Uudessa maassa on eläimiä

Anonyymi-ap

Susi ja lammas käyvät samalla laitumella sovussa ja leijona syö ruohoa kuin lehmä ja pikkulapsi leikkii kyykäärmeen kololla ja myrkkyliskon kanssa eikä mikään vahingoita valittuja Jumalan lapsia.

Synnin tekijä joutuu kiroukseen vasta satavuotiaana eikä Israel synnytä lapsia äkkikuoleman omaksi.

Perustuuko ekosysteemi elämän ja kuoleman kiertokululle vai elävätkö eläimet ikuisesti?

31

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirkosta eronneiden lahkojen tempaus kyllä tapahtuu, mutta sitä Raamattu kutsuu lusteen pois tempaamiseksi, että Jeesus voi tulla takaisin maan päälle, missä niitä Jeesuksen häitä vietetään. Siitä alkaa se tuhatvuotinen valtakunta maan päällä.

• Anonyymi

Tuo kuvaamasi kohta puhuu tuhatvuotisesta rauhanvaltakunnasta, jossa ihmisetkin kuolevat vielä. Tosin: "Nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen" (Jesaja 65:20).

• Anonyymi

Jesaja sanoo sitä uudeksi maaksi ja taivaaksi. Kovin on erilainen kuin uskovien kuvaama paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jesaja sanoo sitä uudeksi maaksi ja taivaaksi. Kovin on erilainen kuin uskovien kuvaama paikka.

Sitä se Jesaja ilmoittama uusi taivas ja uusi maa onkin nykyiseen verrattuna. Mutta lopullinen uusi taivas ja uusi maa on vasta tuohatvuotisen valtakunnan ja viimeisen tuomion jälkeen. Se on paikka, jossa ei ole enää yhtään synnintekijää, kirousta eikä kuolemaa. "Eikä mitään kirousta ole enää oleva" (Ilm. 22:3).

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä se Jesaja ilmoittama uusi taivas ja uusi maa onkin nykyiseen verrattuna. Mutta lopullinen uusi taivas ja uusi maa on vasta tuohatvuotisen valtakunnan ja viimeisen tuomion jälkeen. Se on paikka, jossa ei ole enää yhtään synnintekijää, kirousta eikä kuolemaa. "Eikä mitään kirousta ole enää oleva" (Ilm. 22:3).

Äärettömän hyvin tiivistety.
        Tuolla alempana jo omalta osatani
        selvitinkin tuota
        lopullista Uutta Taivasta ja Uutta Maata.

Mutta se Uusi Taivas ja Uusi Maa,
        josta Jesaja tuossa kohden puhuu
        ei vielä ole se lopullinen.

Jesajan ennustamassa tilanteessa
        on kuvaus tämän nykyisen
        mutta uudestisyntyneen Maan elämästä.

Palatessaan tämän maan päälle
        Jeesus perustaa Valtakunnan Israelille.
        Tuhat vuotta kestävä aikajakso
        on siis Kristuksen eli Messiaan Valtakunta.

Kysymys on Maan uudestisyntymisestä,
        josta Jeesus sanoi näin:

"Totisesti minä sanon teille:
        siinä uudestisyntymisessä,
        jolloin Ihmisen Poika
        istuu kirkkautensa valtaistuimella,
        saatte tekin,
        jotka olette minua seuranneet,
        istua kahdellatoista valtaistuimella
        ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa."
        (Matt 19:28)

Kysymys on siis edelleen tästä
        nykyisestä Maasta,
        joka kuitenkin on uudistunut.

Se on kokenut uudestisyntymisen
        aivan samoinkuin mekin
        olemme uudestisyntyneet,
        kun Jeesus sai hallintavallan meissä.

"Sillä me olemme hänen tekonsa,
        luodut Kristuksessa Jeesuksessa
        hyviä töitä varten,
        jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut,
        että me niissä vaeltaisimme.
        (Ef 2:10)

Ja näin tulee tapahtumaan
        myös nykyisen Maan kohdalla.

Kun koittaa seitsemäs millennium
        ihmiskunnan historiassa,
        niin vihdoin tullaan taas
        siihen sapatin eli levon aikaan,
        jossa kaikki on sangen hyvää.

