Yhdistä lomasi hammashoitoon Alanyassa
Hanki unelmiesi terve hymy! Tarjoamme moderneja hammashoitoja edulliseen hintaan Turkin terveysministeriön sertifioimilla klinikoillamme. Yhdistä lomasi hammashoitoon ja nauti Välimeren kauniista maisemista sekä hyvästä ilmastosta. Samalla kun tutustut Alanyan upeaan ympäristöön, asiantuntevat lääkärimme huolehtivat sinusta parhaalla mahdollisella tavalla. Ota yhteyttä nyt saadaksesi lisätietoja ! 041 478 75 17
Suun terveydenhuollon palvelu Alanyassa
2
403
Vastaukset 2
- Anonyymi
Uskookohan joku näihin?
- Anonyymi
Tuhansia ihmisiä tulee Euroopan maista.
Katso suomeksi sivumme. http://www.alanyahealthysmile.com/fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547