Näin painajaisunta, jossa olin roomalainen sadanpäämies ja naulasimme Jeeesusta ristiin. Sitten heräsin kauhunhuutooni ja vapisin hiestä märkänä. Richard Carrier herätti minut ja sanoi, että se oli vain painajaista, Jeesus on pelkkä myytti.
Painajaiseni oli nimittäin se, että Jeesus olisi muka todellinen henkilö. Usein painajaisunissa on mörököllejä ja muita mielikuvitusolentoja. Minulle se oli Jeesus.
Kaikkein huvittavinta oli se, että heräsin unesta todellisuuteen. Richard Carrier oli myös unta. En ole häntä tavannut koskaan.
Oletteko nähneet unia, joissa näette unia? Heräätte kahteen kertaan?
Mitä tämä uneni merkitsee?
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
unessa voi ajatella tämän olevan vain unta
- Anonyymi
Minä haluan naulita Jeesuksen oikeasti ristiin!
Tuokaa Jeesus tänne ja sassiin! - Anonyymi
Minä menin viime yönä Tarzanin vaimon kanssa naimisiin.
Tarzan tuli meille talkkariksi, että onnellinen loppu unelle!- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18672134/raamatun-luomiskertomuksessa-ja-aatamin-ja-eevan-myytissa-on-kyse-pakanuudesta-sykretismista-
Kaksi ”virallista” eskatologista käsitettä, jotka on erotettava toisistaan, ovat taivasten valtakunta ja Jumalan valtakunta. Jälkimmäistä kutsutaan myös ”maanpäälliseksi paratiisiksi” tai ”tulevaksi maailmaksi”, eikä tämä termi viittaa abstraktiin paikkaan, Jumalan hallitsemaan valtakuntaan, vaan siihen utopistiseen tilaan, jossa maailmamme on kristinuskon mukaan Kristuksen toisen tulemuksen ja viimeisen tuomion jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800