Eli lähetän sulle kuvan peniksestä ja sä mulle kuvan pillustasi.
Voin laittaa alastonkuvankin ilman kasvoja jos sinäkin laitat mulle sellaisen
Kukjäveln
Peniskuvien vaihtelua naisen kanssa
14
324
Vastaukset
- Anonyymi
Olethan täysin luotettava jotta kasvo kuvanikin voin laittaa. Penis kuva kiihottaa kun vieraan. N 32v
- Anonyymi
Tottakai olen ja olethan sinäkin
aito nainen joka kiihottuu vieraasta peniksestä.
Kukjäveln - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai olen ja olethan sinäkin
aito nainen joka kiihottuu vieraasta peniksestä.
KukjävelnOnko sulla sähkö johon laittaisin kuvan. N 32v
- Anonyymi
Voisin laittaa seksi asussa vaimoni kuvan jos luotto varma. T. Aisuri
- Anonyymi
100% luotettava kuvan lähettäjän tiedot menevät vain "nettiin".
T. PilluKuvaFani 👀🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sähkö johon laittaisin kuvan. N 32v
Minäkin vaihtaisin mielelläni kuvia. M66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin laittaa seksi asussa vaimoni kuvan jos luotto varma. T. Aisuri
Kiinnostaisi rouvan kuvat,, mitä haluat vastineeksi? Rouvista kiinnostunut.
- Anonyymi
Eikö löyvy..
- Anonyymi
Hah hah hah kokematon runkkari haluaa pillusta kuvia :D:D:D
- Anonyymi
Niinkö haluat ota äitis pillusta ne kuvas hönö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö haluat ota äitis pillusta ne kuvas hönö.
Minä en halua mitään pillukuvia, saan sellaista ihan livenä. Miksi haaveilet äidin pillusta? Onko tuo normaalia teidän perheessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua mitään pillukuvia, saan sellaista ihan livenä. Miksi haaveilet äidin pillusta? Onko tuo normaalia teidän perheessä?
Älä yrittää kusettaa hönö sä et pillu saanut etkä nähnyt sen jälkeen kun äitis maailmaan pullautti.
- Anonyymi
Alko kiinnostaa, mutta en kyllä omastani lähettäis... saisko mitenkään silti kuvaa, olis kiva nähä.
- Anonyymi
Mitä eikö sulla ole pokkaa liittää omia kasvojasi mukaan että tytöt voi näyttää kavereille ketä vältellä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136