Tällä foorumilla käsitellään paljon vain negatiivisia asioita. Vaiheita enimmäkseen voisi sanoa. Käsitellään samalla positiivia asioita. Tampereella adventtikirkko on tehnyt pitkään arvokasta opetus ja kasvatustyötä hienoissa puitteissa. Puhutaan välillä näistä hienoista asioista.
Tampereen kristillinen koulu
6
1071
Vastaukset
- Anonyymi00002
Adventismi on kuin majakka. Näyttää karikon joka pitää kiertää kaukaa.
- Anonyymi00003
Adventistien koulut ovat raiskauskeskuksia.
Siellä lapset ja nuoret raiskataan henkisesti.
Ne haavat eivät parane koskaan.
Ruumiillisesta väkivallasta yleensä toivutaan, mutta henkisestä vakivallasta ei koskaan. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Adventistien koulut ovat raiskauskeskuksia.
Siellä lapset ja nuoret raiskataan henkisesti.
Ne haavat eivät parane koskaan.
Ruumiillisesta väkivallasta yleensä toivutaan, mutta henkisestä vakivallasta ei koskaan.Ja höpöhöpö
- Anonyymi00005
Adventistikoulujen ongelmat eivät ole mitään mystisiä ulkopuolisia voimia, vaan täysin itse aiheutettuja. Adventtikirkko Suomessa on onnistunut romuttamaan omaa uskottavuuttaan niin monta kertaa, ettei jäsenkadon kiihtyminen ole mikään arvoitus. Johtajien ja päättäjien keskuudessa rehottava vallankäyttö, ahneus ja ihmisten hyväksikäyttö ovat olleet niin räikeitä, että on vaikea nähdä, mitä hengellistä siinä enää on. Mammona näyttää olevan ainoa jumala, ja sen nimissä on kohdeltu kaikkein heikoimpia tavalla, jota ei voi puolustella millään.
- Anonyymi00006
Adventtikirkko on pelkästään peitenimi rötöksille.
- Anonyymi00007
Opettaako ne siellä eheytystä?
Voisi kuvitella että opetetaan vähän kyseenalaisilla keinoilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1371905Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 801489
- 871483
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711071- 631031
- 221017