Herättävätkö tunteita?! KYLLÄ! Isonkeitaan myllyjen aiheuttamat terveydenhaitat on todellisia, ja todennettu. Kauhajoelta asiaa hoitavat terveysviranomaiset eivät tiedä mitä tekevät. Asioita puhutaan ristiin, tietoja salataan, mittauksen kuulemma ihan räpeltämistä. Missä ammattitaitoiset viranomaiset?! Ne jotka ovat kuntalaiset puolella, ei tuulivoimayhtiön?!
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mikä niissä tuulimyllyissä voi ola terveydelle haitallista? Sitte pitäis puiden oksien heiluminenkin tehdä saman vaikutuksen :) Luulotauti tai kateus saa aikaan mielen häiriöitä. . Kalkkitabletti vois auttaa. Sen kun pitäis vahvistaa selkärankaa
- Anonyymi
Vilkkuminen tuo migreenin ja jatkuva yömelu tinnittää korvissa.
- Anonyymi
Kateus mainittu, tästä tunnistaa itsekkään (ja vähä-älyisen) minäminäminä ihmisen.
- Anonyymi
Kätehen sattuu ainaki pirusti kun siä päin kävin.
- Anonyymi
Miksei kauhajokiset saa ostaa halpaa sähköä näistä helvetinkoneista kiinteistöverot kunta kyllä kunta saa ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971023- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 94861
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608