Oon 13v poika, kokenu kaikkeata paskaa elämässä eikä enää huvita oikee kestää tätä tuskaa. Oon osastoilla käyny sun muuta muttei toimi. Sen jälkeen aloin narkkaamaan, syön ekstaasia, lsd, poltan pilveä ja se auttaa mua hetkellisesti mutta mun syömiset on menny päi vittua et oon nyt paskas kunnos makaamas sängyl päiväs yöt, paskat vanhemmat niit ei oikee kiinnosta mun mielenterveys. Mut joo, mulla ei enää mitään menetettävää ole ja oon päättänyt tehdä itsemurhan lääkkeiden yliannostuksella. Tartten apua tässä vaan että riittääkö nämä varmasti etten vaan kärsis ja joutus pyörätuoliin koko loppuiäks.. täs oon siis keräilly näitä lääkkeitä:
25kpl kloriptyl mite, 30kpl seronil 10mg, 7kpl esomeprazol, 5kpl motifene dual 75mg, 3kpl paramax, 3kpl panadol.
Kertokaa siis onko tuo jo tappava määrä lääkkeitä vai tartteeko lisää kerätä?
Vastailkaa nopsaa ei oo kauaa aikaa oottaa
Apua itsemurhaan
18
417
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lähde noilla vielä henki vaan vammaudut.
- Anonyymi
Löysin propral purkin, avaamaton siel 100kpl ja sit ketipinoreja 50mg 16kpl pakkauksessa, jos siihen päälle viel ottais vaikka jtn essoo nii kyl mä varmaa siitä kuolen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin propral purkin, avaamaton siel 100kpl ja sit ketipinoreja 50mg 16kpl pakkauksessa, jos siihen päälle viel ottais vaikka jtn essoo nii kyl mä varmaa siitä kuolen
Miksi sä haluat kuolla?
- Anonyymi
Sen lisäksi aiheutat vanhemmillesi ja sukulaisillesi elin ikäisen trauman. He eivät toivu siitä koskaan. Tiedän mistä puhun.
- Anonyymi
Ei mun vanhempii kiinnosta, mutsi on alkoholisti ja faija narkkari. Ei mulla oo mitään menetettävää, mulla ei oo mitään läheisiä ketä ymmärtäis mua ja mulla on vaa todella paljon paskaa, tarpeeks paskaa paskaa ja sen lisäksi en mä ansaitse elää, mulla oli kaveri joka oli kanssa masentunut. Me oltiin todella hyviä kavereita ja sitten joku meni pieleen ja meille tuli riitaa, ja muutaman päivän päästä sain tietää että hän otti lääkkeiden yliannostuksen. Syytän siitä itteeni vitusti, jos en mä ois mitään sen kaa säätäny paskaa niin kaikki olis ollu paremmin
- Anonyymi
Ei vanhemmat ja sukulaiset välitä. Eivät ole koskaan välittäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun vanhempii kiinnosta, mutsi on alkoholisti ja faija narkkari. Ei mulla oo mitään menetettävää, mulla ei oo mitään läheisiä ketä ymmärtäis mua ja mulla on vaa todella paljon paskaa, tarpeeks paskaa paskaa ja sen lisäksi en mä ansaitse elää, mulla oli kaveri joka oli kanssa masentunut. Me oltiin todella hyviä kavereita ja sitten joku meni pieleen ja meille tuli riitaa, ja muutaman päivän päästä sain tietää että hän otti lääkkeiden yliannostuksen. Syytän siitä itteeni vitusti, jos en mä ois mitään sen kaa säätäny paskaa niin kaikki olis ollu paremmin
Jokainen ansaitsee elää, älä syytä ittees kaverisi itsarista. Sun kaverilla oli selkeästi ongelmia, masennus jne, ei se tehnyt itsaria sun sanojen tai teidän riitelyn takia. Ja jos sun kaveri pystyis nyt puhuu sulle, niin se sanois, että älä tee sitä, älä anna periksi! Sun äitisi ja isäsi ihan varmaan välittää susta, vaikka niillä on omat ongelmansa. Ne ei vaan pysty omien ongelmien takia näyttää välittämistään.
Kerroit että oot ollu osastohoidossa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen ansaitsee elää, älä syytä ittees kaverisi itsarista. Sun kaverilla oli selkeästi ongelmia, masennus jne, ei se tehnyt itsaria sun sanojen tai teidän riitelyn takia. Ja jos sun kaveri pystyis nyt puhuu sulle, niin se sanois, että älä tee sitä, älä anna periksi! Sun äitisi ja isäsi ihan varmaan välittää susta, vaikka niillä on omat ongelmansa. Ne ei vaan pysty omien ongelmien takia näyttää välittämistään.
Kerroit että oot ollu osastohoidossa?Oon ollu ja totella monta kertaa oon ollu osastolla, kuukausiakin oon ollu. Mulle ollaa laitettu nenämahaletkuja jne ku oon yrittäny kuolla nälkään. Monta kertaa oon myös joutunut teholle kun oon juonut alkoholia överiks, mutta mulla ei ole oikeasti mitään menetettävää, mua ei tällä heykellä kiinnosta mitä muut ajattelis jos kuolisin kunhan mä vaan saan olla rauhassa ilman paskaa
Mutta kiitos silti kun yritit tsempata mut oon todella pahoillani etten muuta ratkaisua tässä kohtaa voi keksiä kun toi im - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollu ja totella monta kertaa oon ollu osastolla, kuukausiakin oon ollu. Mulle ollaa laitettu nenämahaletkuja jne ku oon yrittäny kuolla nälkään. Monta kertaa oon myös joutunut teholle kun oon juonut alkoholia överiks, mutta mulla ei ole oikeasti mitään menetettävää, mua ei tällä heykellä kiinnosta mitä muut ajattelis jos kuolisin kunhan mä vaan saan olla rauhassa ilman paskaa
Mutta kiitos silti kun yritit tsempata mut oon todella pahoillani etten muuta ratkaisua tässä kohtaa voi keksiä kun toi imEttei vaan ois provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan ois provo
Olen kuullut että monet ovat netissä vaan siksi että keksivät asioita kirjoittavat niistä tosina ja nauravat ihmisten kommenteille. Hupinsa kullakin
Niitä on aikuisiakin ihmisiä jotka kirjoittelee siten . Millainen on oikeastaan sellainen ihminen , kun ajankulu on netissä valehteleminen
- Anonyymi
Täytyy olla provo. 13-vuotias ei pysty hankkimaan aloittajan kertomia määriä alkoholia, huumeita ym.
Ja todellakin, elämää ei ansaita! Elämä on saatu, ei ansaittu.
Aloittajan tilanteessa pitää ottaa yhteyttä lastensuojeluun ja aloittaja on otettava sijoitukseen, kun kotiolot ovat noin huonot. Uskomatonta, jos tätä ei olisi tehty osastohoitojen yhteydessä. Epäilyttävää koko juttu.- Anonyymi
Samaa mieltä tuosta, että elämää ei ansaita. Kukaan ei ole elämäänsä ansainnut, se on saatu.
Leipä elämistä varten pitäisi terveen aikuisen kuitenkin ansaita itse. Minä en tykkää elättää aikuisia, joille ei työ maita mutta toisten tekemä ja maksama leipä maittaa.
- Anonyymi
Olisko aika alkaa ajattelemaan hieman kypsemmin. Ja ainakin yrittää pysyä totuudessa
Se miten sinun tulevaisuutesi näyttää nyt tarvitsee kypsää ajatustapaa .
Lapsellista touhua , koska et ole sen ikäinen kun kerrot , ja leikkisi on todella lapsellista .
Siihen on varmaan syyt myös .
Vastuu omasta elämästä puuttuu . - Anonyymi
Lääkkeillä on helvetin vaikea saada itseään hengiltä, oletko miettinyt mieluummin junan tai rekan eteen hyppäämistä?
- Anonyymi
Miten eläkepäiväsi sujuu ap-aloittaja? Vrt. 13v.poika.
- Anonyymi
Oliko tämä aloitus vaan provo? Harjoittelin monta kertaa mielessäni, mitä vastaan
tuolle pojalle ja surin sitä, että 13v LAPSI hautoo itsemurhaa, mutta hyvä jos oli
vaan provo. Olen todella huojentunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä aloitus vaan provo? Harjoittelin monta kertaa mielessäni, mitä vastaan
tuolle pojalle ja surin sitä, että 13v LAPSI hautoo itsemurhaa, mutta hyvä jos oli
vaan provo. Olen todella huojentunut.Ei se ole välttämättä provo. Myös nuorilla voi olla vaikeaa elämässään.
Ja onhan aika outoja aikuisia, jos luulee, ettei lapset ja nuoret muka saisi päihteitä mistään. Tutustukaa nykyajan elämään, mitä esim. lapset ja nuoret touhuavat.
Ja joillakin on ihan oikeasti hätä, ei näitä pitäisi aliarvioida ja halveksua. Jos heittää tällaiset kommentit täysin vitsailuksi, niin silloin on itsessäkin jotain vialla.
- Anonyymi
Jos minun pitäisi tehdä itse murha niin menisin jonnekin korkealle ja hyppäisin tai pöllisin vanhempien auton ja kolaroisin ilman turvavyötä kovaa johonkin betoni seinään. Älä satuta sivullisia tee yöllä nämä että ei tuu trumoja niin paljoa ihmisille. En tiedä luetko tätä enään olen pahoillani kun olet kärsinyt niin nuorena. Lapsia ei voi syyttää tommosista jutuista vaan vanhempia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009