Eli lähetän sulle kuvan peniksestä ja sä mulle kuvan pillustasi.
Voin laittaa alastonkuvankin ilman kasvoja jos sinäkin laitat mulle sellaisen
Kukjäveln
Peniskuvien vaihtelua naisen kanssa
12
512
Vastaukset 12
- Anonyymi
Olethan täysin luotettava jotta kasvo kuvanikin voin laittaa. Penis kuva kiihottaa kun vieraan. N 32v
- Anonyymi
Tottakai olen ja olethan sinäkin
aito nainen joka kiihottuu vieraasta peniksestä.
Kukjäveln - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai olen ja olethan sinäkin
aito nainen joka kiihottuu vieraasta peniksestä.
KukjävelnOnko sulla sähkö johon laittaisin kuvan. N 32v
- Anonyymi
Voisin laittaa seksi asussa vaimoni kuvan jos luotto varma. T. Aisuri
- Anonyymi
100% luotettava kuvan lähettäjän tiedot menevät vain "nettiin".
T. PilluKuvaFani 👀🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sähkö johon laittaisin kuvan. N 32v
Minäkin vaihtaisin mielelläni kuvia. M66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin laittaa seksi asussa vaimoni kuvan jos luotto varma. T. Aisuri
Kiinnostaisi rouvan kuvat,, mitä haluat vastineeksi? Rouvista kiinnostunut.
- Anonyymi
Eikö löyvy..
- Anonyymi
Hah hah hah kokematon runkkari haluaa pillusta kuvia :D:D:D
- Anonyymi
Minä en halua mitään pillukuvia, saan sellaista ihan livenä. Miksi haaveilet äidin pillusta? Onko tuo normaalia teidän perheessä?
- Anonyymi
Alko kiinnostaa, mutta en kyllä omastani lähettäis... saisko mitenkään silti kuvaa, olis kiva nähä.
- Anonyymi
Mitä eikö sulla ole pokkaa liittää omia kasvojasi mukaan että tytöt voi näyttää kavereille ketä vältellä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591200
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571128Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1211076Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7970- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5785Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27741Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192686- 71659
- 32640