Vielä kerran RAKKAUDESTA:
Jos sydämestään on hukannut rakkauden(rakkautta on monenlaista)..Voihan..Ilman sitä elämä on kuin puutarha ilman aurinkoa,kun kukat ovat kuolleet..taas voihan:o((
Tietoisuus siitä että rakastaa ja siitä,että on rakastettu,tuo elämään lämpöä ja rikkautta,jota mikään muu ei voi tuoda. Niin:o)))))
Kiitos lukuisista meileistä:o))) Tehän tunnette voimakkaasti:o)))))Halaa kovin halaa Teitä kaikkia:o)))))))
Ihana huomen maalta..tääl on taikaa..
28
663
Vastaukset
- Carmencita
Tämä puutarha on niin täynnä kukkasia, että siitä olisi antaa vaikka muillekin. ;-))
Sinulla se on ajatuksia täynnä oleva aamu ja hyvä niin.
Minä poltin olkapääni eilen kaljalla istuskellessa..hyh, ei enää kaljaa. ;-))- quistis
on sellaista!!! Heh...Oisit ottanu vaik siideriä:)
Ai on vai pää täynnä ajatuksia??? Kuule kyl toi tajunnan virtaus taitaa olla poispäin mun pääkystä:o)))) Ihana et kukkiiii...Heitäs niitä tänne huuhaallekkin:o)) - Carmencita
quistis kirjoitti:
on sellaista!!! Heh...Oisit ottanu vaik siideriä:)
Ai on vai pää täynnä ajatuksia??? Kuule kyl toi tajunnan virtaus taitaa olla poispäin mun pääkystä:o)))) Ihana et kukkiiii...Heitäs niitä tänne huuhaallekkin:o))tässä tulee apiloita, kieloja, orvokkeja, päivänkakkaroita ja harakanhattuja, riittikö?
Siideri olisi ollut parempi vaihtoehto, mutta pitihän se terassikesä kaljalla aloittaa. Ihan vaan kolme kaljaa nautiskelin ja hirvittävän ison pitzan.
Pitäähän ne ajatukset päästä pois saada, jos ne sinne jää pyörimään niin ei siinä hyvin käy.
;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
tässä tulee apiloita, kieloja, orvokkeja, päivänkakkaroita ja harakanhattuja, riittikö?
Siideri olisi ollut parempi vaihtoehto, mutta pitihän se terassikesä kaljalla aloittaa. Ihan vaan kolme kaljaa nautiskelin ja hirvittävän ison pitzan.
Pitäähän ne ajatukset päästä pois saada, jos ne sinne jää pyörimään niin ei siinä hyvin käy.
;-))olet oikeassa..Auts,auts..Cee potkii järkee Quun pääkkyyn!!Kiitos kaunis kukkasista...Ihana tuoksiu!Heitetään nää yhdessä huuhaalaisten päälle:o)))))))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
olet oikeassa..Auts,auts..Cee potkii järkee Quun pääkkyyn!!Kiitos kaunis kukkasista...Ihana tuoksiu!Heitetään nää yhdessä huuhaalaisten päälle:o)))))))
pikku likka ei kauhiasti voi toisia potkia. ;-))
Ja luulen että sinun pää kopassa sitä järkeä on kummiskin enemmän. Sinun se pitäs potkia minulle järkeä päähän..
Heitetään vaan kukkaset huuhaalle, ehkä niistä on sitten iloa pitempään.
Muistakaa laittaa ne veteen, etteivät heti kuihdu.
;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
Ja luulen että sinun pää kopassa sitä järkeä on kummiskin enemmän. Sinun se pitäs potkia minulle järkeä päähän..
;-))Heh...On mulla:o))) Mä silleen lempeesti Sua tökin..En potki..Tai,jos kauan ärsytetään sit potkasen lujaa tai vain lähden:o))
Kyl noi kukat auttaa...Miehetkin tykkää,kun saa naisilta kukkasia!! Nyt töihin!! Heiiii:o)) - Otso
Carmencita kirjoitti:
;-))kukkasista...Kalja kyllä tekis terää myös..Et viittis sitäkin...Siis johonkinhan ne kukkaset laitettava???Vai tykkää nekin siideristä?
- Carmencita
Otso kirjoitti:
kukkasista...Kalja kyllä tekis terää myös..Et viittis sitäkin...Siis johonkinhan ne kukkaset laitettava???Vai tykkää nekin siideristä?
kukkasille, mutta jos sinulta vaikka sankkö löytyy, niin laita ne siihen. On niitä sen verran paljon! ;-)
Kaljaa voin kyllä humpsauttaa samaan kyytiin, mutta sinulle voi tulla vähän kosteahko olo..;-)) Tai ole valmiina suu auki niin yritän tähdätä suoraan siihen. ;-)) - quistis
Otso kirjoitti:
kukkasista...Kalja kyllä tekis terää myös..Et viittis sitäkin...Siis johonkinhan ne kukkaset laitettava???Vai tykkää nekin siideristä?
raikasta vettä...Kiitos:o))))) Olut pahaa:o((
- amaryllie
ja halaus sinnekkin....
