eikä kukaan ole tullut ryöstämään, mutta täällä ei olekkaan kaapusakkia ja heidän häiriköiviä kakaroitaan.
Täällä on myös aikalailla Tesloja, ja kalliimpia saksalaisia katumaastureita, mutta tämä ei olekkaan kommarien saari.
Haaviston Pekkaan törmään välillä tuossa ostarilla, sekin käy siinä Alepassa. Sehän asuu tuossa Kulosaarentien varrella, siinä valkoiseksi rapatussa talossaan.
Kulosaari on loistava paikka asua, hyvin turvallista, siistiä ja viihtyisää, sekä hienoja rantamaisemia.
Ymmärrän, että kateellisia vasemmistolaisia riittää.
Minä käytän täällä Kulosaaressa Asics Nimbus lenkkareita, maksaa parisataa
14
240
Vastaukset 14
- Anonyymi
Täällä maallakaan ei ole kaapusakkia yhtään.
- Anonyymi
Poikkean välillä kuliksessa, mulla on yksi tuttu siellä, rauhallinen mesta.
- Anonyymi
Tässä sulle varoittava esimerkki.
https://www.ksml.fi/paikalliset/7850854 - Anonyymi
Jos on hidas, on muutettava kulosaareen.
- Anonyymi
Siellä on baari nimeltä Kuparilyhty.
- Anonyymi
Kulosaareen pääsee helposti metrolla, teit nyt itsestäsi maalin.
- Anonyymi
Mulla on Brooks Glycerin 20 M juoksukengät.
200€ - Anonyymi
Mistä kukaan olis sulle kaje?
Eikä vassarit ole materialisteja.
Siinpä hiippailet tossuinesi. Nykypäivän mittapuulla 200 € lenkkareista ei edes ole vielä järin suuri hinta. Tutustukaa tämän päivän nuorten maailmaan.
🤣🤣🤣- Anonyymi
Mulla on risutöppöset,hinta 0€ ,
tein ne kansalaisopiston
iltaryhmässä - Anonyymi
Se että tästä edes puhutaan tarkoittaa sitä että yhteiskynnassa on jotain pahasti pielessä. Punavihreiden aikaansaama ongelma.
- Anonyymi
:DDDD
- Anonyymi00014
Ostan asicsit alesta ja tulen leveilemään kulosaaren ostarille jotta tiedät että taskuni pursuaa rahaa
- Anonyymi00015
Aion mamuttaa kulosaarenkin ja nautin kun sinulle sanotaan kadulla "drop the nikes off your azz before i blast you motherfu*ker!"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741640Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971153- 161097
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301060- 164997
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30923Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105914Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks56854Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132845- 30818
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189796Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93737- 64684
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48668Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.13627Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191597On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 86580
- 41530
- 48528