Tukholman profetiasta

Anonyymi-ap

En ole uskovainen, mutta minua huvittaa kun jotkut teistä uskovaisista hehkuttaa Tukholman profetiaa kaikkialla, sillä se "profetia" ei osannut profetoida Saksojen yhdistymistä eikä Neuvostoliiton romahdusta, jotka tapahtuivat vain muutama vuosi ennustuksesta.

Nämä kaksi tapahtumaa jo kumoavat koko ennustuksen, koska ennustuksessa puhutaan tulevaisuudesta ihan nämä olisivat vielä olemassa.

9

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota Jeesus Herraksi niin myös ymmärrys, Paavaavalin opetus; "profetioiminen on vajavaista", jos jokin osa ei täsmää se ei poista etteikö muu toteudu.

• Anonyymi

Miten otan Jeesuksen Herraksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten otan Jeesuksen Herraksi?

Kun nöyrtyy, tunnustaen syntinsä uskoo Jeesuksen veressä anteeksi, luotettavalle sielunhoitajalle.
        Itse kokenut armon kasvatuksessa kun uskovana lankeemuksen tuoma ahdistus lähti synnin päästössä.
        Lyhyt uskon tunnustus on sanoa lähimmäiselle: "Jeesus on Herra".

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

https://www.4laws.com/laws/finnish/default.htm
        Jumala rakastaa sinua-nettilehtinen

Tuossa todetaan:
        "Jos haluat Jeesuksen tulevan elämääsi, kutsu hänet. Ratkaisevaa ei ole, millaisia sanoja rukoillessasi käytät, vaan se, mitä todella tarkoitat ja tahdot."

Eli jotta voi uskoa Jumalaan, pitää jo valmiiksi uskoa Jumalaan, sillä eihän ateisti voi muuta kuin rukoilla leikisti tahoa, jonka olemassaoloon ei usko.

• Anonyymi

Olen itse nähnyt unen, jossa Venäjä aloittaa Putinin johdolla sodan Suomeen. En ollut tietoinen niistä ohjusnäyistä miten sota nykyään käydään , mutta näin niitä taivaalla idästä Suomeen tulevan suurina määrinä, joiden oli alussa olla syöttinä kokemattomalle Suomen ilmapuolustukselle että se ampuisi niitä alas. Olisiko ollut niin että joukossa oli räjähtämättömiä ohjuksiakin, jotta kalliita ilmatorjuntammuksia kuluu paljon halpaan ohjukseen, joka näyttää aidolta.

Näin Putinin. Näin hänen pelkonsa. Hän oli olemukseltaan ja kasvoiltaan kuin nurkkaan ajettu rotta. Hän oli tilanteessa, jossa ei nähnyt muuta ulospääsyä kuin "kokeilla kepillä jäätä."

• Anonyymi

"Suomen ilmapuolustukselle että se ampuisi niitä alas"
      Totta totisesti, olet uneksija joka uneksii että Suomi tai joku muu maa , kykenisi ampumaan Uljaan Venäjän armeijan super-hyper-ääni ohjuksia alas!

älä unta nää!

Nyt, miten on jos ajat autolla, 10000 - 12000 Kilomertiä tunnissa, niin kaukanko kestää ajaa Porvooseen?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010225245.html
      NOPEUS: 11000 Km :o

kukaan ihminen ei voi näitä torjua ja tarkkuus niillä on 5 senttiä!
      jos tämmöisen ampuu Helsinkiin, eli Santahaminaa on tuho aina espooseen asti!
      eli 10 kilometriä, täydellistä perinpohjaista tuhoa!

"– Lennon aikana ohjusta peittää lähes täysin plasmapilvi, joka imee itseensä kaikki mahdolliset radiotaajuudet ja tekee ohjuksesta näkymättömän tutkilla. Tämä mahdollistaa sen, että ohjus pysyy huomaamattomana matkalla kohteeseen."

Joten, jenkit, joka saattaa olla, "paras" sota-tekniikka, Venäjän ja Kiinan ja Intia, JÄLKEEN, ei kykene niitä ampumaan alas.

kun se tulee, noin 30 kilometrin päästä avaruudesta, sen matka kestää maahan noin 20 sekunttia!

eli se on ohjus jota ei voi vastustaa.

https://en.wikipedia.org/wiki/3M22_Zircon
      Maximum speed Mach 9 (6,900 mph; 11,000 km/h; 3.1 km/s) (Max)

Miksi, jenkit, englanti, ranska, saksa muut, länsimaat eivät ampuneet niitä alas kun tiesivät että niitä suunnitellaan ja käytetään, Lviv:ssä, jossa OLI, lännen salaista tavaraa.

Huvikseenko katsoivat kun Patriot järjestelmä tuhotaan!

Joten, HERÄÄ UNESTA ja etsi Herraaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

"Näin Putinin. Näin hänen pelkonsa. Hän oli olemukseltaan ja kasvoiltaan kuin nurkkaan ajettu rotta. Hän oli tilanteessa, jossa ei nähnyt muuta ulospääsyä kuin "kokeilla kepillä jäätä."

vai niin, mitä arvelet, että onko 99,99% varmuudella, Putin, osa Efraimia eli esikoista?

1 Moos 12
      1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
      2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
      3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

et kai kiroa eli toivo pahaa, Abramin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläiselle?
      pahan tovominen ja puhuminen ON KIROUSTA!

ei se että sanoo, kirottua, vaan tulee määrittää mitä se kirous pitää sisällään,
      ja samoin siunaus on määriteltävä, ei se että sanoo ole siunattu, ole muuta kuin ulkokultaista, itsensä ylentämistä.

Mutta jos sanot, Putin saakoon paljon, lapsen lapsia ja olkoon menestyvä kaikessa,
      niiin
      se on Jumalalle mieleen!

• Anonyymi

"kukaan ihminen ei voi näitä torjua ja tarkkuus niillä on 5 senttiä!
      jos tämmöisen ampuu Helsinkiin, eli Santahaminaa on tuho aina espooseen asti!
      eli 10 kilometriä, täydellistä perinpohjaista tuhoa!"

eli tämä on pieni papatti, mutta jos tulee siitä isompia, on tuho ja hävitys täydellistä:

esim; satan 2!
      lännen antama nimi super ohjukselle jota ei voi ampua alas!

https://en.wikipedia.org/wiki/RS-28_Sarmat
      Nyt Uljaalla Efraimin pojalla on näitä satoja kellareissa ja muutama Suomen rajoilla!

eli länsi väittää että tämä oli susi?
      Miten on:
      https://www.youtube.com/watch?v=joEZME_5YYs&ab_channel=TimesNowWorld
      jos pieni papatti tekee 10kilometriä. täydellistä tuhoa, kuinka suuri tuho alue tässä on?

Joten länsi on paniikassa!

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9043
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6870
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6625
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5581
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5223
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3561
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3395
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3172
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      55
      2977
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2962
    Aihe