Vihreät ovat izlamisteja!

Anonyymi-ap

Vihreät ovat ajamassa moniavioisuuden laillistamista Suomessa.

Miksi tähän on ryhdytty vihreissä, vaikka tällainen on jyrkästi eurooppalaisen moraaliperinnön vastaista, tapojen vastaista sekä jo kaksinnaiminen vakava rikos.

Mutta käytännössä ainut ryhmä länsimaissa, joille vihreät ajavat moniavioisuutta ovat muzlimit. Vaikka siis muzlimien yhteiskunnat ovat pääosin samalla brutaalilla tasolla, kuin mitä ne oli 700-luvulla.

Vihreiden värikin sopii yhteen izlamin kanssa ja nyt myös arvot sekä moraalikäsitykset. Vihreät onkin vastuuttomin, hulluin ja tuhoisin puolue Suomelle.

31

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihreä lanka 2009: "Islam on hieno uskonto"

Siinäpä sitä.

• Anonyymi

Idioottejahan ne on.

• Anonyymi

Johan oli älyttömästi sanottu.

• Anonyymi

Vihreet toreille käsipuuhun jakamaan peppua kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musseille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatan.

• Anonyymi

Mitä pahaa siinä on että miehellä on monta vaimoa. Itsellä on vaimo ja tyttöystävä jolle olen hommannut oman vuokrayksiön. Suomalaiset vastustaa Islamia vaikka eivät edes tiedä miksi. No siksi tietenkin että suomalainen haluaa aina vängätä vastaan kaikseesa, niin myös tässä moniavioisuus asiassa. säälittävää.

• Anonyymi

Lässyti lässyti....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lässyti lässyti....

Taas totuus ottaa valkoiselle heteroläjälle koville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas totuus ottaa valkoiselle heteroläjälle koville.

Voit häipyä Suomesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit häipyä Suomesta.

Uudistuksia vastustava jäärä on jälkeenjäänyt ja kykenemätön elämään digitaalisessa Islamisoituvassa yhteiskunnassa. Heidän paikkansa on laitoksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudistuksia vastustava jäärä on jälkeenjäänyt ja kykenemätön elämään digitaalisessa Islamisoituvassa yhteiskunnassa. Heidän paikkansa on laitoksessa.

Miksi islamilaiset maat eivät kehity........heheheheee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi islamilaiset maat eivät kehity........heheheheee?

Nyt tuli paha.....

• Anonyymi

Suuri osa suomalaisista jo tietää, että islam on väkivaltainen ideologia, joka on jäänyt keskiaikaan.

• Anonyymi

En minä siksi vastusta ajatusta. Minun mielestäni saa olla, kunhan elättävät vaimonsa ja lapsensa. Siitähän se on kiinni. Onko järjenkäyttö kielletty? Tietyissä puolueissa on.

• Anonyymi

Riippuu uskonnosta myös onko seksi lasten kanssa hyväksyttävää. Monien on vaikea hyväksyä, että Aisha oli vasta 9-vuotias, kun heidän profeettansa oli seksuaalisuhteessa hänen kanssaan. Arvostetuimmat Hadithit sekä islamilaiset tiedemiehet historian aikana kuitenkin todistavat Aishan olleen 6-vuotias kihlautuessaan ja 9-vuotias aloittaessaan sukupuolielämän Muhammedin kanssa.

Muhammedin sunna eli elämäntyyli on johtanut hyväksyttävään lasten seksuaaliseen hyväksikäyttöön islamilaisessa maailmassa.

• Anonyymi

Islam hyväksyy pedariuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Islam hyväksyy pedariuden.

Jussi oli siitä oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi oli siitä oikeassa.

Kyllä muuten oli.

• Anonyymi

Mitäpä sairasta vihreät eivät kannattaisi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Raamatussa on moniavioisuutta. Ei se ole yksin islamin, kaikilla on ollut sitä.

• Anonyymi

Mutta länsimaissa ei ole olleet enää aikoihin.

• Anonyymi

vihreät myös ohisalon tytön aikana ajoi kovimman väkivalta HUUMEEN laillistamista suomeen :) sieltä se homopekkakin ponkaissut lapsivaimoineen.

• Anonyymi

Öyhöti öyhöti. Ei tuo kannanotto moniavioisuuteen liity millään tavalla islamiin, mutta öyhötyspersujen pitää kääntää kaikki väkisi muka islamiin.

Moniavioisuudella on pitkät perinteet esimerkiksi USA:n mormonien keskuudessa, eikä telkkaristakin tullut sarja Sisarvaimot kertonut muslimeista.

• Anonyymi

Ensin moniavioisuuden sallimen, sitten pikkutyttöjen naittaminen, sitten sukurutsan salliminen, aito vihreälinja on laittomuutta ja epäjumalan kumartajien ( muslimien)nuoleskelua.

• Anonyymi

Muslimit eivät tunne tervettä seksuaalisuutta, se on vierasta heille.

• Anonyymi

Mutta tietääkö perSSu mitä sana "Esileikki" tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tietääkö perSSu mitä sana "Esileikki" tarkoittaa?

Miksi yrität sotkea tähän persut mukaan?

Sulla on varmaan paha ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yrität sotkea tähän persut mukaan?

Sulla on varmaan paha ongelma.

Luulen että tuo valveutunut kansalainen mainitsi persut, koska totuushan on että mitä ikinä Vihreät tekevätkin niin persut tekevät sen saman huonommin.

• Anonyymi

Just joo. Muslimit tulevat maahan, hankkivat kaikki neljä vaimoa, jotka hankkivat vuorostaan liudan lapsia. Vaimot eivät käy töissä, yhteiskunta maksaa asumisen, koulutuksen, lastenhoidon ja kaiken muunkin. Millaisia älykääpiöitä nuo vihreät sun muut sekoilijat ovatkaan. Ja muslimien enemmistö ei kotiudu tänne koskaan. Eivät opettele kieltä. En minäkään kotiutuisi heidän maahansa. Poikkeuksena tietenkin ovat koulutetut ihmiset. jotka tulevat töihin maahamme. Esim, Intiasta saadaan it-porukkaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe