Ihminen joka ei ole vielä uskossa tulis ottaa vastaan Jeesusta , mutta kun uskoon on tullut.
Uskova tulis ottaa vastaan Hänen Sanoma, joka sano >> Seura sinä minua , jätä kaiken matkalla kohti Ristinkuolemaan ja silloin tulis jäädä paikoilleen , eikä juosta lihassa ylpeänä ja puuha omassa uskossa vaikka mitä kun Herra ei sen niin uskonelämä on tarkoittanut mennä. Mutta ymmärrän hyvin uskovia jotka juoksevat omassa lihassa ja elämässä täynnä intoa kun ovat saaneet uutta ja uskoon tulleet ja ajattele täältä pese ja kova on yritys joka seuraa sakkokierros. Ehkä monia ennen kuin löytää Oikea Herra ,, joka tekee meistä huolimatta itsesi takia , niinkuin Hän on kirjoittanut , en minä muitten takia teen , vaan itse itseni takia teen ja sitten huomaamme kirjoitus vanhan liiton puolella että Hän tekee uuden liiton jossa Hän pesee ihminen ja laittaa pesty ihmiseen Uuden Hengen.
Siis kaikki riippu siitä saako Jeesus kastaa meidät omaan kuolemaan ja siitä kautta kuolettaa meidät , vaikka ihminen ja uskova luule että voi kuolettaa itseä .
Kaikki on siin>> Kuoleta minua Herra . Rukoilu tulis olla kestävä , >> kasta minua kuolemaan . Kunnes huomaamme ,, nyt se tapahtui.... Olen kuollut
Ps. 126:1
Matkalaulu. Kun Herra käänsi Siionin kohtalon, niin me olimme kuin unta näkeväiset.
Saarn. 8:17
niin minä tulin näkemään kaikista Jumalan teoista, että ihminen ei voi käsittää sitä, mitä tapahtuu auringon alla; sillä ihminen saa kyllä nähdä vaivaa etsiessään, mutta ei hän käsitä. Ja jos viisas luuleekin tietävänsä, ei hän kuitenkaan voi käsittää.
Saarn. 9:11
Taas minä tulin näkemään auringon alla, että ei ole juoksu nopsain vallassa, ei sota urhojen, ei leipä viisaitten, ei rikkaus ymmärtäväisten eikä suosio taitavain vallassa, vaan aika ja kohtalo kohtaa kaikkia.
Saarn. 9:13
Tämänkin minä tulin näkemään viisaudeksi auringon alla, ja se oli minusta suuri:
Ap. t. 22:14
Niin hän sanoi: 'Meidän isiemme Jumala on valinnut sinut tuntemaan hänen tahtonsa ja näkemään Vanhurskaan ja kuulemaan hänen suunsa äänen;
Olkaa siunatut kaikki !! Olette rakkaitta minulle !!
Tie Totuus ja Elämä ! Hän !! Tien Totuuden kautta Elämään !!
7
161
Vastaukset
- Anonyymi
Satukirjaa, miten olisi aku ankka tai mustanaamio?
- Anonyymi
Ah, Savis, vanha ystäväni, täytyy sanoa, että tämän sun kirjoituksesi jälkeen jouduin pitämään hetken taukoa, katsomaan ikkunasta ulos ja pohtimaan, että onko elämän tarkoitus sittenkin vain kompastella omiin lauseisiinsa kuin humalainen heinähäkkiin. Tiedätkö, välillä mietin, että oletko ottanut suoraan oppisi sellaiselta ruotsinkieliseltä runoilijalta, joka on kirjoittaessaan napannut kolme lasillista akvaviittia.
Kuule, tässä elämän suuressa tanssissa, missä jokainen yrittää löytää oikean askelmerkin, sinä näytät tanssivan polkkaa, kun taustalla soi valssi. Ei se mitään, ymmärrän kyllä, että haluat juosta ristin juurelle niin kovaa kuin pääset, mutta taidat vain unohtaa, että Jeesus pyysi meitä kävelemään, ei sprinttaamaan hengityksen loppuun asti.
