Fising naisen paras asento fistaukseen

Anonyymi-ap

Eli millaisessa asennossa on helpointa kivutonta ottaa sisään miehen käsi? Likastusainetta paljon tietysti. 60v naisella ikää ja ns eka kerta olisi.

10

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain idiootti tunkee nyrkkinsä kenenkään värkkiin

• Anonyymi

Miksi ?

• Anonyymi

Miksi?

• Anonyymi

Nainen käsiraudoilla kiinni sänkyyn ja sukka suuhun ettei huuto kuulu. Eka fistaus vaatii juuri nämä toimenpiteet. Se nyrkki täytyy saada sinne survottua ja tietty se ekalla kerralla ottaa kipeää.

Kosteutukseen voi käyttää monia juttuja liukuvoiteita tai vaikka moottoriöljyä, jos on käsittelyssä oikein kiimainen hutsu joka nauttii likaisesta.

Eka kerta on pahin, sen jälkeen helpottaa. Kun olet 50 kertaa fistannut naaraasi on siitä tullut jo tuttu juttu ja kiva osa seksielämää.

• Anonyymi

Ja paska lentää ku varpusparvella

• Anonyymi

Fisting. Empä heti osannut noin matala tasoista keskustelua olevan aiheesta. Asiahan ei ole mitenkään uusi ja ennalta arvaamaton. Iät ja ajat on fistausta ihmiskunta harrastanut. Ehkä teidän omassa elämässä ei ole hyvää seksikumppania kuten minulla ja paha olonne vain purkautuu itseänne häpäisevästi. Noh menossa vaimon kanssa saunaan ja ompa saunan leppoisissa löylyissä merinäköalan mausteena posliinpimppiä mukava sormeilla.
      Ps. On kunnallistekniikka ja makea vesi löylyvetenä vaikka kiuas kyllä sietää merivettäkin. Löylykauha on vain tarkoitukseensa ei muuhun.

• Anonyymi

Työnnä nyrkkis possun perseeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnä nyrkkis possun perseeseen

Miksi?

• Anonyymi

Itse 58v nainen maaseudulla asuva sinkku. Naapurin 74v vanhapoika halus nussia mutta sillä ei seissyt edes kunnolla. Se ehdotti et kädellä tyydyttää minut kunnolla. Eli siis laitettiin tyynyjä mun perseen alle ja jalat niin levälleen kun vaan sain. Jotain liukkaria se purkautti mun vittuun ja käteensä. Ensin kaks sormee ja pyysinkin lisää. Ukko sano et lutkan vittu kaipaakin lisää ja oli jo neljä sisässä. Sain eka orkun ja huusin lisää ni sit sillä oliki koko käsi mun vitussa. Sattua kylläkin mutta kipu unohtu ja huusin et nussi kunnolla et minulta tulee taas. Ukko pisti käden nyrkkiin ja voi taivas kun tuntu mahtavalta. Sain kunnolla puutteeseen ja toisella kertaa sain tekokyrvän perseeseen ja sillon tuli oikee orkku sarja. Oli paikat arkana mut saan 2 kertaa kk hyvän pitkän käsittelyn.

• Anonyymi

Spedellä taas haisevat jutut buaahaa

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6158
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5627
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2088
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1038
    Aihe