Venäjän kieliset uutiset

Anonyymi-ap

Miksi ei puhuta mitään Venäjästä ja Ukrainasta? Ruby-laivastakaan ei mitään mainintaa! Ihan muuta diipa-daapaa vaan!
Miksi näitä uutisia edes tehdään heille?

19

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erikoista!

    • Anonyymi

      Onhan näissä somali-arabi-uutisissa toivottavasti sitten teksti suomeksi niin voi seurata mitä niissä uutisoidaan! Toivottavasti siitä, että Somalia on nykyään turvallinen maa, jonne voi hyvin palata.

    • Anonyymi

      Eivät voi uutisoida venäjästä tai venäjän hyökkäyssodasta Ukrainassa, koska näiden uutisoimisen valehtelu on kremlin yksinoikeus.
      Miksi epäystävällisen maan, venäjän, muutamalle tuhannelle Suomessa asuvalle kansalaiselle yleensäkin tehdään uutislähetystä suomalaisten verovaroin? Ei taida moskovasta löytyä uutispalvelua Suomen kielellä.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne Suomessa asuvat Venäläiset sen itse maksa..Suomalaisten verorahoilla 😂
        Muutamalle tuhanelle😂 Eiköhän heitä ole useampia kymmeniä tuhansia,ja työssä olevia veronmaksajia.. Että Uutiset ym maksavat he itse.Asuuko paljonkin Moskovassa Suomalaisia??Jos ei niin miksi pitäisi Suomen kieliset siellä näkyä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne Suomessa asuvat Venäläiset sen itse maksa..Suomalaisten verorahoilla 😂
        Muutamalle tuhanelle😂 Eiköhän heitä ole useampia kymmeniä tuhansia,ja työssä olevia veronmaksajia.. Että Uutiset ym maksavat he itse.Asuuko paljonkin Moskovassa Suomalaisia??Jos ei niin miksi pitäisi Suomen kieliset siellä näkyä..

        Eihän kukaan normaalijärkinen mene venäjälle töihin, tai asumaan? Mutta jos on itsetuhoisia aikeita, niin voi mennä vapaaehtoisesti ja saada ulkomaisen agentin arvonimen ja 20 vuotta vankeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne Suomessa asuvat Venäläiset sen itse maksa..Suomalaisten verorahoilla 😂
        Muutamalle tuhanelle😂 Eiköhän heitä ole useampia kymmeniä tuhansia,ja työssä olevia veronmaksajia.. Että Uutiset ym maksavat he itse.Asuuko paljonkin Moskovassa Suomalaisia??Jos ei niin miksi pitäisi Suomen kieliset siellä näkyä..

        Tuskin maksavat itse! Pois täältä!


    • Anonyymi

      Miksi nämä vieraskieliset uutiset eivät ole samat kuin Ylen suomenkieliset uutiset? Hyvin etikoista, että venäläisille kerrotaan eri asioista kuin suomenkielisille!

    • Anonyymi

      Miksi tosiaan mitään Venäjään liittyvää uutisointia?

      • Anonyymi

        Outoa!


    • Anonyymi

      Eikö näitä venäjänkielisiä uutisia Yle perustellut juuri sillä, että venäläiset saisivat oikeaa tietoa esim. Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan! Nyt ei mitään mainintaa Venäjästä!

      • Anonyymi

        Just!


      • Anonyymi

        Diktatuuri ei salli oikeaa totuutta.


    • Anonyymi

      Ylen rahoitus puolitettava!

    • Anonyymi

      Samat uutiset kaikille!

      • Anonyymi

        Kunnon tekstiä Venäjän hirmuteoista venäjän ja ukrainan kielillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon tekstiä Venäjän hirmuteoista venäjän ja ukrainan kielillä!

        Kyllä!


    • Anonyymi

      Miksi ei voilla samat uutiset kaikille esim. Venäjää koskien?

      • Anonyymi

        Samat uutiset kuin suomeksi ja tekoäly voi puhua päälle muilla kielillä. Se on halpaa!


    • Anonyymi

      Sitten kun alkaa arabiankieliset uutiset niin mahtaako yle kertoa Israelin ja palestiinan/Libanonin sodasta? Tuskin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe