... ja vahingoitti monia brittihovin jäseniä henkilökohtaisesti, henkilökunnista itse kuninkaaseen asti. Sekä omia lapsiaan, samalla prinssi Harryn lapsia, jotka eivät voi nyt saada itselleen täysin kuuluvia mahdollisuuksia ja oikeuksia sivistyneeseen ympäristöön ja monarkistiseen kotikasvatukseen. Tämä tulee vielä rikkomaan noiden lasten välejä vanhempiinsa.
Mutta mitä muuta voi odottaa Thomas Marklen kaltaisen miehen tyttäreltä? Eikä Harrykään mikään ruudinkeksijä ole.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000010712932.html
Mitä tulee äänestyksiin, niin toisten ihmisten henkilökohtaisiin päätöksiin ei pitäisi puuttua. Itse olen aiemmin äänestänyt kaikissa vaaleissa, mutta valtiojohtomme osoitettua itse itsensä sekä oman epäluotettavuutensa, keskeytin äänestämiseni viime presidentinvaaleissa.
Äänestäminen on jokaisen oma ratkaisu: siihen ei pidä kehottaa, eikä sitä kieltää. Olemme kuitenkin vastuussa kukin äänestämisiemme seurauksista.
... >>Prinssi Harry ja herttuatar Meghan ovat kehottaneet amerikkalaisia äänestämään.
He ovat julkaisseet oman hyväntekeväisyysjärjestönsä Archwellin kotisivuilla tiedotteen, jossa he toteavat, ettei ”äänestäminen ole vain oikeus, se on perustavanlaatuinen tapa vaikuttaa yhteisöjemme kohtaloon”.
– Tunnustamme, että kansalaisvaikuttaminen on poliittisesta puolueesta riippumatta oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman maailman ydin. Osallistumalla tämänkaltaisiin aloitteisiin pyrimme vahvistamaan viestiä siitä, että jokaisella äänellä on merkitystä, sivuilla kirjoitetaan.<<...
Enpä antaisi äänestämisille noin korkeaa arvoa, että se muka toisi maailmaan "oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoa". Entä jos valtaosa äänestäjistä olisi fasisteja ja näin fasismi voittaisi? Toisiko se tasa-arvon? Tai vastaavasti äärivasemmisto joka tappaa kaiken toisinajattelun? "Oikeutta"?
*
Meghan pilasi Harryn elämän...
24
307
Vastaukset
- Anonyymi
Kamala Harrisin "mannekiini" Meghan, joka itse hoviin päästyään kohteli sen työväkeä monarkismiin sopimattomalla, huonolla ja työläisiä alentavalla ja nöyryyttävällä käytöksellä. Jokunen hovin työntekijöistä sanoi itsensä jopa itkien irti.
Samanlainen "demokraatti" kuin Marinkin.
Kun roskaväki saa rahaa ja valtaa, osoittaa se monesti monin kerroin tökerömpää käyttäytymistä kuin aidosti porvariluokkaan syntyneet.
Kaitpa Kamala H:kin on samanlainen. Harris tosin olisi todellisuudessa vain Obaman astinlauta takaisin valtaan. - Anonyymi
Se on aivan hullu akka
Suomessa heitettäisin jordaaniin :D - Anonyymi
Harryllä olisi paljon mukavampi elämä jos lehdet ei yhtenään kirjoittelisi siitä mitä tekee ja mitä ei tee.
- Anonyymi
Hehän itse tyrkyttävät itseään julkisuuteen.
- Anonyymi
"Valtaa ei oteta, se annetaan."
Miksi ihmiset eivät vastaavasti nolaisi heitä? Käyttäytyisi samoin Meghania kohtaan kuin hänkin muita kohtaan?
Meghanhan ei itse todellisuudessa ole yhtään mitään. Pelkkä, alatyylinen moukka, suoraan kadulta.
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000010707696.html
Myös Harry voisi tehdä asialle jotain. Onko hän pelkuri? Pelkääkö Meghanin mahd. kostoa?
Nuo kuninkaalliset eivät osaa erottaa "tavallista kansaa" toinen toisistaan. Eivät tajua, että epädemokratialle ja rasismille on ihmiskunnalla pitkäaikaiset syynsä. Elämä on opettanut, että emme ole kaikki samanlaisia, emmekä ihmisinä samanarvoisia. Tämä on tosiasia.
Harry ja Meghan ovat tästä elävä esimerkki. Kuten myös mm. Ruotsin prinssi stripparipuolisoineen, jolta puuttuu kaikki alkeellisimmatkin käytöstavat. Eikä osunut Maddekaan täysin nappiin. Kruununprinsessa Victoria sitten? Norjan kruununprinssi?
Hohhoijaa. - Anonyymi
Mikseivät monarkistit voi naida monarkkeja? Mitä jännää on jo ihan porvarillisenkin rahvaan halveksimassa todellisessa roskaväessä?
Jos pitää naida omiensa ulkopuolelta, niin miksei noille joillekin ihan tavallinen aristokratia tai muutoin porvarillinen yläluokka kelpaa? Miksi pitää hakea puoliso lähikapakasta?
