Apua itsemurhaan

Anonyymi-ap

Oon 13v poika, kokenu kaikkeata paskaa elämässä eikä enää huvita oikee kestää tätä tuskaa. Oon osastoilla käyny sun muuta muttei toimi. Sen jälkeen aloin narkkaamaan, syön ekstaasia, lsd, poltan pilveä ja se auttaa mua hetkellisesti mutta mun syömiset on menny päi vittua et oon nyt paskas kunnos makaamas sängyl päiväs yöt, paskat vanhemmat niit ei oikee kiinnosta mun mielenterveys. Mut joo, mulla ei enää mitään menetettävää ole ja oon päättänyt tehdä itsemurhan lääkkeiden yliannostuksella. Tartten apua tässä vaan että riittääkö nämä varmasti etten vaan kärsis ja joutus pyörätuoliin koko loppuiäks.. täs oon siis keräilly näitä lääkkeitä:
25kpl kloriptyl mite, 30kpl seronil 10mg, 7kpl esomeprazol, 5kpl motifene dual 75mg, 3kpl paramax, 3kpl panadol.
Kertokaa siis onko tuo jo tappava määrä lääkkeitä vai tartteeko lisää kerätä?

Vastailkaa nopsaa ei oo kauaa aikaa oottaa

15

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei lähde noilla vielä henki vaan vammaudut.

      • Anonyymi

        Löysin propral purkin, avaamaton siel 100kpl ja sit ketipinoreja 50mg 16kpl pakkauksessa, jos siihen päälle viel ottais vaikka jtn essoo nii kyl mä varmaa siitä kuolen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin propral purkin, avaamaton siel 100kpl ja sit ketipinoreja 50mg 16kpl pakkauksessa, jos siihen päälle viel ottais vaikka jtn essoo nii kyl mä varmaa siitä kuolen

        Miksi sä haluat kuolla?


    • Anonyymi

      Sen lisäksi aiheutat vanhemmillesi ja sukulaisillesi elin ikäisen trauman. He eivät toivu siitä koskaan. Tiedän mistä puhun.

      • Anonyymi

        Ei mun vanhempii kiinnosta, mutsi on alkoholisti ja faija narkkari. Ei mulla oo mitään menetettävää, mulla ei oo mitään läheisiä ketä ymmärtäis mua ja mulla on vaa todella paljon paskaa, tarpeeks paskaa paskaa ja sen lisäksi en mä ansaitse elää, mulla oli kaveri joka oli kanssa masentunut. Me oltiin todella hyviä kavereita ja sitten joku meni pieleen ja meille tuli riitaa, ja muutaman päivän päästä sain tietää että hän otti lääkkeiden yliannostuksen. Syytän siitä itteeni vitusti, jos en mä ois mitään sen kaa säätäny paskaa niin kaikki olis ollu paremmin


      • Anonyymi

        Ei vanhemmat ja sukulaiset välitä. Eivät ole koskaan välittäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun vanhempii kiinnosta, mutsi on alkoholisti ja faija narkkari. Ei mulla oo mitään menetettävää, mulla ei oo mitään läheisiä ketä ymmärtäis mua ja mulla on vaa todella paljon paskaa, tarpeeks paskaa paskaa ja sen lisäksi en mä ansaitse elää, mulla oli kaveri joka oli kanssa masentunut. Me oltiin todella hyviä kavereita ja sitten joku meni pieleen ja meille tuli riitaa, ja muutaman päivän päästä sain tietää että hän otti lääkkeiden yliannostuksen. Syytän siitä itteeni vitusti, jos en mä ois mitään sen kaa säätäny paskaa niin kaikki olis ollu paremmin