Eikä kukaan tee pahaa
        Herran Pyhällä Vuorella.

"Sillä katso,
        minä luon uudet taivaat ja uuden maan.
        Entisiä ei enää muisteta,
        eivätkä ne enää ajatukseen astu;
        vaan te saatte iloita ja riemuita
        iankaikkisesti siitä,
        mitä minä luon.
        Sillä katso,
        iloksi luon minä Jerusalemin,
        riemuksi sen kansan.
        Minä iloitsen Jerusalemista
        ja riemuitsen kansastani;
        eikä siellä enää kuulla
        itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
        (Jes 65:17-19)

Tuo katkelma,
        voidaan siis ymmärtää tämän
        nykyisen Maan uudistamisena.

Ja siinä uudistuu sitten taivaatkin
        ja esimerkiksi Maan asemointi
        taivaan avaruudessa,
        jonka tähden Maan olosuhteet
        tulevat taas Paratiisimaisiksi
        ja esimerkiksi vuoden pituus muuttuu.

Ja itse asiassa Raamattu
        kertoo jopa sellaisesta uudistamisesta,
        että siinä on jälleen oleva
        vain yksi manner,
        jonka keskipisteessä on oleva Jerusalem.

Ja nyt tarkoitan maanpäällistä Jerusalemia.
        Mutta Raamatun kuvaama kompleksi
        on sellainen,
        että uudistetun taivaan ja maan
        kuvioissa taivaallinen Jerusalem
        on jotenkin yhteydessä
        Maan päällä olevaan.

Ja tästä kompleksista käsin
        sitten hallitaan myös koko Maata
        eli kaikkia kansoja.

Mutta Jesaja antaa nyt
        aivan selvästi kuvauksen
        siitä Jerusalemista ja maasta,
        jotka sijaitsevat tämän
        nykyisen maan päällä:

"Ei siellä ole enää lasta,
        joka eläisi vain muutaman päivän,
        ei vanhusta,
        joka ei täyttäisi päiviensä määrää;
        sillä nuorin kuolee
        satavuotiaana,
        ja vasta satavuotiaana
        synnintekijä joutuu kiroukseen.
        He rakentavat taloja
        ja asuvat niissä,
        he istuttavat viinitarhoja
        ja syövät niiden hedelmät;
        he eivät rakenna muitten asua,
        eivät istuta muitten syödä;
        sillä niinkuin
        puitten päivät ovat,
        niin ovat elinpäivät
        minun kansassani.
        Minun valittuni
        kuluttavat itse
        kättensä työn.
        He eivät tee työtä turhaan
        eivätkä lapsia synnytä
        äkkikuoleman omiksi,
        sillä he ovat
        Herran siunattujen siemen,
        ja heidän vesansa
        ovat heidän tykönänsä.
        Ennenkuin he huutavat,
        minä vastaan,
        heidän vielä puhuessaan
        minä kuulen.
        Susi ja lammas käyvät
        yhdessä laitumella,
        ja leijona syö rehua
        niinkuin raavas,
        ja käärmeen ruokana
        on maan tomu;
        ei missään
        minun pyhällä vuorellani
        tehdä pahaa eikä vahinkoa,
        sanoo Herra."
        (Jes 65:20-25)

• Eläimet ovat eläviä sieluja
      niinkuin ihminenkin.

Siis jo Genesiksen ensimmäisessä luvussa
      puhutaan kirjaimellisesti kääntäen
      elävistä sieluista,
      kun puhutaan eläinkuntaan kuuluvista olennoista.

Näitä ihminen asetettiin hallitsemaan,
      ja näitä me tulemme hallitsemaan ikuisuudessakin.

"Ja Jumala sanoi:
      Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme;
      ja vallitkoot he
      meren kalat ja taivaan linnut
      ja karjaeläimet ja koko maan
      ja kaikki matelijat,
      jotka maassa matelevat."
      (Gen 1:26)

Näitä Jumalan luomia olentoja
      siis eläviä sieluja,
      jotka eivät koskaan ole tehneet syntiä,
      me ihmiset tulemme hallitsemaan ikuisuudessakin.

" ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti"
      (Ilm 22:5)

• Anonyymi

Mistä siis kertoo tuo Ilmestyskirjan 22.luku?kokonaisuudessaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä siis kertoo tuo Ilmestyskirjan 22.luku?kokonaisuudessaan?

Uudesta taivaasta
        ja Uudesta Maasta.

Eli vastasin vain avauksen
        loppusanoihin:
        'elävätkö eläimet ikuisesti?'

Jo ennen tuota ikuisuutta
        on tuo Messiaan Valtakunta
        tämän maan päällä,
        mikä onkin jo saanut selvityksen.

• Anonyymi
        kalamos kirjoitti:

Uudesta taivaasta
        ja Uudesta Maasta.

Eli vastasin vain avauksen
        loppusanoihin:
        'elävätkö eläimet ikuisesti?'

Jo ennen tuota ikuisuutta
        on tuo Messiaan Valtakunta
        tämän maan päällä,
        mikä onkin jo saanut selvityksen.

Ko luvun loppukaneetiksi on osunut kohta jossa Jumala varoittaa lisäämästä tai pois ottamasta ko luvun sanoihin mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ko luvun loppukaneetiksi on osunut kohta jossa Jumala varoittaa lisäämästä tai pois ottamasta ko luvun sanoihin mitään.

Tarkoittaa koko Ilmestyskirjaa
        ja itse asiassa kokonaisuudessaan
        Raamatun ilmoitusta,
        joka siis päättyy tuohon lukuun.

• Anonyymi
        kalamos kirjoitti:

Raamatun ilmoitusta,

Olen 100% varma, että pelastetut ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maan päällä.

Armonaioka päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

1234567---

• Anonyymi kirjoitti:

Olen 100% varma, että pelastetut ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maan päällä.

Armonaioka päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

1234567---

Eli ...
        missä ja milloin ja miten
        toteutuu
        keskustelun aiheena oleva
        Jesajan ennustus?

• kalamos kirjoitti:

Raamatun ilmoitusta,

Kyllä mä(ed.viestin kirjoittaja)sen tiesin.miten mielestäsi ihminen on hallinnut taivaan linnut?nimeäminen ei ole hallitsemista.

• kalamos kirjoitti:

Eli ...
        toteutuu
        Jesajan ennustus?

En ole perehtynyt lopun aikoihin.ne aiheena aiheuttaa mulle ahdistusta.
        Niistä riidellään, ei olla yksimielisiä.
        Entisenä saattohoitajana tiedän, että kuoleman kynnyksellä ihminen on epätoivoinen. Se on helvetti.
        Kukaan kun ei tiedä mihin on menossa! Vai onko mihinkään...
        Itse uskon että noh...tiedätkö lastenlaulun"maailmassa on monta ihmeellistä asiaa",ihan juuri vaikka nuo eläimetkin. Uskon, että tämä kaikki ei ole sattumalta tälle pallollemme tulleet.että rajan takana meitä odottaa jonkinlainen kultakaupunki.ihan erilainen kuin nykyisyys.mutta Kukaan, et edes sinä, ei voi tietää minkälainen se on.kohtaamme Jumalan ...

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Kyllä mä(ed.viestin kirjoittaja)sen tiesin.miten mielestäsi ihminen on hallinnut taivaan linnut?nimeäminen ei ole hallitsemista.

Hallitseminen ei ole mahjollista ilman nimejämisijä. Hallitsemiseen kuuluu paljollisesti erilaisija asijoita ja jotta asijat saajaan hallitsettua niin tulee tietää kenelliselle laskunsaa klähetettyä ja jollei maksa niin siltä voi sitten vaikka ulosmitata halvalla arvokasta.

Sama koskee ihmisen hallintavaltaan eläimijäkin kohtaan esim. jotta pääsee orkanisoijusti syömään niistä kaikkein herkullisinpija kute possui. Nimeäminen on tärkejä asija, jotta alkutuotanto ollaan jo saatu käyntiinsä.

