Mistä voi johtua?
Pää on kipeä
9
231
Vastaukset
- Anonyymi
Herään aamuyöstä usein lievään päänsärkyyn. Nousen ja pyötittelen päätä ja juon mukin kahvia. Se mene ohi. On tullut iän myötä, enkä tiedä siihen mitään syytä. Oma diagnoosi kohdallani voisi olla vaikka verenkiertohäiriö, kun on usein kylmät kädet ja jalat. Lääkäriin en ole koskaan vaivan takia mennyt kun menee aina ohi.
- Anonyymi
Kenties voi johtua myös auringosta.
- Anonyymi
Kofeiini?
- Anonyymi
Minulle lääkäri on sanonut, että pitää JOKA IKINEN PÄIVÄ "vetää niskat". Kädet niskan taakse ristiin ja vedät, minä vedän 15 kertaa. Teen sen yleensä aamuisin, koska pää on usein aamuisin kipeä. Tämä keino ON TEHONNUT. Sitten kun olen aamukahvin juonut, ei minulla juuri koskaan ole pääkipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle lääkäri on sanonut, että pitää JOKA IKINEN PÄIVÄ "vetää niskat". Kädet niskan taakse ristiin ja vedät, minä vedän 15 kertaa. Teen sen yleensä aamuisin, koska pää on usein aamuisin kipeä. Tämä keino ON TEHONNUT. Sitten kun olen aamukahvin juonut, ei minulla juuri koskaan ole pääkipua.
Lisään vielä: Opit tekniikan: Samalla kun "vedät", älä jännitä niskaasi. Muuten se ei hyödytä mitään. Minulla menee niin, että pari ensimmäistä vetoa jännitän, sitten päästän niskan rennoksi.
- Anonyymi
Voi olla että sinulla on hengityskatkoja yöllä jos kuorsaat . Silloin on aika monella aamuisin lievää päänsärkyä koska happiarvot ovat alhaiset menee ohi yleensä päivän mittaan ohitse
mene lääkäriin j he osaavat tehdä oikeat kokeet joista näkyy jos on hengitys katkoja öisin
Sukulaisillani oli tämä vika ja sai avun lääkärissä käynnin jälkeen, sen jälkeen ei ole ollut aamuisin päänsärkyä .
- Anonyymi
Ei ole ollut toisilla silmälaseilla paitsi tänään oli eilisen juomisen takia.
- Anonyymi
Päätä todennäkösesti särkee.
- Anonyymi
Menebulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015