Tehdään näin!

Anonyymi-ap

14

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvitse kovin montakaan leirintäalue käyntiä jättää tekemättä kun korotettu vero on kuitattu.

    • Anonyymi

      Näin se tulee tapahtumaan sen enempää suunnittelematta ja sopimatta. Matkailuautot on suunniteltu matkailuun, eikä matkaparkkiin tai kausipaikalle.

      • Anonyymi

        Itseasiassa tuota olen miettinyt. Minun eläkeläisen on pakko tinkiä jostakin ja se on leirintämaksut mikä tulee ekana mieleen.
        Näin siinä tulee käymään että leirintäalueita alkaa kaatumaan jos ja kun karavaanarit siirtyy puskaparkkien käyttäjiksi.


    • Anonyymi

      Upeaa!👍

    • Anonyymi

      Tähänkin asti ollaan aina puskaparkissa yövytty, eli mistä sitä säästöä sitten voi saada?

    • Anonyymi

      Puskaparkkiin vaan kaikki

    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa seisonta vakuutukseen vaikka kahdeksi viikoksi kos ei olo menoa

      • Anonyymi

        Jos ajaa juhannuksena puskaparkkiin ja laittaa sitten seisontaan ja pysyy puskissa syksyyn asti...?


    • Anonyymi

      Mulla ollut seisonnassa jo monta viikkoa. On

      • Anonyymi

        Siitä tulee kramppi jos monta viikkoa vaan seisoo... pittää välillä laakasta...


    • Anonyymi

      Eihän tuo korotus ole kuin 50e kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Ei kyse ole mistään päästöistä,vaan Caravaanareita on liikenteen seassa jo holtiton määrä .Sen "HERRA" on hoksannut, ja rahastaa mielin määrin ,eikä kukaan voi mitään.Sirkushuvit ei ole tarkoitettu RAHVAALLE.

    • Anonyymi
      UUSI

      Köyhät on puskissa ja tunkeutuvat muiden maille sotkemaan ja nuotioimaan. Kitisevät kaikesta mihin tarvii rahaa. Kaikki on kallista ja mikään ei kannata. Ollaan kuitenkin niin maailmanmatkaajia ja luullaan olevan jotain parempaa porukkaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rikkaita ollaan. minulla on Elnakki . Tein itse satelliittiantenninkin öljytynnyrin pohjasta.
      Näyttää rikkaammalta.

      Palstavahti Kuopiosta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe