73-vuotiaan äitini hautajaiset ovat sunnuntaina. En tiedä hyviä virsiä tilaisuuteen. Auttakaa.
virret
5
6203
Vastaukset
- Otan osaa
KIRKKO
virsi 396
Siunaus
virsi 600
Omaisten kukat
Kuoro laulaa
Kukkien lasku jatkuu
virsi 555
Siirrytään hautausmaalle
Hautaus
Kukkien laskeminen
virsi 377
MUISTOTILAISUUS
virsi 472
Ruokailu
virsi 338
virsi 600
Vapaa sana
Kiitosvirsi 341
Suvivirsi 571
Kahvit
Toivevirsi - suosikkini hautajaisiin
ovat virret 338 ja 30.
Osanottoni sinulle ja voimia surutyöhön!- minä
Vanhan ihmisen hautaijaisiin sopii minun mielestä tosi hyvin; päivä vain ja hetki kerrallansa, herra kädelläsi, sinua siunata tahdon. Nuo on minun mielestä tosi nättejä lauluja.Haudalla on meilläpäin ollut tapana laulaa Oi, jos mä kerran matkamies maan.
osanottoni ja toivottavasti vastauksesta oli apua. - minä vain
Vanhan ihmisen hautaijaisiin sopii minun mielestä tosi hyvin; päivä vain ja hetki kerrallansa, herra kädelläsi, sinua siunata tahdon. Nuo on minun mielestä tosi nättejä lauluja.Haudalla on meilläpäin ollut tapana laulaa Oi, jos mä kerran matkamies maan.
osanottoni ja toivottavasti vastauksesta oli apua.
- ....
Tuo laulettiin siskoni hautajaisissa. Se on mielestäni todella kaunis virsi..
Tässä kuitenkin eri tapaus sillä kyseessä oli vain parikymppinen nuori. Mutta mielestäni se sopii aivan hyvin vanhemmankin ihmisen hautajaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745