Onko Petri vai Mauno oikeassa ruttorokoteasiassa?

Anonyymi-ap

Ottiko Mauno itse ruttorokotteen? Tästä hän ei ole maininnut mitään. Jos ymmärsin oikein niin Mauno on sillä kannalla että jokainen saa itse valita ottaaako ruttorokotteen, mutta Petri on sillä kannalla ettei sitä tulisi ottaa vai olenko ymmärtänyt oikein?

Petri oli kuolla ruttoon. Mauno on kai vaan sairastellut sen tai välttänyt sairastumisen.

Minä olen sillä kannalla että jokainen tee vapaaehtoisesti päätöksen. Suomessa harkittiin kaikkien ihmisten pakkorokottamista ja Itävallassa tai Sveitsissä jommassakummassa oli 5000 euron sakko jollei pakkorurrorokottaudu. Tällainen on rikos, koska kyseessä oli riittämättömästi tunnettu ruttorokote, jonka jälkivaikutuksia ei ollut tiedossa ja liekö vieläkään.

17

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka hullu noilta kysyy mitään!! Eivät ole minkäänlasia lääketieteen alan asiantuntijoita sanomaan yhtään mitään rokotteista, saati muustakaan!
      Omia sairaita mielipiteitään ja uskomuksiaan muka opettajina jakavat muille.
      Jokainen tekee niin kuin itse parhaaksi näkee päättäessään OMISTA asuioistaan, eikä kysele typeryksiltä
      Ottakoot mauno ja petri rokotteet tai olkoot ottamatta. Ylensyöneet, olemukseltaan sairailta vaikkuttavat "opettajat" !!!!

• Anonyymi

THL tilastot ennen heidän muokkauksiaan kenties rikollisesti ennätti paljastaa karmeita lukemia mitä alkoi korona rokotusten jälkeen.
      Tämä hoitajapula terveydenhoidossa on myös siitä kiinni, että on kymmeniä tuhansia käyntejä lisää eri sairauksien puhjettua piikkien jälkeen ja nyt odotellaan lisää syöpiä, jotka nekin on lisääntyneet järkyttävästi.
      Ylikuolleisuus on kaikkien tiedossa eli piikkimurhat joita peitellään.
      Aki Lindenkin ihmetteli kuolemien määriä, mutta mies hiljennettiin.
      Ehkä syötettiin uutta valhe tietoa

• Anonyymi

Mauno julistautui oikeassaolleeksi. Petri taas on ollut hissukseen asian suhteen.

• Anonyymi

Olen kolme rokotusta itse saanut. Tuntemani eläkeläiset ovat saaneet jo viisi.

Omasta viimeisimmästä rokotuksestani on kulunut aikaa jo pari vuotta ja vasta tänä kesänä sairastuin outoon sairauteen, joka kesti yön yli ja jonka päätteeeksi menetin haju- ja makuiaistini muutamaksi päiväksi. Jotkut arvelivat että se oli varmaannkin nyt sitten SeHirveäTauti.

No jos oli Sitä, niin iisi oli siinä tapauksessa. Ainakin näin rokotettuna.

• Anonyymi

En ole yhtäkään rokotetta ottanut kun ei ole pelottanut. Pelkureilla se on eri asia jos luulee että rokottautuneen sairastaminen on helpompaa kuin rokottamattoman.

• Ylikuolleisuus .Nyt syövät ovat jo puhjenneet ja niitä on jokalähtöön.
      Huippulääkärit kertoivat jo heti, mitä tulee tapahtumaan ja tämä ei ole tässä.
      Ihmisiä sairastuu koko ajan.
      No mikäpä siinä.
      Jos ihmiset pitää lääkepiikki murhia hyväksyttävinä niin ehkä he saavatkin kuolla .
      Ehkä ovat onnellisia kun lääkefirma jumalansa hieman petti heidät, mutta täytyy todella surkea elämä olla jos ei ole muuta kuin olla lääkefirmojen neulatyyny.
      Ehkä ihmiset ansaitsevat tämän kun ovat hyljänneet Jumalan ja ovat ottaneet tetveydenhuolto THLjumalan tilalle.
      Porukkaa kuolee vielä paljon. Pidelkää hatuista kiinni.

• Anonyymi

Onkohan sinulla ollut liian pitkä nestepaasto? Rutto on bakteeritauti, eikä siihen ole rokotetta!

• Minulla on älyä tutkia asioita ja ottaa selvää ihan virallisista lähteistä.
        Onko sinulla ?

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Minulla on älyä tutkia asioita ja ottaa selvää ihan virallisista lähteistä.
        Onko sinulla ?

Kyllä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä!

Montas koronaruttorokotetta olet jo ottanut?

• Anonyymi

Jumala on luonut geenit ja ihmisen.
      Geenimanipulaatiosta on tehty pelastava injektio.

• Anonyymi

Geenimanipulaatio on todella tappava ja agenda vie ihmiskunnasta vielä paljon .

• Anonyymi
      • Anonyymi

rokotteet ovat ateistien sekoituksia. liekö jokin kirous heidän vehkeilyissään. myrkkyä on epäilty olevan.sitä ei voi tietää mitä nämä valehtelijat haluavat lihapiikityttää väkisin ihmisille 5000euron ryöstösakkomaksulla

• Anonyymi

mauno oli oikeassa.

• Anonyymi

Rokotteet ovat pelastaneet lukuisia ihmishenkiä ja lapsi kuolleisuus niiden takia roimasti vähentynyt.
      Kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutukset, mutta hyödyt ylittävät ne.
      Emme elä täällä ikuisesti, johonkin kaikki kerran kuolevat.
      PKTNH

• Anonyymi

Eniten oikeassa olevat kokonaisuus jossa olen samaa mieltä tai vastaan keskeisissä näkökohdissa top4 tämä vain oma näkemykseni:

1. Leo Meller eniten oikeassa opillisesti
      2 Markku Veilo on toiseksi eniten miniplussalla oikeassa opillisesti ( tasaväkisyys Mattilaan )
      2. Mauno Mattila on toiseksi eniten minimiinuksella oikeassa opillisesti ( tasaväkisyys Veiloon )
      4. Petri Paavola on vähiten oikeassa opillisesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4597
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      80
      3723
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      130
      3151
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2534
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2131
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2047
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1810
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1697
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1659
    Aihe