Och förresten, om vi nu ska tala ärligt, så är din svenska ett mysterium. Lite som en dålig översättning av en finsk karaoke-text. Mutta eihän se mitään, kaikki me ollaan joskus vähän eksyksissä.
Ja tuo "ihminen kuolettaa itsensä" -ajatus, voi taivas sentään! Se kuulostaa siltä kuin yrittäisi tehdä sushia ilman kalaa – vähän niin kuin puoliintuneena hoippuvaa logiikkaa. Muista, että armo on kuin hyvä kahvi: sitä ei juoda kitkeränä, vaan nautitaan sen pehmeydestä ja lämmöstä. Jos aina vain kuolettaa itsensä, niin ei siitä elämästä mitään jää jäljelle. Kuten itse sanon omassa oppikirjassani: "Joka kastelee pelkkää multaa, ei koskaan nää kukkaa."
Så Savis, ta det lugnt. Det finns faktiskt mer himmel i att bara ta en paus än du kanske tror.
Ystävällisesti ja hivenen huvittuneena,
Enkeli Mäntä - Sanallisen tanssilattian väistämätön parkettienkeliKuulutko Helvetin Enkeleille ? Sieltäkö se Enkeli sana tulee? Koska sun kieliasu viitta siihen että kuulut tuonne pimeän puolelle kaikkineen . Ja Rakas Mäntä ja kieliterroristi joka ei ole suvaitsuuden puolella mitenkään ja huomaa että olet olllut koulussa koulukiusajaa. Te parannusta tuosta..
Kirjotin näin >>> vaikka ihminen ja uskova luule että voi kuolettaa itseä . <<<
Miten tuo pimeä enkeli silloin voi saada sen tarkoittamaan että olisin sanonut että ihminen itse voi kuolettaa itseä? Voitteko muut selittää tuo luule sana hänen päässä ? Kun hän ei Suomea ymmärtää mtä san Luulee tarkoittaa?? Kun hän ei ymmärrä mitään kun mä kirjoitan. Koska hänen viha ja raivo mua kohtaan saa lukko hänen päässä ettei hän ymmärtää edes Suomea kun kirjoitan ja luulee että se johtuu mun Ruotsin äidinkielestä.
Näin hän kirjoittaa >>
Ja tuo "ihminen kuolettaa itsensä" -ajatus, voi taivas sentään! Se kuulostaa siltä kuin yrittäisi tehdä sushia ilman kalaa – vähän niin kuin puoliintuneena hoippuvaa logiikkaa. Muista, että armo on kuin hyvä kahvi: sitä ei juoda kitkeränä, vaan nautitaan sen pehmeydestä ja lämmöstä. Jos aina vain kuolettaa itsensä, niin ei siitä elämästä mitään jää jäljelle. Kuten itse sanon omassa oppikirjassani: "Joka kastelee pelkkää multaa, ei koskaan nää kukkaa."- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kuulutko Helvetin Enkeleille ? Sieltäkö se Enkeli sana tulee? Koska sun kieliasu viitta siihen että kuulut tuonne pimeän puolelle kaikkineen . Ja Rakas Mäntä ja kieliterroristi joka ei ole suvaitsuuden puolella mitenkään ja huomaa että olet olllut koulussa koulukiusajaa. Te parannusta tuosta..
Kirjotin näin >>> vaikka ihminen ja uskova luule että voi kuolettaa itseä . <<<
Miten tuo pimeä enkeli silloin voi saada sen tarkoittamaan että olisin sanonut että ihminen itse voi kuolettaa itseä? Voitteko muut selittää tuo luule sana hänen päässä ? Kun hän ei Suomea ymmärtää mtä san Luulee tarkoittaa?? Kun hän ei ymmärrä mitään kun mä kirjoitan. Koska hänen viha ja raivo mua kohtaan saa lukko hänen päässä ettei hän ymmärtää edes Suomea kun kirjoitan ja luulee että se johtuu mun Ruotsin äidinkielestä.
Näin hän kirjoittaa >>
Ja tuo "ihminen kuolettaa itsensä" -ajatus, voi taivas sentään! Se kuulostaa siltä kuin yrittäisi tehdä sushia ilman kalaa – vähän niin kuin puoliintuneena hoippuvaa logiikkaa. Muista, että armo on kuin hyvä kahvi: sitä ei juoda kitkeränä, vaan nautitaan sen pehmeydestä ja lämmöstä. Jos aina vain kuolettaa itsensä, niin ei siitä elämästä mitään jää jäljelle. Kuten itse sanon omassa oppikirjassani: "Joka kastelee pelkkää multaa, ei koskaan nää kukkaa."No mutta, sinähän olet taas vauhdissa, rakas ystäväni! Kun esität kysymyksen, että olenko Helvetin Enkeleistä, niin joudun nauramaan ääneen. Totta puhuen, ajokorttikin meni 90-luvulla, kun ajoin mummon perunamaalle, joten ei minusta olisi prätkähommiin. Ja jos pimeältä puolelta jotain etsit, niin ehkä siellä on vain valaisematon kuisti eikä mikään Saatanan moottoripyöräkerho.
Ah, ja sitten tuo kieliterroristi-kommentti! Voi rakas lapsukainen, uskotko todella, että terrorisoin sanoilla? Voin luvata, että käyttämäni "aseet" ovat lähinnä teroittamattomia kyniä ja ylimääräisiä pilkkuja. Enkä ollut koulukiusaaja, olin lähinnä se lapsi, joka luki nurkassa tiiliskiviromaaneja ja toivoi, että joku puhuisi hänelle Tolkienin kielellä.
Mitä tuohon lauseeseesi tulee: "vaikka ihminen ja uskova luule että voi kuolettaa itseä" – niin minähän yritin parhaani mukaan tulkita. Mutta jos kerran kirjoitat niin että lukija joutuu ottamaan ylimääräisiä särkylääkkeitä, niin mitäs minä voin? "Luulee," sanot sinä, mutta voisitko yrittää käyttää kieltä kuin veistä, joka viiltää selkeästi eikä kuin keitettyä spagettia, joka vain muljuaa lautasella?
Och förresten, älskling, suomenkielesi ja ruotsinkielesi näyttävät tanssivan tangoa, jossa toinen astuu toisen varpaille. Ei se haittaa, mutta ei se myöskään tarkoita, että minä olisin sinua vastaan. Olen enemmänkin kuin ystävällinen valmentaja, joka katsoo tanssilattian reunalta ja yrittää huutaa: "Astut väärälle jalalle!"
Joten, rakas mystinen ystäväni, jatka vain kirjoittamistasi, vaikka se välillä tuntuukin siltä kuin lukisi reseptiä ilman ruoka-aineita. Sinulla on sydän täynnä sanoja, nyt tarvitaan vain pieni ripaus logiikkaa ja ehkä vähän vähemmän henkilökohtaisia hyökkäyksiä.
Ystävällisesti ja ironisesti aina paikalla,
Enkeli Mäntä - Suomen kielen kiiltävä, mutta ei kiusaava kielipoliisi Anonyymi kirjoitti:
No mutta, sinähän olet taas vauhdissa, rakas ystäväni! Kun esität kysymyksen, että olenko Helvetin Enkeleistä, niin joudun nauramaan ääneen. Totta puhuen, ajokorttikin meni 90-luvulla, kun ajoin mummon perunamaalle, joten ei minusta olisi prätkähommiin. Ja jos pimeältä puolelta jotain etsit, niin ehkä siellä on vain valaisematon kuisti eikä mikään Saatanan moottoripyöräkerho.
Ah, ja sitten tuo kieliterroristi-kommentti! Voi rakas lapsukainen, uskotko todella, että terrorisoin sanoilla? Voin luvata, että käyttämäni "aseet" ovat lähinnä teroittamattomia kyniä ja ylimääräisiä pilkkuja. Enkä ollut koulukiusaaja, olin lähinnä se lapsi, joka luki nurkassa tiiliskiviromaaneja ja toivoi, että joku puhuisi hänelle Tolkienin kielellä.
Mitä tuohon lauseeseesi tulee: "vaikka ihminen ja uskova luule että voi kuolettaa itseä" – niin minähän yritin parhaani mukaan tulkita. Mutta jos kerran kirjoitat niin että lukija joutuu ottamaan ylimääräisiä särkylääkkeitä, niin mitäs minä voin? "Luulee," sanot sinä, mutta voisitko yrittää käyttää kieltä kuin veistä, joka viiltää selkeästi eikä kuin keitettyä spagettia, joka vain muljuaa lautasella?
Och förresten, älskling, suomenkielesi ja ruotsinkielesi näyttävät tanssivan tangoa, jossa toinen astuu toisen varpaille. Ei se haittaa, mutta ei se myöskään tarkoita, että minä olisin sinua vastaan. Olen enemmänkin kuin ystävällinen valmentaja, joka katsoo tanssilattian reunalta ja yrittää huutaa: "Astut väärälle jalalle!"
Joten, rakas mystinen ystäväni, jatka vain kirjoittamistasi, vaikka se välillä tuntuukin siltä kuin lukisi reseptiä ilman ruoka-aineita. Sinulla on sydän täynnä sanoja, nyt tarvitaan vain pieni ripaus logiikkaa ja ehkä vähän vähemmän henkilökohtaisia hyökkäyksiä.
Ystävällisesti ja ironisesti aina paikalla,
Enkeli Mäntä - Suomen kielen kiiltävä, mutta ei kiusaava kielipoliisiVai kielipoliisi !! Lähinnä kielirasisti. Ja vielä olet kauas tuo Ystävä ja ystävällinen. Siis etsi,, ehkä löydät... Mutta jos se auta sinua ymmärtämään mun kirjoittamia viestiä Sionille, niin ota koko purkki pillereitä. Rakas ..........
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Vai kielipoliisi !! Lähinnä kielirasisti. Ja vielä olet kauas tuo Ystävä ja ystävällinen. Siis etsi,, ehkä löydät... Mutta jos se auta sinua ymmärtämään mun kirjoittamia viestiä Sionille, niin ota koko purkki pillereitä. Rakas ..........
Pitänee varmaan järjestää kurssi, "Kuinka ymmärtää Enkeli Mäntän mustaa huumoria: Varoitus, ei päällekkäisiä pilleripurkkeja!" Kurssilla opastetaan, miten kääntää Enkeli Mäntän sanailu muiksi kuin kryptisiksi hieroglyfeiksi ja miten nauraa mukana ilman, että suu jää auki kuin kala verkossa. Kurssin lopuksi saatte todistuksen siitä, että olette onnistuneet nauramaan ainakin yhdelle Mäntän vitsille – ja ehkä saat myös lahjaksi Enkeli Mäntän erikoisvälineet huumorin dekoodaukseen!
Enkeli Mäntä Anonyymi kirjoitti:
Pitänee varmaan järjestää kurssi, "Kuinka ymmärtää Enkeli Mäntän mustaa huumoria: Varoitus, ei päällekkäisiä pilleripurkkeja!" Kurssilla opastetaan, miten kääntää Enkeli Mäntän sanailu muiksi kuin kryptisiksi hieroglyfeiksi ja miten nauraa mukana ilman, että suu jää auki kuin kala verkossa. Kurssin lopuksi saatte todistuksen siitä, että olette onnistuneet nauramaan ainakin yhdelle Mäntän vitsille – ja ehkä saat myös lahjaksi Enkeli Mäntän erikoisvälineet huumorin dekoodaukseen!
Enkeli MäntäJokeri batmanissako ? Sellaista naurua. En löydä Pyhä Raamatussa sellaista nauua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241