Miten en ole tätä ennen huomannut? 🤔
Kaljatölkeistä saa muhkean pantin 0,15 ekee. No, asiahan on nyt niin, että mitä enemmän juon, sitä enemmän kertyy tölkkejä ja näin ollen rahaa! NEROKASTA
Kontillisesta kertyy jo 3,6 euroa silkkaa rahaa!
Luulen olevani nero, oivallinen keino tienata!
9
125
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt tuli kiire muskottiin 🏃♀️🚴♀️
- Anonyymi
Sossu laskee pantit tuloksi. Kela etsivä tulee ja vie panttikuittisi.
- Anonyymi
No voi hitsi, miksi en itse keksinyt tuollaista kuningasbisnestä...?
Tuolla rikastuu Lieksassa takuuvarmasti! - Anonyymi
Minäpä huomasin jo aikoja sitten tuon asian! Lidliin palauttaessa saa rahan sellaisistakin pulloista ja tölkeistä joista muualta ei hyvitetä.
- Anonyymi
Todellinen neronleimaus! Alan juomaan, ei sillä että en nytkin joisi, mutta triplaan määrät!
- Anonyymi
Juomalla rikastuu!🍻😁
- Anonyymi
Totta, olin jo siirtynyt tuplapukkiin, mutta sitä juomalla tölkkejä kertyy tuplasti vähemmän, nyt juon taas pirkkaa!
- Anonyymi
Eli alkamalla juopoksi rikastuu? Mut eikö tässä ole riski, että kela ja sossu puuttuu touhuun? Puhumattakaan verottajasta! 😱
- Anonyymi
Pitää juoda salaa 👽
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418