        Jokainen ansaitsee elää, älä syytä ittees kaverisi itsarista. Sun kaverilla oli selkeästi ongelmia, masennus jne, ei se tehnyt itsaria sun sanojen tai teidän riitelyn takia. Ja jos sun kaveri pystyis nyt puhuu sulle, niin se sanois, että älä tee sitä, älä anna periksi! Sun äitisi ja isäsi ihan varmaan välittää susta, vaikka niillä on omat ongelmansa. Ne ei vaan pysty omien ongelmien takia näyttää välittämistään.
        Kerroit että oot ollu osastohoidossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ansaitsee elää, älä syytä ittees kaverisi itsarista. Sun kaverilla oli selkeästi ongelmia, masennus jne, ei se tehnyt itsaria sun sanojen tai teidän riitelyn takia. Ja jos sun kaveri pystyis nyt puhuu sulle, niin se sanois, että älä tee sitä, älä anna periksi! Sun äitisi ja isäsi ihan varmaan välittää susta, vaikka niillä on omat ongelmansa. Ne ei vaan pysty omien ongelmien takia näyttää välittämistään.
        Kerroit että oot ollu osastohoidossa?

        Oon ollu ja totella monta kertaa oon ollu osastolla, kuukausiakin oon ollu. Mulle ollaa laitettu nenämahaletkuja jne ku oon yrittäny kuolla nälkään. Monta kertaa oon myös joutunut teholle kun oon juonut alkoholia överiks, mutta mulla ei ole oikeasti mitään menetettävää, mua ei tällä heykellä kiinnosta mitä muut ajattelis jos kuolisin kunhan mä vaan saan olla rauhassa ilman paskaa
        Mutta kiitos silti kun yritit tsempata mut oon todella pahoillani etten muuta ratkaisua tässä kohtaa voi keksiä kun toi im


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollu ja totella monta kertaa oon ollu osastolla, kuukausiakin oon ollu. Mulle ollaa laitettu nenämahaletkuja jne ku oon yrittäny kuolla nälkään. Monta kertaa oon myös joutunut teholle kun oon juonut alkoholia överiks, mutta mulla ei ole oikeasti mitään menetettävää, mua ei tällä heykellä kiinnosta mitä muut ajattelis jos kuolisin kunhan mä vaan saan olla rauhassa ilman paskaa
        Mutta kiitos silti kun yritit tsempata mut oon todella pahoillani etten muuta ratkaisua tässä kohtaa voi keksiä kun toi im

        Ettei vaan ois provo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan ois provo

        Olen kuullut että monet ovat netissä vaan siksi että keksivät asioita kirjoittavat niistä tosina ja nauravat ihmisten kommenteille. Hupinsa kullakin
        Niitä on aikuisiakin ihmisiä jotka kirjoittelee siten . Millainen on oikeastaan sellainen ihminen , kun ajankulu on netissä valehteleminen


    • Anonyymi

      Täytyy olla provo. 13-vuotias ei pysty hankkimaan aloittajan kertomia määriä alkoholia, huumeita ym.

      Ja todellakin, elämää ei ansaita! Elämä on saatu, ei ansaittu.

      Aloittajan tilanteessa pitää ottaa yhteyttä lastensuojeluun ja aloittaja on otettava sijoitukseen, kun kotiolot ovat noin huonot. Uskomatonta, jos tätä ei olisi tehty osastohoitojen yhteydessä. Epäilyttävää koko juttu.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä tuosta, että elämää ei ansaita. Kukaan ei ole elämäänsä ansainnut, se on saatu.

        Leipä elämistä varten pitäisi terveen aikuisen kuitenkin ansaita itse. Minä en tykkää elättää aikuisia, joille ei työ maita mutta toisten tekemä ja maksama leipä maittaa.


    • Anonyymi

      Olisko aika alkaa ajattelemaan hieman kypsemmin. Ja ainakin yrittää pysyä totuudessa
      Se miten sinun tulevaisuutesi näyttää nyt tarvitsee kypsää ajatustapaa .
      Lapsellista touhua , koska et ole sen ikäinen kun kerrot , ja leikkisi on todella lapsellista .
      Siihen on varmaan syyt myös .
      Vastuu omasta elämästä puuttuu .

    • Anonyymi

      Lääkkeillä on helvetin vaikea saada itseään hengiltä, oletko miettinyt mieluummin junan tai rekan eteen hyppäämistä?

    • Anonyymi

      Miten eläkepäiväsi sujuu ap-aloittaja? Vrt. 13v.poika.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      603
      4214
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3458
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3061
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2941
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2274
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2167
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1975
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1960
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1923
    Aihe