Moottorin voimalla liikkuvat

Mikä moottorin voimalla liikkuva on ollut paras mitä sinulla on ollut, tai on vieläkin?

51

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ykkönen on auto ja kakkonen ruohonleikkuri, kolmas sija menee iskuporakoneelle.

🐾

• Minulla ehkä samsung pyykkäri, kauan toiminut ilman vikoja

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Minulla ehkä samsung pyykkäri, kauan toiminut ilman vikoja

Yhden pesukoneen olen valinnut kuluttajavertailun äänenvoimakkuuden ja linkoamisnopeuden perusteella. Ei jäänyt samoin muistiin, kuin nuo toiset.

🐾

• Anonyymi

Satisfyer pro 2.

• Kauanko toimii täyteen ladattuna?

• Anonyymi

pappamoto gsx-r 1000, elämyksiä pikku rahalla 😋

• pujotteIija

Taitais papoille vähän sopivimpiakin olla, luulisin ainakin

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Taitais papoille vähän sopivimpiakin olla, luulisin ainakin

No ei se pappatunska ainut vaihtoehto saa olla 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

No ei se pappatunska ainut vaihtoehto saa olla 🙂

Virago 535 sopii vaihtoehdoksi noiden väliin :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Virago 535 sopii vaihtoehdoksi noiden väliin :D

Voi olla, mutta viragolla ei saa adrenaliinia liikkeelle kuin jättämällä jarrutukset liian myöhään 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta viragolla ei saa adrenaliinia liikkeelle kuin jättämällä jarrutukset liian myöhään 😁

Aloitteleville papoille hyvä pyörä

• Anonyymi

Turbo vibraattori.

• Aika äkäseltä kuulostaa

• Anonyymi

Tulee mieleeni se ensimmäinen mopo, se oli jotain se kun ei tarvinnut enää käyttää liikkumiseen omia lihasvoimia.

Tuon jälkeen kaikki on yhtä tyhjää, periaate sama, tyyli vain vähän toisistaan eroava.

AV

• Harmitti kun isä-ukko oli laittanut ensimmäisen moponi romunkeräykseen

• Anonyymi

Autoista Porsce 928 S. Nyt Volvo V90D4. Moottoripyöristä Kawa 900cc Z1 ja KTM 125 enduro

• Minulla ollut 2 kotaria, EXC 350 ja SXC 625

• Paras tai ainakin läheisin taitaa olla Oral-B hammasharja. Tekee noin ziljardi liikettä minuutissa ja suorastaan räjäyttää lian pois sekä ajaa hammaspeikot maanpakoon.

• Minun Braun vaan pyörittää harjaa

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Minun Braun vaan pyörittää harjaa

Just heitin vanhan Oral-B:n kierrätykseen ja korvasin uudella. Jotain se surisi, ei vaan ollut puhdistustehoa.

🐾

• Anonyymi kirjoitti:

Just heitin vanhan Oral-B:n kierrätykseen ja korvasin uudella. Jotain se surisi, ei vaan ollut puhdistustehoa.

🐾

Mun harja kaipais uutta varsinaista harjaosaa

• Anonyymi

Aspen, fisu öööh ...

• Dodge?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Dodge?

Jep Dodge kyllä 🤩

• Kuplavolkkari oli paras. Ostin sen 12 vuotiaana. Harmi, kun en voinut sitä pitää, kun ei oikein paikkaa missä säilyttää. Oli se mulla 8 vuotta. Mitään muuta polttomoottorikäyttöistä mulla ei ole. Paitsi kun perin kultakaivoksen, niin siellä ois ollu Hondan pumppu ja vinssi Hondan moottorilla. Mutta millä mä ne sieltä erämaasta oisin rahdannu. Kauhee vaiva vaan tollasesta perinnöstä, vaikka se hienolta voi kuulostaakin.

• Kuplassa ei ainakaan jäähdytysneste vuoda

• Anonyymi

Sähköskootteri, mukava härveli hiljaiseen vauhtiin tyytyvälle.

• Anonyymi

Homppelivehkeitä nuo sähkövehkeet.
        Hintelät kuikelot niillä ajelevat, kun kävely on liian vaativa suoritus.

• Anonyymi

Patterilla toimiva dildo.

• Jännä.. mulla on ollut vain vähän moottoroituja vempaimia, mutta ylitse muiden on mun sauvasekoitin. Se on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen ja käyttötehoiltaan erinomainen. Testivoittaja.

Toisena tulee sähköhammasharja.

Pronssisijan saa epilaattori.

Siinäpä nuo minun moottoroidut sitten olikin.. eiku onhan mulla vielä Bosh -merkkinen ruuvinväännin...

• Minullakin ollut sauvasekoitin, hajosi sitten enkä uutta ole ostanut

• pujotteIija kirjoitti:

Minullakin ollut sauvasekoitin, hajosi sitten enkä uutta ole ostanut

Minulla sellainen monitoimisauvasekoitin jota voi käyttää vispilänä, silppurina, tehosekoittimena ja sit ihan perinteisenä survaimena. Siinä on kivasti irroitettava pää joka on helppo vaihtaa ja pestä.
        Todellakin hintansa arvoinen. Tehokas ja toimiva.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Minulla sellainen monitoimisauvasekoitin jota voi käyttää vispilänä, silppurina, tehosekoittimena ja sit ihan perinteisenä survaimena. Siinä on kivasti irroitettava pää joka on helppo vaihtaa ja pestä.
        Todellakin hintansa arvoinen. Tehokas ja toimiva.

En tarkemmin muista millainen minun oli, sen muistan että valkoinen oli

• pujotteIija kirjoitti:

En tarkemmin muista millainen minun oli, sen muistan että valkoinen oli

Niin sellainen perusmallinen, muovinen ja kiinteä? Sellainen meillä oli joskus aikanaan. Hiton vaikea puhdistaa. Inhottava kapine, sanoisin jopa.

Niin sellainen perusmallinen, muovinen ja kiinteä? Sellainen meillä oli joskus aikanaan. Hiton vaikea puhdistaa. Inhottava kapine, sanoisin jopa.

Todennäköisesti tuollainen

• Anonyymi

Sähkömopo. Pieni vakuutusmaksu. Ei muita kuluja. Huoltovapaa.

• Anonyymi

Oli toki nopeus rajoitettu 45km/h. Hyvin meni työmatkoilla ja töissä latasin.

• Anonyymi kirjoitti:

Oli toki nopeus rajoitettu 45km/h. Hyvin meni työmatkoilla ja töissä latasin.

45 on ihan hyvä nopeus

• Anonyymi

Cessna 172.

Toiseksi paras Yamaha R1.

Molemmat löytyvät edelleen kalustosta.
      Tytöt tykkäävät prätkäilevästä lentäjästä.

(Olen siis siviilityössäni co-pilot)

• Kumpi kulkee kovempaa?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Kumpi kulkee kovempaa?

Yamaha kulkee kovempaa, todellista nopeutta tyynellä 320-325 km/h, riippuen tien pinnasta ja kaltevuudesta.
        Cessnalla ei pääse kuin 245 km/h.....
        Mutta ilmassa ei ole risteyksiä.

Tosin Yamahallakin saa ajaa noin kovaa ainoastaan Saksassa ja sielläkin harvassa paikassa moiseen on tilaa.
        Suomessa 120 ja sillä sipuli.
        Mutta kyllä kiihtyy :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yamaha kulkee kovempaa, todellista nopeutta tyynellä 320-325 km/h, riippuen tien pinnasta ja kaltevuudesta.
        Cessnalla ei pääse kuin 245 km/h.....
        Mutta ilmassa ei ole risteyksiä.

Tosin Yamahallakin saa ajaa noin kovaa ainoastaan Saksassa ja sielläkin harvassa paikassa moiseen on tilaa.
        Suomessa 120 ja sillä sipuli.
        Mutta kyllä kiihtyy :).

Ei mahda olla ihan vakio jammu? Testien mukaan ei kulje noin kovaa vakiona.

• Jaetulla ykkössijalla on Philipsin partahärveli ja BaByliss hiustenleikkuuaparaatti. Ensin mainitulla ikää melkein 15v ja jälkimmäisellä noin 14v. Molemmat rokkaa kuin uutena ja varaosiakin vielä saisi. Syy rokkaamiseen on ilmeinen, eli partis on puhdas verkkovirtalaite ja kaljunraapijan virransyötön tekniikka on sellainen, että verkkovirtaan kytkettynä se ohittaa akun. Molemmat siis kestävät juuri niin pitkään kuin moottorinsa kestävät, eikä tarvitse itkeä kuolleen akun perään. Molemmat myös tietoisesti ostettiin tuon verkkovirtatoimintansa vuoksi.

• Mullakin on hyvä hiustenleikkuri, Remington

• pujotteIija kirjoitti:

Mullakin on hyvä hiustenleikkuri, Remington

Perinteisesti Remingtoneilla on voinut saada hyvinkin ikuisen hiustenleikkuun, vähän riippuen siitä onko kyse pyöriväteräisestä vai kertalaukaistavasta mallista 😂

• pujotteIija kirjoitti:

Mullakin on hyvä hiustenleikkuri, Remington

Juu.. mä tykkään kanssa leikata sillä sun tukkaa. Se on hyvä leikkuri.

Juu.. mä tykkään kanssa leikata sillä sun tukkaa. Se on hyvä leikkuri.

Kiitoksia vaan leikkauksista

• pujotteIija kirjoitti:

Kiitoksia vaan leikkauksista

Ilo on ihan minun puolellani. On mukavaa kun voi olla avuksi.

• Anonyymi

Berniina

• Anonyymi

Sähköpotkulauta on ehdottomastikin verrattavissa Harley Davidson Pan-Headiin, ottakai on.

Samat säännöt liikentesä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      9933
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3275
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3041
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2764
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2135
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2093
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1576
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1326
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1286
    Aihe