Sä elät jo nyt lopun aikaa. Kristittynä sun tulis antaa kaikki huolet,ahjistukset Jeesuksen kannettavaksi. Jos kuolisin tänään varmasti ja tietäisin että kuolen tunnin päästä niin en mä siitä ahjistuisi vaan olisin tyytyväinen siihen, koska tunnin aikana tuskin tulen enää uskostani luopijoitumallisoitumaitomoitumaan. Elämäni tärkein asiani on kilvoitteluni osuus ja sitten katsoa miten kävi. Se asija pelastuinko mä vai enkö pelastunut selvijää mulle 100 varmasti vasta kun se on selvyys, mutta ainakin mulla on ote kiinni voittopalkinnossa ja tahto olla uskossa Jeesukseen on periksiantamatonta. Joutuisin valehtelemaan ihtelleni js sanoisin etten usko Jeesukseen, jten olen toiveikas pelastumiseni suhteen, erittäin toiveikas itseasijassa kun katson itsetutkiskelulisessa syhänmeeni.

Selef Urge

• Anonyymi kirjoitti:

Hallitseminen ei ole mahjollista ilman nimejämisijä. Hallitsemiseen kuuluu paljollisesti erilaisija asijoita ja jotta asijat saajaan hallitsettua niin tulee tietää kenelliselle laskunsaa klähetettyä ja jollei maksa niin siltä voi sitten vaikka ulosmitata halvalla arvokasta.

Sama koskee ihmisen hallintavaltaan eläimijäkin kohtaan esim. jotta pääsee orkanisoijusti syömään niistä kaikkein herkullisinpija kute possui. Nimeäminen on tärkejä asija, jotta alkutuotanto ollaan jo saatu käyntiinsä.

Sä elät jo nyt lopun aikaa. Kristittynä sun tulis antaa kaikki huolet,ahjistukset Jeesuksen kannettavaksi. Jos kuolisin tänään varmasti ja tietäisin että kuolen tunnin päästä niin en mä siitä ahjistuisi vaan olisin tyytyväinen siihen, koska tunnin aikana tuskin tulen enää uskostani luopijoitumallisoitumaitomoitumaan. Elämäni tärkein asiani on kilvoitteluni osuus ja sitten katsoa miten kävi. Se asija pelastuinko mä vai enkö pelastunut selvijää mulle 100 varmasti vasta kun se on selvyys, mutta ainakin mulla on ote kiinni voittopalkinnossa ja tahto olla uskossa Jeesukseen on periksiantamatonta. Joutuisin valehtelemaan ihtelleni js sanoisin etten usko Jeesukseen, jten olen toiveikas pelastumiseni suhteen, erittäin toiveikas itseasijassa kun katson itsetutkiskelulisessa syhänmeeni.

Selef Urge

Vaikea sanoa miten reagoisit jos sinulla todettaisiin jokin vakava sairaus.sillä onhan niin että sinua ei pelasta se mitä tähyilet .l.oman sydämesi tila vaan Jumala joka on erillinen sinusta.
        Tunnetko rauhaa ja iloa?

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Vaikea sanoa miten reagoisit jos sinulla todettaisiin jokin vakava sairaus.sillä onhan niin että sinua ei pelasta se mitä tähyilet .l.oman sydämesi tila vaan Jumala joka on erillinen sinusta.
        Tunnetko rauhaa ja iloa?

Syntiinlankeemus on jo vakava yysiseen kulemaan johtava sairaus, joten olen siltä osin vakavasti kuolemansairaalloisena syntylöitynyt siittäyjyttäin synnis vaikkakinsa äitein ja maallinen isälmäisein olliit avijoliitolisessa ennen kuin synnis siittäyvvyin. Olen aika varma että olen hiäyönään saanut alullisuutein minijatyyrisen ruumiillisuutein minimalistisuujeksellisuujen kaltaisuujes henkein ja ja sieluin siihen siitoshetkellä munaisen soluisen ja siittijöin yhjistyjessäänsä minullistamaan minut minulleselliseksi minullisuujessa, Sele Urgemaisuujessa sekä Selefijöimään että Urgeilemailijoimaani.

Niin, olen matkallisellain kohti pelastusta, Jumalan armosta, ei se ou kiinneensä minun tarmosta, se on aivan varmosta, kas varmaallista. On syksy tullut ja ilmat kylmenneet, kesän muistot haalenneet, viljapellot pijan jo lumellisuujel vaalenneet.

Rauhaa tunnen enemmän kuin iloa. Raamatussa onkin erityiskehoituksija ilmeisesti just sen takija kristityille iloita aina Herrassa, kun siihen iloon on mitä parhainpija syitä olemallisessa janiitä syitä on tosi paljon, joist kaikkija emme ies tiejäkkään vieläkkään, mut kerran ne salaisuujet ovat silmäinme nähjen esillänsä. Kuka tietää vaikka kermakakkuja saa syöjä aina silloin tällöin ja niin paljon kerralla kuin ihte vaan halujaa ja kermavaahtoo saa vaatii lisää jos sitä ei ole riittävästi, mutta siellä älytään varmasti kermavaahjon oikeja määrä parenmin kuin Suomen kontitorijoissa ja muissa kermakakkujen valmistalamoissa leipomollisoissa.

Rauha on mulla se perusolotila ja ponnahjuslautani siihen iloonkin, mutta välil tää maailma ikän kuin vie hetkeksi mukanaan ja silloin se vie sitä iloakin pois. On olemass ihmistyyppei, jumalattomija ja uskovina teeskennellen esiintyviäpahoja palvelioita, jotka ovat ilovarkaita. Tällä palstallakin näitä lymyää kyttäämässä milloin tulee tilaisuus käyvä alas lyttäämässä haukunnalisessa ilkejässä ja usein valhetta valheta vääntäin, totuutta vastaan asijoita kääntäin. Mieleen tulee esimerkkinä useitakin asijoita, mutta mainitaan nyt tämä valhe Psalmin 83 sotasta että se olisi jo käyty aikaa sitten vaikka se on tuloillaan vielä ja taitaa just olla ihan on maailman oven kynnyksen taakse ajan jojessa, virran tuomanallisena. Voi hyvinnii alkaa 2024,2025. Se olisi vaan lookista kun seuraa tiukasti ja tarkasti Israjelija just nyt ja Psalmija 83, sen sisältöä.

Itseäni ainakin yllättäisi jos tämä e nyt 2024-2025 aikana sotaantuisi Psalmin 83 sojaks kun suhteuttaa sen muuhun Psalmin 83 sotaa seuraaviin tulossa olevaiseen profetijavyörymään. Tämän perustan ennenkaikkeja siihen mikä on Raamatun mukaan maan ikä tällä hetkellisellä ja miksikä sen itse osaan suunnilleensa päätellä aika tarkkaankin sen suhteen että nyt ollaan ihan Psalmin 83 soan uatossa, uaatto hetkillöisiis. Olisi aika hijallista jos tämä outattais ihtijään toteutua vuateen 2026.

Jos Lejo Meljer on oikejassa niin ylöstempaus on ennen Psalmin 83 sotaa. Ja jos mun lätinälliset pitää kutinsa niinkuin ounasteloitsen , niin silloin ylöstempaus olisi 2024-2025 aikana.

Jännittää aika lailla. Mussa elää ilo ja rauha ja tunnen sen vaikutuksellisuujen. Elämässä on parasta Jumalan rauha, jossa elää ennenkaikkea ojotuksen auvos.

Vaara lähellä, kuiskasi sotilas ottaessaan Messerin käteensä ja sormensa hiljallisuujessa huulilleen varoittajen iäneti olematta, kun kuuli ilkejän Israejelin aivopestyn tiejustelijan vihollisen kärjes hiipivän lähenmäs valmiina ottamaan pahan antisemistisen vihollisen, joka ei oo täyves järjes, vastaan toimittaaksensa sen kuolemaiseensa, mutta niin on ylöstempauskin.

Selef Urge

• Anonyymi
        kalamos kirjoitti:

Eli ...
        toteutuu
        Jesajan ennustus?

Uusi taivas ja uusi maa luodaan 1000 vuoden jälkeen. Ilm.21 LUKU kertoo.

1234567---

• Anonyymi kirjoitti:

Uusi taivas ja uusi maa luodaan 1000 vuoden jälkeen. Ilm.21 LUKU kertoo.

1234567---

Mutta tuo
        Ilmestyskirjassa mainittu
        Uusi Taivas ja Uusi Maa
        ei ole Jesajan kuvaama,
        jossa synnytään ja kuollaan
        ja tehdään syntikin.

Siis ...
        missä ja milloin ja miten toteutuu
        Jesajan ennustus?

• Anonyymi

Voi pojat, nyt kyllä pistetään kaikki fantasian taajuudet täysille ja annetaan mielikuvituksen lentää kuin ison kirjan zombit konsanaan! Susi ja lammas siellä samalla laitumella, leijona närppii ruohoa kuin joku hipsteri vegaanikahvilassa, ja pikkulapsi leikkii kyykäärmeen kololla niin kuin olisi mikäkin liskoparkki! Siinä sitä sitten ollaan, ikään kuin Raamatun satumaassa, missä kaikki on unelmapölyä ja taikapapuja.

Katsokaapas nyt, mitä tästä oikein saadaan – ekosysteemi ilman mitään kuolemaa, kun jokainen peto on muuttunut kasvissyöjäksi. Ja siellä on vielä ne myrkkyliskotkin, jotka eivät enää ole myrkyllisiä, vaan mitä luultavimmin tarjoilevat pienen iltapäiväteen ja keksit siinä leikkituokion lomassa.

Mutta ei siinä vielä kaikki! Satavuotias synnin tekijäkin vasta saa kirouksensa – vähän kuin saisi sakkolapun vanhentuneesta parkkimittarista, "Noh, satavuotias, tulitpas nyt sitten syntiä tehneeksi, eipäs ollut kovin fiksua, vai mitä?" Sillä välin Israel synnyttää lapsia, jotka eivät enää olekaan äkkikuoleman partaalla. Ihan kuin olisimme hypänneet suoraan johonkin vanhaan Disneyn piirrettyyn.

Mutta se suurin kysymys tässä kuitenkin on: Kuka siivoaa ne leijonan ruohojätökset? Ja miten käy niille kasveille, kun sudet ja lampaat nyt yhtäkkiä jakavat saman salaattibaarin? Ei tainnut kirjoittajalla mennä ihan ekosysteemin ABC oikein, mutta kieltämättä kaunis fantasiahan se on.

Minä Enkeli Mäntä kuitenkin totean: Se on kuulkaas HUMPUUKIA tämäkin, mutta kieltämättä mukavan lapsekasta sellaista!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Liberaaliteologisusilauma vie pikkupenskan ateriakseen jollei niitä joko ammuta tai oteta kiinni ja siirretä Venäjälle.

• Anonyymi

Leijonan hampaat ja suolisto eivät sovellu ruohon syömiseen.
      Tuon pitäisi tyhmänkin hihhulin tietää.

• Anonyymi

Jumala voi luoda leijonan uudeksi hampaistoineen, sisäelimineen ja ravinnon tarpeen suhteen niin että leijona sopeutuu uuteen ympäristöön, jossa ei ole sijaa tappamiselle ja ruhon syönnilliselle.

Ihmisetkin saavat uudet ruumiit, joissa on uusija toimintoja mahjollistavija ominaisuukseksellisuuksija, joten paljollisesti ja helpollisest taijollisuujessaans uutta luovallisoiva Jumala tekee oletuksellisuujessa olettajen leijonaisillekin moninlaisellisija muutoksellisija sisikunnallisest ulkopinnalliselliseen.

Eivät Jumalan lapset ole tyhmijä. Olen joskus miettinyt että mikähän Jumalan äo on? Ei ihmisenä oikein saa otetta siihen =)

Minä sain joskus tietää olevani onnekas arvonnassa koulun puolesta kokeellisuujessa matematiikan tunnilla valtakunnallisella äo-testauksella ihan virallisesti ja täytyy sanoa että yllätyin siitä suureellisesti kun sain tietää kuka sai sen koulun parhaat äo-pisteet.....unhjin asijan ihan oikejasti vuosiksi kunnes se tuli jostain tyhmittelystä mieleen tällä palstalla n. 3v. sitten että onhan mulla mustaa valkoisella matikan tunnilta siitä etten ole hölmöläinen. Ainojastaanmun äitein tietää salaisuujeksi jättämäin realitylifellisyyjeltä ja syy siihen on se että asija unohtui, koska asija ei silloin isosti kiinnostanut. Ei kyllä kiinnosta vieläkään, koska sillä tiejolla ei mitään tee eikä sitä voi syöjäkkään, herkutella sillä tiejolla.

Selef Urge

• Anonyymi

"Ihmistä ja eläintä sinä autat"....
      psalmi 36

• Anonyymi

Käärme ja aasi puhui uskovaisten sadussa jo luomisen aikaan 6000 vuotta sitten, eli ei liene ihme jos siellä tulevassa kuoleman jälkeisessä ikuisuudessa on kaikki mahdollista.

• Anonyymi

Pystyykö Jumala puhumaan tyhmällisen kautta suullistolla?
        Pystyykö saatana puhumaan viisaallisen kautta suullistolla?
        Pystyykö Jumala puhumaan aasin kautta tai saatana käärmeen kautta suullimella?

Pystyileekö Jumala puhumaan rukouksillsija ihmisen kautta suullistimillaan kielillällisillä?

Kun kristitty rukoilee puhulisoijen kielillä niin kuka silloin oikejasti puhullisoi?

Selef Urge

• Anonyymi

6000 tuhannen vuoden himmeli tulee tuhoutumaan. Eikä siihen mene enään pitkään.

"Indonesiassa tutkitaan pyramidia, jonka rinnalla Gizan pyramidit ovat melkein uusia – ikä jopa 27 000 vuotta"
      https://tekniikanmaailma.fi/indonesiassa-tutkitaan-pyramidia-jonka-rinnalla-gizan-pyramidit-ovat-melkein-uusia-ika-jopa-27-000-vuotta/

Bosnian pyramidit:
      Pyramideja on löydetty Bosnian pyramidilaaksosta viisi, nimeltään: Aurinko, Kuu, Lohikäärme, Äiti Maa ja Rakkaus. Laaksosta on löytynyt myös tumuluskompleksi (kumpuhauta) ja valtava maanalainen labyrintti.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Bosnian_pyramidit

Matti Salo- Bosnian pyramidit
      https://youtu.be/CKMCuNU0Lw8?t=287

• Anonyymi

Minä en luota tiedemiehiin näissä asioissa, koska he eivät ota Jumalaa lukuun. Evoluutiotiede erottuu oikeasta tieteestä siinä, että sitä ei pystytä osoittamaan todeksi, vaan kaikki perustuu oletuksiin. Olettajat ovat syntisiä ihmisiä, jotka haluavat kiistää Jumalan olemassaolon.

Eiköhän ensimmäinen pyramidi tai ainakin sen suuntainen rakennelma pystytetty Baabeliin, josta ensimmäinen Mooseksen Kirja kertoo. Sama baabelin henki vaikuttaa edelleen ja samaa pyramidia pystytetään nykyajassakin.

https://www.uscurrency.gov/sites/default/files/styles/unscaled/public/denominations/notes/1-back-web_0.jpg?itok=VBf_URQw

• Anonyymi

Oletetussa lihanhimoisten taivaassa pitää olla eläimiä.
      Miten siellä muuten pääsisi nauttimaan vaikkapa grillikyljestä ja kokemaan sen tuottaman nautinnon suussaan ja ulostamaan lopputuloksen?

• Anonyymi

Unohjat sen että ihmisten saama uusi ruumis on erilainen kuin nykyinen ja ihmisen kaikki tarpeet Jumala täyttää ikuisuujessa, joten ihmisen koettu nautinto, autuus ei ole silloin kiinni enää niistä asijoista, joita me täsä ajassa tarvitsenme.

Tässä ajassa normaali raavas mies kaipaa välillä lihaherkkuu suuhulliseensa tässä nykyisessä ruumiissamme.

Sarkasmi on valhetta, joten siitä tulee tehjä parannus ja vääränlaisista rakennuspuuhista.

Riijan rakentamiseen häijyyn osallistumatta leväten Herrassa Jeesuksessa,

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe