Bottas ajaa formulaa myös ensi kaudella! 🏎️
Vastaukset 26
- Anonyymi
Hyvä juttu.
- Anonyymi
Köröttelee on parempi ilmaisu.
- Anonyymi
Tehtäiskö lukijamatka jonnekin katsomaan? Vaikka Belgian Spahan? 🤔
- Anonyymi00026
Nyt olen siellä, muita ei näy. Bottas jäi ruutuun 19, mutta voitti sentään Perezin, joka oli 20.
Aika-ajo jatkuu. Hamiltonin autokin saatiin kuntoon, hän on nyt neljäntenä ja jatkaa viimeiseen sessioon. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nyt olen siellä, muita ei näy. Bottas jäi ruutuun 19, mutta voitti sentään Perezin, joka oli 20.
Aika-ajo jatkuu. Hamiltonin autokin saatiin kuntoon, hän on nyt neljäntenä ja jatkaa viimeiseen sessioon.Alonson tilanne säälittää, kun hyvä kuski joutuu ajamaan noin surkealla autolla.
Ajaako lapualla vai mikä aloitus tämä on
- Anonyymi
Eipä vaan ajanut, mutta ensi kaudella saattaa taas ajaakin.
https://www.sportti.com/moottoriurheilu/valtteri-bottas-ja-cadillac-uutisia-saadaan-pian/- Anonyymi
Alapäätänsä ajelee
- Anonyymi
Ei aja kun ei oo rahaa.Saa jäädä mersulle varamieheksi.Toto vähän maksaakin siitä
- Anonyymi
Hieno homma jos onnistuu?
Veti epäilijöitä viikseen tämä vaalea viiksivallu typerine takatukkineen😀. - Anonyymi
Nyt se on varmaa, Bottas ajaa Cadillacilla.
- Anonyymi
In a brand new Cadillac.....
- Anonyymi
En kaipaa Valtteria kilparadoille vaan mialuummin lisää alastonkuvia aaaaaahhhhhhhh oujeahhhhh
- Anonyymi
Hyvä Timppa !! Me tiistenjoella tykätään vähä pukeisista uroksista 🤭👍 Terv Jarmo
- Anonyymi00012
"Valtteri Bottakselle musertava takaisku"
"Valtteri Bottaksen paluuta F1-radoille odotetaan innokkaana, mutta lähtökohdat eivät ole parhaat mahdolliset. Bottas joutuu kärsimään rangaistuksen avauskisassa.
Kauden 2024 päätöskisassa Bottas kolaroi Haasin Kevin Magnussenin kanssa ja Bottas katsottiin kolariin syylliseksi. Hänelle lätkäistiin tilanteesta viiden lähtöruudun rangaistus seuraavaan kilpailuun."
Liekö tuo kovin musertava sittenkään?
Uusi talli, uusi auto ja sille kuski joka ei ole ajanut sillä metriäkään.
Itse veikkaan että hän lähtee joka tapauksessa viimeisenä. Toivottavasti erehdyn pahoin.
https://www.sportti.com/moottoriurheilu/valtteri-bottakselle-musertava-takaisku/ - Anonyymi00013
Nähty Kellarikirppiksellä hakemassa Hondaan pölykapseleita
- Anonyymi00015
Nyt se siellä köröttelee kolmanneksi viimeisenä. Tänään sentään pääsi lähelle Perezin aikaa aika-ajossa. Hävisi vain alle kymmenesosa sekuntia.
- Anonyymi00016
Ajaako tua Pottas Alatalakkari radalla vai miksi siitä on lapuan palstalla kiriootettu
- Anonyymi00018
Vauhdin perusteella sopisi sinne tasaväkisesti mikroautojen sekaan. Häviäisi silti, kun nytkin auto paloi jo neljän kierroksen jälkeen.
- Anonyymi00019
Bongasin pesi viimeinkin Perezin aika-ajossa!
- Anonyymi00020
BOTTAS pesi....!!!
- Anonyymi00021
Bottas jäi nauttimaan eväitään, kun Perez paineli ohi.
- Anonyymi00022
Hamilton särki autonsa harjoitusten viimeisellä sekunnilla! 🤣
- Anonyymi00025
Onkohan auto kunnossa aika-ajoissa, vartti enää aikaa?
- Anonyymi00023
Bottas Span harjoitusten 17, Perez 20..
- Anonyymi00024
EI LIITY lapuaan MITENKÄÄN
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502