Olen muuten itse kerran viettänyt muutaman päivän sairaalassa, huonetoverina ulkomaalaistaustainen aristokraatti. Mitään niin hienostunutta en ole ikinä nähnyt ja kokenut. Näin ikäänkuin kuninkaanlinnan ovien taa. - Anonyymi
Onkohan Harry viisastumassa?
Mutta, kuinka käy lasten? - Anonyymi
Rikas Poikarukka-Harry!!! Kunnon hikityöt piristäisivät Prinssiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikas Poikarukka-Harry!!! Kunnon hikityöt piristäisivät Prinssiä!
Unohdat että Harry kävi oikeasti lentämässä sota-alueella jossa ammutaan kovilla.
Sinä et ole uskaltanut. - Anonyymi
"Toinen haluaa vanhalle mantereelle, toinen uudelle"
- Eikös tuo Britannia ole saari eikä manner ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat että Harry kävi oikeasti lentämässä sota-alueella jossa ammutaan kovilla.
Sinä et ole uskaltanut."Unohdat että Harry kävi oikeasti lentämässä sota-alueella jossa ammutaan kovilla.
Sinä et ole uskaltanut."
En. Jouduin olemaan maajoukoissa kun en osaa lentää.
Kyllä siellä silti ammuttiin kovilla, suuntaan jos toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Unohdat että Harry kävi oikeasti lentämässä sota-alueella jossa ammutaan kovilla.
Sinä et ole uskaltanut."
En. Jouduin olemaan maajoukoissa kun en osaa lentää.
Kyllä siellä silti ammuttiin kovilla, suuntaan jos toiseen.Lennossa on vaarallisempaa kuin maassa koska näkyy kauemmaksi.
Puskajussi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole uskaltanut.Ja uskoit tuon propagandan? Kuninkaallista prinssiä ei todellakaan olisi asetettu hengenvaaraan. Jos Harry olisi jäänyt henkiin alasampumisesta ja jäänyt vangiksi, niin ...mieti itse.
- Anonyymi
No kyllähän tuo Harry on täysin tossunalla oleva pelkkä lapanen.Meghan on taas tuollainen jyräävä toisille ihmisille mitään arvoa antava minäminäminä nainen
- Anonyymi
Onkos niitä muka muunlaisiakin?
- Anonyymi
Mutta eihän tämä ole mikään salaliitto vaan ihan faktaa.
- Anonyymi
Harry on pulassa.
Jos avioero tulisi, kuinka lasten kävisi?
Lapsilta on riistetty oikeus kuninkaalliseen identiteettiin.
Kuningatar Elisabetin lapsenlapsenlapset joutuisivat tyytymään isoisänään Thomas Markleen. Ja äitinään tämän luonnevikaiseen tyttäreen, Meghaniin.
Mikä noita eräitä kuninkaallisia vaivaa, että pitää naida roskaväkeä? Sama ongelma on nyt myös Ruotsissa ja Norjassa. Eivät nuo edusta "tavallista kansaa", vaan ö-luokkaa. - Anonyymi
Mitä "huolestuttavaa" tässä on:
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000010792884.html ?
>>Harry ja Meghan edustavat jatkuvasti erillään, ja se kummastuttaa – nyt parin kotikulmilta kantautuu huolestuttavia huhuja.
Prinssi Harry ja Herttuatar Meghan ovat esiintyneet viime aikoina julkisuudessa pelkästään erikseen. Mistä se kertoo?<<
Roskatoimittaja yrittää esiintyä empatiakykyisenä.
Ei tarvi "huolestua"! Lisää rahaa tämä teille valhemedioille tietää!
Ihmisten tragedioistahan te elätte! - Anonyymi
Harry pilasi lastensa elämän, naimalla tuollaisen, ei-mitään olevan Meghan-moukan.
On se kumma kun ihmiset "rakastuessaan" yhtään ajattele asioita eteenpäin, eli esim. mahd. tulevien lastensa tilannetta.
Miltä lapsesta tuntuu olla Thomas Marklen ja Brittien kuningas Charlesin yhteinen, sekarotuinen lapsenlapsi?- Anonyymi
Mitäs jos sä et kerro miltä lapsista pitäisi tuntua vaan annat niiden itse miettiä sitä?
- Anonyymi
Mielenkiinnolla odotan toteuttaako Trump vaalilupauksensa ja käy selvittämään Harryn oleskelupaa, huumeiden käyttöä ja mahdollista karkotusta pois Yhdysvalloista?
- Anonyymi
Muistaakseni DoJ teki jo tämän eikä löytänyt asiasta huomautettavaa.
Tosin Harry saattaa nykytilanteessa haluta itse sieltä pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni DoJ teki jo tämän eikä löytänyt asiasta huomautettavaa.
Tosin Harry saattaa nykytilanteessa haluta itse sieltä pois.Muistat väärin. Biden päätti suojella Monteciton herttuapariskuntaa ja Harryn viisumihakemus on salattua tietoa, eli ei tieto valehteliko hän hakemuksessaan vai kertoiko rehellisesti että on narkkari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962