Tuolla yksi kommentoi, että "Jos ei ole omaa adventistista vakaumusta, niin sitten ei ole oikeasti adventistikaan."
Mikä se adventistinen vakaumus oikein on?
Adventistit vastatkaa!
Mikä on "adventistinen vakaumus"?
13
185
Vastaukset
- Anonyymi
Kai tuo nyt on itsestään selvää. Uskoo ja edistää adventtikirkon näkemyksiä.
- Anonyymi
Eli adventistinen vakaumus on sitä että tahtoo edistää adventtikirkon näkemyksiä?
Luulen että just niitä näkemyksiä kysyttiin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli adventistinen vakaumus on sitä että tahtoo edistää adventtikirkon näkemyksiä?
Luulen että just niitä näkemyksiä kysyttiin...No lue niiden nettisivut, niin tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lue niiden nettisivut, niin tiedät.
Eikö tämä palsta ole juuri tämäntyyppistä keskustelua varten, että täällä voi keskustella asioista? Ei kaikilla ole aikaa lukea sivukaupalla kirjoja ja selvitellä asioita. Seurakuntien "tähän uskomme" osiot ovat monesti sellaista yleistä liirum laarumia, että ei niistä selviä mitään.
Olisit iloinen, että joku on kiinnostunut aiheesta ja esittää asiallisia kysymyksiä. Se näyttää tällä palstalla olevan aika harvinaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä palsta ole juuri tämäntyyppistä keskustelua varten, että täällä voi keskustella asioista? Ei kaikilla ole aikaa lukea sivukaupalla kirjoja ja selvitellä asioita. Seurakuntien "tähän uskomme" osiot ovat monesti sellaista yleistä liirum laarumia, että ei niistä selviä mitään.
Olisit iloinen, että joku on kiinnostunut aiheesta ja esittää asiallisia kysymyksiä. Se näyttää tällä palstalla olevan aika harvinaista.Tuolla oli lanka, jossa kysyttiin "Seuraako adventistit..." ja siellä oli asiallinen kysymys johon joku adventisti asiallisesti vastasi. Ei luulisi olevan vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla oli lanka, jossa kysyttiin "Seuraako adventistit..." ja siellä oli asiallinen kysymys johon joku adventisti asiallisesti vastasi. Ei luulisi olevan vaikeaa.
Moni vaikuttaa vähän vainoharhaiselta kuvitellessaan, että kaikki haluaa vainota. Varmasti ilkeitäkin ihmisiä on toki. Sitten nämä höpöhöpöttäjät ja valehtelijaksi haukkujat, jotka kuvittelee, että adventistien maine kasvaa, kun käyttäytyy lapsellisesti. Ehkä he ovatkin antiadventisteja ja tahallaan pilaavat adventistien mainetta. Kun ei kai ne tuommoisia ole? Ja jos olisi niin aika karua porukkaa olisivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni vaikuttaa vähän vainoharhaiselta kuvitellessaan, että kaikki haluaa vainota. Varmasti ilkeitäkin ihmisiä on toki. Sitten nämä höpöhöpöttäjät ja valehtelijaksi haukkujat, jotka kuvittelee, että adventistien maine kasvaa, kun käyttäytyy lapsellisesti. Ehkä he ovatkin antiadventisteja ja tahallaan pilaavat adventistien mainetta. Kun ei kai ne tuommoisia ole? Ja jos olisi niin aika karua porukkaa olisivat.
Mitkä ovat adventistien kaksi teologista pääargumenttia? Höpöhöpö ja valehtelet. Saanen ehdottaa vielä iloisten homomiesten suosimaan hömpsön pömpsön slogania. Näin saatte 50% enemmän teologista poweria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ehkä he ovatkin antiadventisteja ja tahallaan pilaavat adventistien mainetta."
Kukaan muu ei pilaa adventistien mainetta kuin adventistit itse ja adventtikirkossa päätöksiä tekevät tahot. Syyttävä sormi osoittaa aina adventtikirkkoon itseensä ja sen toimintaan, kun se maine on pilaantunut.
Adventtikirkon tapana on luonnollisesti aina ollut syyttää adventtikirkon ulkopuolisia tahoja kaikesta siitä, minkä adventtikirkko on kokenut pilaavan yhteisön mainetta. Se toiminta kuitenkin vain entisestään pilaa sitä jo ennestään huonoa mainetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ehkä he ovatkin antiadventisteja ja tahallaan pilaavat adventistien mainetta."
Kukaan muu ei pilaa adventistien mainetta kuin adventistit itse ja adventtikirkossa päätöksiä tekevät tahot. Syyttävä sormi osoittaa aina adventtikirkkoon itseensä ja sen toimintaan, kun se maine on pilaantunut.
Adventtikirkon tapana on luonnollisesti aina ollut syyttää adventtikirkon ulkopuolisia tahoja kaikesta siitä, minkä adventtikirkko on kokenut pilaavan yhteisön mainetta. Se toiminta kuitenkin vain entisestään pilaa sitä jo ennestään huonoa mainetta.Saatat olla ja luultavasti oletkin oikeassa, mutta koska mistään adventtikirkkoa negatiivisesti koskettaneesta tapauksesta ei voi keskustella ainakaan adventistien kanssa koska ne ei vaan suostu. Sitten ne asiat hautautuu.
Tarttis olla joku joka kertoisi noita asioita, ihan ilman nimiä, mutta ei kukaan uskalla, koska seurakunnassa arvataan kuka se oli sen jälkeen hän ei ole enää ihana veli tai sisar. Noin nätisti sanottuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatat olla ja luultavasti oletkin oikeassa, mutta koska mistään adventtikirkkoa negatiivisesti koskettaneesta tapauksesta ei voi keskustella ainakaan adventistien kanssa koska ne ei vaan suostu. Sitten ne asiat hautautuu.
Tarttis olla joku joka kertoisi noita asioita, ihan ilman nimiä, mutta ei kukaan uskalla, koska seurakunnassa arvataan kuka se oli sen jälkeen hän ei ole enää ihana veli tai sisar. Noin nätisti sanottuna.Ei muuta kuin adventleaks nettisivut pystyyn! 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin adventleaks nettisivut pystyyn! 😂😂😂
Kannatetaan! *nauraa mukana*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit iloinen, että joku on kiinnostunut aiheesta ja esittää asiallisia kysymyksiä. Se näyttää tällä palstalla olevan aika harvinaista."Eikö tämä palsta ole juuri tämäntyyppistä keskustelua varten, että täällä voi keskustella asioista?"
Jos sinä haluat keskustella adventistien kanssa, niin sinun kannattaa tehdä aloitus sapatista. Se on aivan loputtoman ehtymätön keskustelunaihe. Silloin pystyyn kuollut adventistikin kokee heräävänsä henkiin.
- Anonyymi
"Mikä on "adventistinen vakaumus"?"
Se on sitä, kun on oikein vakaasti päätetty olla köyhä, sokea ja alaston.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233