Jos uskonnollista kasvatusta en olisi saanut.
Kuinka teistä on voinut tulla heteroita?
Luulen että olisin bi-seksuaali koska olen naimisissa naisen kanssa.
Olisin sortunut alkoholismiin ja homoseksiin.
29
249
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä juuri ateistit kärsii!
- Anonyymi
siis !Typeristä hihhulien avauksista!
- Anonyymi
Olen ateisti. Ja olen hetero.
Miksi minun olisi pitänyt "ruveta" homoksi?
Tuntuuko sinusta, että olisit halunnut olla homo, mutta uskonnon takia et sitten ruvennutkaan?
Kuulehan nyt, se homoseksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus, joka tulee pintaan murrosiän kynnyksellä.- Anonyymi
Antiikin Kreikkaan menis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antiikin Kreikkaan menis
Ehkä aikamatkustaminen on joskus vielä mahdollista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä aikamatkustaminen on joskus vielä mahdollista
En lue.
- Anonyymi
Jos naapurin mies olisi ryhtynyt ateistiksi,
hänestä ei olisi tullut lasten hyväksikäyttäjää.
Muuta vaihtoehtoa ei nyt jäljelle millään jää.- Anonyymi
Kuka napurin mies? Taiat syytellä väärää ihmistä, taiat itte ap olla tollanen! Laitetaanpa tutkintaan tämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka napurin mies? Taiat syytellä väärää ihmistä, taiat itte ap olla tollanen! Laitetaanpa tutkintaan tämä!
Tutkisitkin etkä hutkisi!!! En minä voi olla naapurin tai napurin mies itselleni tollo!!! Tee taiat ja taio itsesi älykkäämmäksi!
- Anonyymi
Seksuaalisuuden muoto ei kuulu ateismiin. Noh. Katolisessa papistossa on homoutta.
Ei sekään ole harvinaista. Mutta pedofilia on jo sairautta.- Anonyymi
Heteroseksuaalisuus ei kuulu.
Johan pomppasi.
Heteroseksistejä on myös ateisteissa.
- Anonyymi
Se on perimässä , jos juo liikaa niin 🤮 ei sellaisesta alkoholistia saa
tuo saman sukupuolisen kanssa on helppo vastata , se on sama kuinka sinä et ole koiriin sekaantunut , sama juttu - Anonyymi
En tiedä, ymmärsinkö aloituksen oikein.
Jos et olisi saanut uskonnollista kasvatusta, sinun pitäisi harrastaa homoseksiä, vaikka oletkin hetero?
Minun käsittääkseni heterous on hyvin yleistä...- Anonyymi
Typerä olet johon yritettiin kantaa saavilla järkeä mutta kallo on pienikokoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä olet johon yritettiin kantaa saavilla järkeä mutta kallo on pienikokoisia.
oletko juonut jeesuksen verta kallosta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko juonut jeesuksen verta kallosta ?
Ehkä viikingit ovat.
- Anonyymi
Jumalakin harrastaa homoseksiä aivan homona!
- Anonyymi
Jumala loi itsensä homoksi ja sitten homosteli itseään ?!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala loi itsensä homoksi ja sitten homosteli itseään ?!!!!!!!!!!!
Hän kasvoi heteroksi vedenpaisumuksen aikoina.
- Anonyymi
jumala yrittää aina minua lähestyä ja sanoo rakastavansa minua jeesuksen kanssa
ensiksi en ole homo ja tuo pervoilu ei edes uppoaisi suurimpaan osaan homoista 🤣🤣🤣- Anonyymi
Hihhuli kokouksissa saavat kunnon kyytiä. 🤤
- Anonyymi
Entä jos en ole kotona kun Jeesus tulee ?
Jos et ole kotona toimitushetkellä, - Anonyymi
Jumala pelasti homoudelta, muistan teini-iän ongelmat.
- Anonyymi
Niin me kaikki.
Niin me kaikki.
Hetero Heikki
- Anonyymi
Jos olisin alkoholisti, olisin sortunut viinaan.
Jos olisin tollo, olisin uskonut Jumalaan. - Anonyymi
Onneksi kasvoin sekulaarissa kodissa, muuten minusta olisi voinut tulla vihan täyteinen, suvaitsematon ja ahdasmielinen homofobi...
- Anonyymi
Höpsistä.
Kyllä kommaritkin osaavat homovihaa opettaa lapsilleen.
- Anonyymi
"Kuinka teistä on voinut tulla heteroita?"
Omaa naamaa, ruumista, mieltä tai seksuaalista orientaatiota ei valita.
"Luulen että olisin bi-seksuaali koska olen naimisissa naisen kanssa."
Kuullostat bi-seksuaalilta, joka on naimisissa naisen kanssa. Se on ihan ok olla bi.- Anonyymi
Se pakotetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809