- quistis
vastaan kiitos...Tunnetko miten Ceen kukkaset tuoksuu??On muuten täällä jokivarressakin ihana juhannusruusun tuoksu:o))))))
- jeffjeff
kade että siellä juhannusruusujen keskellä olet
mutta ihan vähän vaan:o(
täällä kun saa ajaa fillarilla aika pitkän matkan
ennen kuin niitä saa ihastella ja tuoksun tuntea:o)
lähetäppäs Quistis sitä tuoksua minullekin:o)))
niin ja hyvät huomenet kaikille:o)- quistis
silmäsi kiinni ja ajattele....vaaleaa ihanaa...juhannusruusua..Nuuhkaise pitkään...tunnet jokivarren tuoksun ja sen kaikki äänet:o))) Juhannusruusu tuoksuu huumaavasti:o))))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
silmäsi kiinni ja ajattele....vaaleaa ihanaa...juhannusruusua..Nuuhkaise pitkään...tunnet jokivarren tuoksun ja sen kaikki äänet:o))) Juhannusruusu tuoksuu huumaavasti:o))))
tein työtä käskettyä ja meinasin pudota tuolilta
taisi tulla muitakin tuoksuja mukana:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
tein työtä käskettyä ja meinasin pudota tuolilta
taisi tulla muitakin tuoksuja mukana:o)))tulikin...tosi ihanansöpöjä sellaisia;o)))) Mä tuoksun hyvälle...Nuuhki taas:o)))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
tulikin...tosi ihanansöpöjä sellaisia;o)))) Mä tuoksun hyvälle...Nuuhki taas:o)))
tuoksu oli juuri ihanansöpö ei liian huumaava:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
tuoksu oli juuri ihanansöpö ei liian huumaava:o)))
vaan ihanansöpön kevyt..Muutoin mun pää ei kestäs...Se niin tyhmä:o))))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
voisin tulla juhannukseksi sinne maalle kun ei muitakaan menoja
pystyttäisin vaikka teltan sinne jokivarrelle ja
sä tulisit sitten kyläilemään:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
voisin tulla juhannukseksi sinne maalle kun ei muitakaan menoja
pystyttäisin vaikka teltan sinne jokivarrelle ja
sä tulisit sitten kyläilemään:o)))Tuu vaan...Mä sit silleen ihan vaan vähän vierailen...Tuon vaik juhannusruusuja;o)))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Tuu vaan...Mä sit silleen ihan vaan vähän vierailen...Tuon vaik juhannusruusuja;o)))
vähän vaan:o) jos pitäisinkin lomaa nämä paripäivää
ja tästä kohta lähtisin fillaroimaan niin olisinkohan
aattona jo perillä:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
vähän vaan:o) jos pitäisinkin lomaa nämä paripäivää
ja tästä kohta lähtisin fillaroimaan niin olisinkohan
aattona jo perillä:o)))ja mä sit sut hoitaisisin kuntoon!!!Tosi paljon olisin Sun kanssa..En varmasti sit enää kotiin pääsiskään:o))))) Eips haittais yhtään!!
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
ja mä sit sut hoitaisisin kuntoon!!!Tosi paljon olisin Sun kanssa..En varmasti sit enää kotiin pääsiskään:o))))) Eips haittais yhtään!!
voisin olla kyllä hoidon tarpessa sen matkan jälkeen:o)
näinkö meinaat että en enää kotiin pääsisikään
sitten minun on pakko ottaa tuo missi mukaan:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
voisin olla kyllä hoidon tarpessa sen matkan jälkeen:o)
näinkö meinaat että en enää kotiin pääsisikään
sitten minun on pakko ottaa tuo missi mukaan:o)))Mä tykkään kisuista niin ja kai kisujen isännistäkin!!! Mun juostava töihin:o((( Mut tavataan..toivoo niin:o))))))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Mä tykkään kisuista niin ja kai kisujen isännistäkin!!! Mun juostava töihin:o((( Mut tavataan..toivoo niin:o))))))
toivoo myös:o))) älä juokse liian lujaa:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
toivoo myös:o))) älä juokse liian lujaa:o)))
Mut nyk kyl juoksenkin:o)) Halaa sitä ennen...tuoksuu juhannusruusulle ja hunajamelonille,joka on päärynän makuinen;o)
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Mut nyk kyl juoksenkin:o)) Halaa sitä ennen...tuoksuu juhannusruusulle ja hunajamelonille,joka on päärynän makuinen;o)
niin on halaa myös:o)))
..ja tuntea taika.. mut täällä betoniviidakossa vaan ollaan.. toivottavasti juhannuksena on jotain menoo..
mä oon vaan lakastunut..- quistis
täällä on niin kaunista...Niin ja taikaa...On vain sääli kulkea yksin:o)))))Hei tulkaa maalle kaikki:o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617