


      • Anonyymi

        Mitenkäs tää järjestelmä jossa johtajat ovat sotilaita pelkureitten ja pellejen sijasta on toiminut ihmiskunnan kannalta? Sodat on saatu loppumaan ja kaikki on niin hyvin vai?


    • Anonyymi

      syntyvyys laskee juuri ,muovi munalla kun ovat yleistyneet,kaiken ikäisillä,

    • Anonyymi

      Ensimmäinen video M. Johtajilla saisi olla tuoli. Kuka tahansa taviskaan ei jaksa seistä koko ajan. Osalla voi olla vaivakin tai väsymys. Ellet viittaa että johtajat olisi robotisoitu ja siksi värisee. En tiedä mitä tuo toinen video yrittää sanoa.

      • Anonyymi

        Totta.


    • Anonyymi

      Vihtori tietää omista seksilelujen kokemuksista eri vapinalaadut...

      • Anonyymi

        Persekärpäsen viha Viktoria kohtaan on loputon.

        Ja kyllä seksilelut kuuluvat nykyisin useimpien sivistysperheiden yöpöytien laatikkoihin.
        Junteilla ei rahat niihin riitä, kaikki menee viinaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe