https://moottori.fi/uutinen/matkailuautoilijat-maksumiehiksi-ajoneuvovero-kiristymassa-jopa-590-euroa-vuodessa/
Siirrytään kaikki karavaanarit käyttämään puskaparkkeja,
Kuolee kaikki leirintäalueet pois ja Valtio menettää verotuloja varmaan ainakin yhtä paljon mitä me karavaanarit joudutaan maksamaan käyttöveroina.
Tehdään näin!
15
913
Vastaukset 15
- Anonyymi
Ei tarvitse kovin montakaan leirintäalue käyntiä jättää tekemättä kun korotettu vero on kuitattu.
- Anonyymi
Näin se tulee tapahtumaan sen enempää suunnittelematta ja sopimatta. Matkailuautot on suunniteltu matkailuun, eikä matkaparkkiin tai kausipaikalle.
- Anonyymi
Itseasiassa tuota olen miettinyt. Minun eläkeläisen on pakko tinkiä jostakin ja se on leirintämaksut mikä tulee ekana mieleen.
Näin siinä tulee käymään että leirintäalueita alkaa kaatumaan jos ja kun karavaanarit siirtyy puskaparkkien käyttäjiksi.
- Anonyymi
Upeaa!👍
- Anonyymi
Tähänkin asti ollaan aina puskaparkissa yövytty, eli mistä sitä säästöä sitten voi saada?
- Anonyymi
Puskaparkkiin vaan kaikki
- Anonyymi
Kannattaa laittaa seisonta vakuutukseen vaikka kahdeksi viikoksi kos ei olo menoa
- Anonyymi
Jos ajaa juhannuksena puskaparkkiin ja laittaa sitten seisontaan ja pysyy puskissa syksyyn asti...?
- Anonyymi
Mulla ollut seisonnassa jo monta viikkoa. On
- Anonyymi
Siitä tulee kramppi jos monta viikkoa vaan seisoo... pittää välillä laakasta...
- Anonyymi
Eihän tuo korotus ole kuin 50e kuukaudessa.
- Anonyymi
Ei kyse ole mistään päästöistä,vaan Caravaanareita on liikenteen seassa jo holtiton määrä .Sen "HERRA" on hoksannut, ja rahastaa mielin määrin ,eikä kukaan voi mitään.Sirkushuvit ei ole tarkoitettu RAHVAALLE.
- Anonyymi
Köyhät on puskissa ja tunkeutuvat muiden maille sotkemaan ja nuotioimaan. Kitisevät kaikesta mihin tarvii rahaa. Kaikki on kallista ja mikään ei kannata. Ollaan kuitenkin niin maailmanmatkaajia ja luullaan olevan jotain parempaa porukkaa.
- Anonyymi
Rikkaita ollaan. minulla on Elnakki . Tein itse satelliittiantenninkin öljytynnyrin pohjasta.
Näyttää rikkaammalta.
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Lukeeko siinä antennissa Rimula vai Rotella, kun se on tynnyrin pohjaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607