Henkivallat eksyttävät (jopa valitut)

Anonyymi-ap

Helluntaipastorit valehtelevat että uudelleenkaste antaa pelastusvarmuuden.
Älä usko saatanaan ja kyykäärmeensikiöihin.

13

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uudestikaste helluntailaiseksi on paha hengellinen synti ja laittomuuden teko.

• Anonyymi

Mitä muitakaan nämä Jeesus-nimen hokijat on kuin helluntailaisia?

Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Aloittaja.luterilainen, valehtelee että uudelleenkaste antaa pelastusvarmuuden.
      Älä usko saatanaan ja kyykäärmeensikiöön.

• Anonyymi

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Helluntailailaiset eivät ole kristittyjä, eikä heillä ole ollenkaan ihmisen pelastavaa syntisten kastetta käytössä, muita henkien villitsevien henkien kaatoja ne pitää kasteinaan, pelastusvarmuuksina ja taivasmatkoina, ihan mitä selittelevät.

• Anonyymi

Suomeen kun tuli ensimmäisiä helluntailaisia 1920-luvulla, niin täällä asuneet hartaat uskovaiset kristityt sanoivat heti, että helluntailaisissa on vieras henki ja he varoittivat ankarasti menemästä helluntailaisten kokouksiin ja telttoihin eksytettäväksi.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on vielä pahempi eksytys kuin Jooga onkaan.

Helluntailaisuudessa eksytykseen käytetän Jeesus-nimeä.

Jeesus: Monet tulevat esiintymään minun nimelläni ja eksyttävät monta.

• Anonyymi

Silloin hoetaan pelkkää Jeesus-nimeä, niin silloin pitäisi hälytyskellot soida.

Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

OIkeat Kristityt tekee ristinmerkin ja tunnustaa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. Koko Jumaluuden Kolme eri Persoonaa.

Kaikki eksytykset kun tulee pelkän Jeesus-nimen avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OIkeat Kristityt tekee ristinmerkin ja tunnustaa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. Koko Jumaluuden Kolme eri Persoonaa.

Oliko seurakunta jo heti alussa eksynyt????
        Alkuseurakunta kastoi vain ja ainoastaan Jeesuksen nimeen. Sana varoittaa Jeesuksen omien seurakuntaa: Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi.
        Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.
        Alkuseurakunnan ensimmäinen rakkaus oli Jeesus. Alussa seurakunta käytti kasteessakin ensimmäisen rakkautensa nimeä: JEESUS.
        Seurakunta on langennut pois ensimmäisestä rakkaudesta. Seurakunnat ovat ottaneet Jeesuksen tilalle muita nimiä ja kolmiyhteisen jumalan.
        Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaiset eivät kestä Sanan Totuutta. Merkittävä ja huomioitava Sanan Totuus ja periaate: jokainen asia on todistettava kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla. Yhden todistus ei ole pätevä. Koska ns. kastekäsky löytyy Raamatusta vain yhden ainoan kerran, niin ns. kastekäskyllä ei ole Sanan vaatimaa vahvistusta, kahden tai kolmen todistuksen nojalla. Yhden todistus ei ole pätevä.
        Itse Herra Jeesuskin vetosi kahden todistajan todistukseen: Minä olen se, joka todistan itsestäni, ja minusta todistaa myös Isä, joka on minut lähettänyt.

• Anonyymi

Ymmärrän täysin selvästi, isäsi on saatana, et pysty kieltämään, niin luuletko minun, Jumalan lapsen kuuntelevan sinun herraasi???? Paljon luulet ja olet naurettava!!!! ET PYSTY KIELTÄMÄÄN HERRAASI JA KUITENKIN KAKKI ESIINNYT TIETÄVÄNÄ RAAMATUN OPETTAJANA, JOTA MUKA PITÄISI KUUNNELLA , OLET TODELLA NAURETTAVA!!!!

• Anonyymi

Kylläpäs tuo inisijä taas riehuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpäs tuo inisijä taas riehuu

Niin,. et nytkään pystynyt kieltämään herraasi saatanaa!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi
        2024-09-20 17:33:41
        +++++++++++++++++
        No tapelkaa ja se joka häviää pääsee taivaaseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe