Onko sotelääkäriongelma itseaiheutettu?

Anonyymi-ap

Kuka se ehdottikaan nelipäivästä työviikkoa viime hallituskaudella?

Siinäpä hyvä idea ajattelee lääkäri. Ansiot ovat riittävän suuret, että pärjää hyvin, vaikka tekee nelipäiväistä. Joku miettii, että pitäisikö lääkäreille maksaa bonusta, että tekisivät viisipäiväiväistä? No olipas se varsinainen lapsus. Lääkärit voivat tehdä viisipäiväistä, mutta eivät viitsi, kun viides päivä menee jo puoliksi veroihin. Entäs bonukset? Mitä niistä jäisi käteen? Hah hah. Jos säädetään, että eläkeläiset voivat tehdä eläkkeen päälle töitä tasaverolla 25%, niin se toisi jo eläkkeellä olevia hoiva-alan työntekijöitä riviin, hoitajia ja lääkäreitä. Siinä bonusta.

Tekisivätkö kansanedustajat parempia päätöksiä, jos heille maksettaisiin 100% palkanlisä? Ei. Kyllä työn jälki on kiinni huolellisuudesta ja vastuuntunnosta, ei palkasta. Poliitikkojen populismista pitäisi rankaista vähentämällä palkkaa. Oppositiopoliitikot ovat tehneet hallaa Suomen maineelle, kun ovat jo kaksi vuotta räkyttäneet rasismista. Itse eivät sitten osallistu tasa-arvoa parantamaan ja rasismia ehkäisevään ohjelmaan. Onko lakkovahdit rasisteja, kun haukkuvat töihin menijöitä rikkureiksi, maalittavat ja eristävät joukosta?

Ajatelkaa, että sotepoliitikoille maksetaan monta tuhatta euroa vuodessa harrastustoiminnastaan, Miksi ns. ryhmärahaa maksetaan? Se on piilopuoluetuki, jonka maksaminen ei ainakaan lyhennä hoitojonoja. Viime hallituksen keksintö. Ryhmäraha pitää poistaa.

5

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ayjohtajilla 2x ministerin palkka. Mitä saaneet muuta kuin miljardien kulut hallituksen vastaisissa lakoissaan. Kuin Putinin kasakoita. Kommunisti agitaattoreita.

      • Anonyymi

        Linnaan isänmaan vastustamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnaan isänmaan vastustamisesta.

        Isänmaan vastustuslain nojalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnaan isänmaan vastustamisesta.

        Olkoon menneeksi, koska kuolemantuomiosta tulisi kova vääntö.


    • Anonyymi

      Marin ja Kiuru kehuivat soten tehneensä, sanoivat ettei muut saaneet tehtyä kuin Sdp.
      Nyt kun sotea moititttu demarit sanoi ettei he tehneetkään. Vähän ristiriitaa. Eduskuntahan aina hyväksyy, kun hallituspuolueet äänestää puolesta menee läpi yleensä.
      Eduskunta ei itse tee esityksiä vaan hallitus pääosin. Joku aina esittää, kuin Halonen presdenttinä jalkaväkimiinojen poiston.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe