Tää on tilanne.
Janne Tulkki 4 lasta neljälle eri naiselle.
20
669
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä asia ja lapsia tarvitsemme lisää, on todellakin huono syntyvyys meillä Suomessa .
- Anonyymi
Tuo lienee tilanne tällä hetkellä ja ollut kai jo muutaman vuoden ajan. Entä sitten? Kerro edes jotain uutta.
- Anonyymi
Ja mitä väliä - on tärkeää että maamme saa uusia veronmaksajia, muuten rahat loppuu!
- Anonyymi
Tää ihan hyvä otsikko kun siinä aikaisemmassa oli kumpaakin liian vähän. Ja joo on ollut jo monta vuotta tää tilanne olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ihan hyvä otsikko kun siinä aikaisemmassa oli kumpaakin liian vähän. Ja joo on ollut jo monta vuotta tää tilanne olemassa.
No oliko tuo nyt muka niin tärkeä asia, että piti tehdä ihan uusi aloitus ja otsikko? Et taida käydä ihan täysillä.
- Anonyymi
Kohno
- Anonyymi
Tulkki näköjään kelpaa naisille ihan lasten isäksi.
- Anonyymi
Miksi ei kelpaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei kelpaisi?
Koska lapsia on useammalle naiselle.
- Anonyymi
Tulkki on mahtisonni..
- Anonyymi
onko dna testi tehty ahhahah ei ole ahhah tuhka muna se on..
- Anonyymi
Janne "rako-Tulkki" siis ;-D
- Anonyymi
Ihanko itse keksit tuon pienillä älynystyröilläsi🫣
- Anonyymi
Elatusmaksu on maksettava.
- Anonyymi
No hittoako sitä väljäksi mennyttä enää pökkimään.
- Anonyymi
Kasvaisit aikuiseksi, raukka.
- Anonyymi
Nykyinen nainen?
- Anonyymi
Kauhia sonni !
- Anonyymi
Ihmeellisempää olisi, jos olisi yksi lapsi neljälle naiselle.
- Anonyymi
Ehkä ihmeellistä, mutta olisiko kuitenkaan yhtään hullumpi juttu lapsen kannalta.
Mutta, onko Tulkki mennyt kihloihin tai naimisiin tänä vuonna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984