Nyt jankataan atalkissa, onko suomen linjna mukaista jättäytyä pois ukrainan homo-tsembaloista ? Eikö olekin outoa, jankkausta. Loogista on, että jättäydytään pois, kuten Tavio toimikin. Viittaan siis avauksessa mainittuihin valintoihin vähemmistöjen suhteen .
t. haans
Suomeen on peräräti 2 kertaa peräkkäin valittu ääri-oikeisto-presidentti HOMO-pekka kortilla.
9
223
Vastaukset
- Anonyymi
Tavion linja on ylimmän ulkopoliittisen johdon linja: ei homoja !
- Anonyymi
Kyseessä on täys hölynpöly, jolla halutaan vetää huomio pois alati syvenevästä LAMASTA !
Lopputilit laulavat, kertoi porrrrvari kanavallaan, aivan äsken ! - Anonyymi
HAAVISTON homoapina pitäisi vetää palleistaan lyhtypylvääseen
- Anonyymi
Äänestäjämme olivat tätä mieltä, siksi juuri valitsivat äärioikeisto-presidentin
- Anonyymi
Caruna
- Anonyymi
A studiossa taas vähä- älyistä jankkausta ja esitelmiä itsestäänselvyyksistä, varsinkin Sohvi viklman oli aivan toivoton överi monologeissaan. Toimittaja antoi kokoomusämmän paasata pitkät ajat, ei pysynyt homma hanskassa yhtään Annikalla.
- Anonyymi
Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen näyttäisi nyt määrittelevän kaikkea päätöksentekoa. Yksityisasia on muuttunut meidän kaikkien yhteiseksi vatvomiseksi.
- Anonyymi
Miten sota ja seksuaalivähemmistöt voidaan liittää toisiinsa ? Ne on ihan eri juttuja.
- Anonyymi
Kyllä. Presidentti käyttäytyi tökerösti asiasta kuultuaan. Asia on sensuelli, ei sellaisesta voi sanoa mitä tahansa. Nyt on pakko repiä siitä otsikoita. Tyyliä, arvon presidentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848