Suomi kieltäytyi lähettämästä rahaa Ukrainan homoille ja pervertikoille.
Tästäkös Stuppimme raivostui ja hyppää tasajalkaa.
Haluaa nääs lähettää noille ainakin muutaman miljoonaa euroa.
Liekö Stubb kaappihomo?
11
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan biologinen nainen eli transformeri.
Video todiste : https://old.bitchute.com/video/vfBuqJt8KaGs/- Anonyymi
WAU..!!!!!!!
Mahtava sivu.
Otysikkoni epäily onkin todellisuutta...!!!! - Anonyymi
Voiko tuollaiset, ulkoiset asiat "todistaa" sukupuolen?
Kävelytyyli on opittua. Ja ruumiinrakenteet ovat meillä erilaiset.
Naiseus ja miehisyys ovat sisäisiä, "hengen" / persoonan asioita. Mies on persoonaltaan aivan toinen kuin nainen. Näillä foorumeilla esim. on helppo päätellä (ja harvoin menee harhaan) onko kirjoittaja mies vai nainen.
Miehen ja naisen ajattelu ja käytös on erilaista. (Nainen ei ole kikattava kana.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tuollaiset, ulkoiset asiat "todistaa" sukupuolen?
Kävelytyyli on opittua. Ja ruumiinrakenteet ovat meillä erilaiset.
Naiseus ja miehisyys ovat sisäisiä, "hengen" / persoonan asioita. Mies on persoonaltaan aivan toinen kuin nainen. Näillä foorumeilla esim. on helppo päätellä (ja harvoin menee harhaan) onko kirjoittaja mies vai nainen.
Miehen ja naisen ajattelu ja käytös on erilaista. (Nainen ei ole kikattava kana.)Jos ajattelen Stubbia, niin...? 🤔
Olen kuunnellut ja lukenut hänestä niin vähän, että vaikea sanoa.
Lapsellinen hän on ja typerä, eli: ei mikään aikuinen mies, tämä on varmaa. Sekä psykopaatti.
Ehkä hänessä on jotain "naisellista", eli ei ole miehekkään looginen ajattelultaan, vaan elää mielikuvitusmaailmoissaan ja luo niistä todellisuuden.
- Anonyymi
Ymmärrän miksi Stubb haluaa lähettää rahaa Ukrainan homoille mutta en sitä että miksi ei kaikille maailman homoille?
- Anonyymi
Onks Viki noin kade?
Musta tuntuu...- Anonyymi
Mene sinä Persekäpänen lemmikkimaahasi Ukrainaan.
Laittavat siellä sinut harjoitusmaalidroneksi Venäjän joukoille.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä Persekäpänen lemmikkimaahasi Ukrainaan.
Laittavat siellä sinut harjoitusmaalidroneksi Venäjän joukoille....Oho, meni noin pahasti tunteisiin.
Olin siis oikeassa koska se rakkikoira älähtää johon kalikka kalahtaa...
- Anonyymi
Bi-pedo. Eikä edes kaapissa.
- Anonyymi
Aivan julkisestihan tuo on miehiin. Kaikkiruokainen pervo. Ei tosiaankaan kaapissa.
- Anonyymi
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/wp-content/uploads/2024/09/IMG_1490-692x1024.jpeg
Kuin Goopin mainoksesta. Jäänyt naamari vähän löysäksi toiselta puolelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015