Näin painajaisunta, jossa olin roomalainen sadanpäämies ja naulasimme Jeeesusta ristiin. Sitten heräsin kauhunhuutooni ja vapisin hiestä märkänä. Richard Carrier herätti minut ja sanoi, että se oli vain painajaista, Jeesus on pelkkä myytti.
Painajaiseni oli nimittäin se, että Jeesus olisi muka todellinen henkilö. Usein painajaisunissa on mörököllejä ja muita mielikuvitusolentoja. Minulle se oli Jeesus.
Kaikkein huvittavinta oli se, että heräsin unesta todellisuuteen. Richard Carrier oli myös unta. En ole häntä tavannut koskaan.
Oletteko nähneet unia, joissa näette unia? Heräätte kahteen kertaan?
Mitä tämä uneni merkitsee?
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
unessa voi ajatella tämän olevan vain unta
- Anonyymi
Minä haluan naulita Jeesuksen oikeasti ristiin!
Tuokaa Jeesus tänne ja sassiin! - Anonyymi
Minä menin viime yönä Tarzanin vaimon kanssa naimisiin.
Tarzan tuli meille talkkariksi, että onnellinen loppu unelle!- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18672134/raamatun-luomiskertomuksessa-ja-aatamin-ja-eevan-myytissa-on-kyse-pakanuudesta-sykretismista-
Kaksi ”virallista” eskatologista käsitettä, jotka on erotettava toisistaan, ovat taivasten valtakunta ja Jumalan valtakunta. Jälkimmäistä kutsutaan myös ”maanpäälliseksi paratiisiksi” tai ”tulevaksi maailmaksi”, eikä tämä termi viittaa abstraktiin paikkaan, Jumalan hallitsemaan valtakuntaan, vaan siihen utopistiseen tilaan, jossa maailmamme on kristinuskon mukaan Kristuksen toisen tulemuksen ja viimeisen tuomion jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786