Ensi vuonna sotiminen nielee 40 pinnaa venäjän budjetista. Ei kestä venäjän talous vaan vetelä selkäranka venyy ja napsahtaa poikki. Viimeksi USAn starwars sai venäjän polvilleen, nyt Ukraina lännen tukemana saa savijalat luhistumaan. Jäljelle jää sekasortoinen maa jota kukaan ei tule kaipaamaan.
Auf wiedersehen suckers!
Hyvästi venäjä
35
315
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä kunnon lisäpakotteita kun saadaan niin hyvä tulee....!
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Kyllä Suomen talous kestää kaataa rahaa Ukrainan mustaan aukkoon, kun Orpo ottaa lisää velkaa.
- Anonyymi
On siinä talousohjelma vailla vertaa.
- Anonyymi
HHHHHEEEHHHHHEHHHHH!!!! Venäjän talous sen kun kasvaa vaan!
- Anonyymi
Tavaran puute nostaa tunnetusti hintoja. Nyt venäjä siis tuottaa monta kertaa arvokkaampia kranaatteja, panssarivaunuja, jne. kuin ennen.
Mutta silti venäläisellä perheellä ei ole varaa uusiin kenkiin.
- Anonyymi
Sen täytyy olla jo ainakin 20's kerta.
- Anonyymi
Karma rankaisee venäjää ja Ameriikkaa.
- Anonyymi
Eiköhän pakotteet pure parhaiten lännen omiin kansalaisiin.
- Anonyymi
Silloin kun tuo sota alkoi, joku toveri kertoi, että Venäjän armeija luhistuu muutamassa kuukaudessa, samoin kuin talouskin. Niin ei tapahtunut.
Kerroppa aloittaja siis joku uusi vitsi?- Anonyymi
Sehän onkin jo luhistunut. Mutta jurttarussakka jaksaa laahustaa luhistuneenakin vielä aikansa. Vielä ei ole syrjäseutujen imeväisiä ja pyörätuolivanhuksia rahdattu Ukrainan saveen maatumaan. Kyllä tämä voi vielä ottaa aikansa.
- Anonyymi
Silloin kun sota ( ei kun "sotilasoperaatio" Barbaariryssä ) alkoi, niin Kremlin natsit luulivat, että homma on viikossa hoidettu ja Ukraina alistettu. Samoin luulivat kaikki ryssämieliset Suomessakin.
No eipä mennyt niinku Strömsössä, Venäjän natsikeisari haukkasi ison paskan. Nyt Venäjä on kaikkien sivistysvaltioiden inhokki, hylkiövaltio ja Ukrainan valloitus on Kremlin natsiharhaa!
No, tämä ei ole vitsi vaan faktaa! - Anonyymi
Venäjän paraatimarssi kestänyt kohta 1000 päivää ja kolmivuotissynttärikin tuloillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän paraatimarssi kestänyt kohta 1000 päivää ja kolmivuotissynttärikin tuloillaan.
Miten mahtoi käydä niille paraatipuvuille, joita Venäjän natsiarmeija raahasi mukanaan Ukrainaan? Niille, jotka oli tarkoitus viikon päästä pistää päälle voitonparaatiin Kiovassa?
- Anonyymi
Sota todennäköisesti laajenee ja suomikin voi olla kohta mukana. Puola varustautuu jo tosissaan realiteetit tiedostaen. 3.maailmansota lienee alkanut jo.
- Anonyymi
Putin päättää siitä, yksin.
Vaarallista että noin harhainen tyyppi saa päättää edes sukkiensa väriä. Mutta venäläiset ovat aina valmiita kuolemaan ja tappamaan. - Anonyymi
Venäjästä ei ole ww3 osapuoleksi, se ei pärjää edes Ukrainalle. Venäjä on niin laaja maa, ettei se pysty ikinä järjestämään ilmapuolustusta nykyaikaisia aseita vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjästä ei ole ww3 osapuoleksi, se ei pärjää edes Ukrainalle. Venäjä on niin laaja maa, ettei se pysty ikinä järjestämään ilmapuolustusta nykyaikaisia aseita vastaan.
En olisi tuosta ihan varma. Nykyaikaisimmat aseethan(mm. lentokoneet ja tankit) eivät ole olleet käytössä Ukrainan sodassa.
Kuinka paljon länsi halpaa media jaksa elätä ihmisiä lintujen unelmia
Putin kuole putin hänellä syöpä nyt Venäjä talous ei kestä
länsi media myös 20 vuotta P -Korea johtaja hänelle syöpä hän kuole
Olisi kiva halpaa länsi media lopeta käytä ja katso ihmisiä tyhmäksi- Anonyymi
Mitä v*ttua sinä kielipuoli taas koetat mongertaa? Ei mitään järkeä tuossa höpötyksessä!
Ei tänne kannata tulla, jollei osaa suomen kieltä edes auttavasti! Anonyymi kirjoitti:
Mitä v*ttua sinä kielipuoli taas koetat mongertaa? Ei mitään järkeä tuossa höpötyksessä!
Ei tänne kannata tulla, jollei osaa suomen kieltä edes auttavasti!Olen varma sinä ymmärsit hyvin kieli ei ollut ongelma -tiedä nyt sinulle kipeä
hei juo vettä suola kanssa se auta joskus kun lammas tulee kipeä juo vettä suola kanssa sitten parane- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Olen varma sinä ymmärsit hyvin kieli ei ollut ongelma -tiedä nyt sinulle kipeä
hei juo vettä suola kanssa se auta joskus kun lammas tulee kipeä juo vettä suola kanssa sitten paraneJa sekopäinen kommentointi vaan jatkuu! Ei ole tuon tyhmyydellä mitään määrää! Lampaista tuo määkii, lienee joku afrikkalainen lammas-/ vuohipaimen alkuaan? Mutta mitä tuo tekee Suomessa määkimässä?
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekopäinen kommentointi vaan jatkuu! Ei ole tuon tyhmyydellä mitään määrää! Lampaista tuo määkii, lienee joku afrikkalainen lammas-/ vuohipaimen alkuaan? Mutta mitä tuo tekee Suomessa määkimässä?
Pari juutu
1 jos et ymmärrä miksi vastata mutta olen varma sinä ymmärsit hyvin mutta lammas ei hyväksyä ei iso pää tarkoita viisas joskus iso pahaa mutta tyhjä
2 En olen Afrkkakainen vaalea naiset kanssa
3 Minä maakimässä olisi kiva 4
Tosi vähän asun suomessa mutta älä huoli kyllä minä maksa oman asunto- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekopäinen kommentointi vaan jatkuu! Ei ole tuon tyhmyydellä mitään määrää! Lampaista tuo määkii, lienee joku afrikkalainen lammas-/ vuohipaimen alkuaan? Mutta mitä tuo tekee Suomessa määkimässä?
Tyttöystävähän se lammas on hänelle.
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöystävähän se lammas on hänelle.
No jos sinulle naisia ei se häitä 1 2 3 4
hahehaKardox89 kirjoitti:
No jos sinulle naisia ei se häitä 1 2 3 4
hahehaMutta hyvä puhuit naisista minulle ollut 1 USA ja yksi Venäjä
kyllä minäkin on hullu- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Pari juutu
1 jos et ymmärrä miksi vastata mutta olen varma sinä ymmärsit hyvin mutta lammas ei hyväksyä ei iso pää tarkoita viisas joskus iso pahaa mutta tyhjä
2 En olen Afrkkakainen vaalea naiset kanssa
3 Minä maakimässä olisi kiva 4
Tosi vähän asun suomessa mutta älä huoli kyllä minä maksa oman asuntoSinä olet todennäköisesti lampaannussija ja "tyttöystäväsi" on lammas! ( voi olla pässikin? )
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Mutta hyvä puhuit naisista minulle ollut 1 USA ja yksi Venäjä
kyllä minäkin on hulluNo hulluhan toki olet, kyllä se on tullut selväksi.
- Anonyymi
Pietarin reuna-alueilla ovat kaalipellot ja yksityiset possutarhat lisääntyneet kovaa vauhtia.
- Anonyymi
Sitkiä, kovin sitkiä on venäläinen. Elävät vaikka piruuttaan. Tsaarit tulevat ja menevät, nyt on nimeltään Putin, kerran Stalin.
Ja kuolevat monttuihinsa rintamalla. Syytä eivät itsekään aina tiedä, mutta kai se jotain fasistien tappamista on.
- Anonyymi
Rahat ammutaan ukrainan pelloille. Tyhmän hahehankin pitäisi se tajuta.
- Anonyymi
Venäjällä on muuten paljon naisia ilman miestä nyt. Voit hyljätä lampaat ja mennä kävellen virosta venäjälle etsimään elämänkumppania.
- Anonyymi
Kyllä siinä kusi alkaa valua kintuille , kun alkaa ohjukset viheltää suomessa .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594